Poging twee. Ik heb hier geprobeerd om snelheid te suggereren in een stilstaand opject. Het object zelf is een raceauto (=snelheid). Door de focus sterk op de voorzijde te leggen en de achterzijde te vervagen wordt een idee van snelheid gesuggereerd. Ook de lichtval suggereert dit enigzins. Het enige jammere is dat er geen bestuurder in het model zit. Daardoor een hoog KITT gehalte ;-)
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Deze heb ik gisteren middag gemaakt tijdens een wandeltochtje door de nieuwegeinse "bossen"

[Voor 51% gewijzigd door CRpt3r55 op 21-03-2007 19:04]
Etuuuuuh!
Zoals al eerder vermeld stond er toevallig deze week een uitstapje naar de kartbaan op de agenda. Bij gebrek aan genoeg licht (en ervaring) heb ik mijn toevlucht genomen tot flitsen. Om toch de snelheid er in te houden heb ik er voor gekozen om een wat langere sluitertijd te gebruiken en een rear-curtain flits te gebruiken. (Meer info in de Exif)
Onderstaande foto vond ik het thema van deze week wel aardig uit beelden:
(Klikbaar)
De foto is iets nabewerkt op het gebied van levels, contrast en sharpness en er is een beetje gecropt.
Onderstaande foto vond ik het thema van deze week wel aardig uit beelden:
(Klikbaar)
De foto is iets nabewerkt op het gebied van levels, contrast en sharpness en er is een beetje gecropt.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Anoniem: 169699
Hier mijn poging voor deze week. Eigenlijk wilde ik een pijl ophangen en van achter fotograferen terwijl hij gericht was op een doel, maar ik wist niemand te vinden die aan boogschieten doet. 
Maar ik denk dat dit ook wel snelheid uitdrukt tot op zekere hoogte
Hier een grotere versie

Maar ik denk dat dit ook wel snelheid uitdrukt tot op zekere hoogte

Hier een grotere versie

Vandaag tijdens het fietsen genomen. Het ging niet snel, maar de spetters zijn er niet minder om

Pagina: 1
Let op:
Vijf opmerkingen voordat je een reactie plaatst:
Vijf opmerkingen voordat je een reactie plaatst:
- Geen archieffoto's! Waarbij een foto (dus) als archieffoto word bestempeld als hij gemaakt is vóór de startdatum van de huidige weekopdracht.
- Wees kritisch op jezelf! Zorg dat je foto's "showcasewaardig" zijn; bij twijfel gewoon niet posten...
- Opmerkingen over het huidige onderwerp? Top! Maar dan wel in het FGS feedback topic.
- Foto's inzenden kan t/m zondag 23:59 uur van de huidige week. Foto's geplaatst ná die tijd zijn dus gewoon te laat.
- Bericht verdwenen? Dan zal dat vast met 1 van de bovenstaande opmerkingen te maken hebben...