Wordt je daar niet helemaalVerwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:23:
Niet dat mijn desktop er dagelijks zo uit ziet... maar ik vond het toch leuk deze creatie te delen
[afbeelding]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Wazig... een 'normaal' formaat schem. Je ziet bijna alleen nog maar breedbeeld tegenwoordig.
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Meeste mensen die ik ken, en ik zelf, werken nog gewoon achter een 5:4 scherm hoor.Arathorn8 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:54[/message]:
[...]
Wazig... een 'normaal' formaat schem. Je ziet bijna alleen nog maar breedbeeld tegenwoordig.

Wat je ziet in de menu balk Adium, CCA Agent (voor wifi school), smcFanControl, You control tunes, iStat menu's.
Ik gebruik een eigen gemaakte theme zodat het appeltje met mijn background image matched. De wallpaper is hier te downloaden, en de Icons die ik gebruik hier
[ Voor 5% gewijzigd door Royal op 11-09-2007 18:14 ]
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Heb je een linkje naar die wallpaper?levdr schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:48:
Ik heb mijn iMac net en er moet nog van alles, maar het wallpaper blijft.
Welke map icoontjes zijn dat in het dock?
De icoontjes komen bij Apple vandaan:GuntherS schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:39:
[...]
Heb je een linkje naar die wallpaper?
Welke map icoontjes zijn dat in het dock?
http://www.apple.com/down...vers/designerfolders.html
En dat behangetje? Ik dacht dat ik het van de linuxhotbox site had gehaald, maar die ligt eruit momenteel. Hij zou ook nog van http://www.wallpaperbase.com/ kunnen komen, maar daar staat hij dan nu niet meer. Kortom: 'k weet het niet meer
Mac Pro 2,26 GHz 8 Core, iMac 20" Intel C2D 2,16GHz
Verwijderd
here he islevdr schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:02:
[...]
De icoontjes komen bij Apple vandaan:
http://www.apple.com/down...vers/designerfolders.html
En dat behangetje? Ik dacht dat ik het van de linuxhotbox site had gehaald, maar die ligt eruit momenteel. Hij zou ook nog van http://www.wallpaperbase.com/ kunnen komen, maar daar staat hij dan nu niet meer. Kortom: 'k weet het niet meer![]()
http://www.linuxhotbox.co...per/apple-wallpaper.4.htm

een grotere foto klik HIER
Foto komt van Interfacelift
En mijn dashboard

Een grotere foto van mijn dachboard klik HIER
[ Voor 46% gewijzigd door Queenfanmichel op 15-09-2007 11:00 ]
Staat er bij, net aangepast.Kaspers schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:58:
En nu nog even het linkje naar de wallpaper.
Je was me dus voor
Welke Bijenkorf???Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:21:
[...]
Toevallig, zag die wallpaper gister ook in de Bijenkorf op een huge-ass iMac.

Wallpaper: KLIK
Dock Icons: the Kobhens
[ Voor 33% gewijzigd door GuntherS op 15-09-2007 23:13 ]
Aww, je had die screenshot een minuut te laat gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 13:46:
[afbeelding]
Bijgesneden versie van deze foto. Jammer genoeg niet groter dan 1024x...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Link naar de wallpaper
[ Voor 39% gewijzigd door peternator op 27-09-2007 21:37 . Reden: Vergeten linkje WP te posten... ]
[ Voor 7% gewijzigd door loser180 op 01-10-2007 12:02 ]
Jouw naam in onder mijn Post
Verwijderd
Geen echte Apple hePTRdesign schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:04:
Hier een screenshot van mijn Dell Inspiron 9400 met OSX86 10.4.8
[afbeelding]
Link naar de wallpaper
Draait het een beetje?
even off topic hoe heb je photobooth aan de praatPTRdesign schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:04:
Hier een screenshot van mijn Dell Inspiron 9400 met OSX86 10.4.8
[afbeelding]
Link naar de wallpaper
on topic
gaaf zo die van mij ook maar eens posten nu 3 macs 10.4 10.2 en os 9.1
Verwijderd
GrapjasMei schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:14:
[...]
Linkje naar wallpaper als dat kan, niet de grote versie van je desktop

Ten eerste, wie zegt dat die werkt,djneo-nl schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:02:
[...]
even off topic hoe heb je photobooth aan de praat
on topic
gaaf zo die van mij ook maar eens posten nu 3 macs 10.4 10.2 en os 9.1
ten tweede, ga voor osx86 shizzle verder op insanelymac of hackint0sh.org
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:37:
Geen echte Apple he
offtopic:
Draait het een beetje?
Geen echte Apple inderdaad, maar bij gebrek aan geld om uit te geven moet je het toch op een andere manier oplossen
Het draait wel aardig, lang niet zo mooi als op een Mac
djneo-nl schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:02:
even off topic hoe heb je photobooth aan de praat
Photobooth van Macbook van vriend gekopieerd, voor meer info Google je maar eens op "usb webcam osx"
Kaspers schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:44:
Ten eerste, wie zegt dat die werkt,
ik zeg dat die werkt, en goed ook
Sluit ik me bij aan, dit is een screenshot topicten tweede, ga voor osx86 shizzle verder op insanelymac of hackint0sh.org

Wat zie je zo snel in het dock:
van boven naar onder: Adium, WriteRoom, smcFanControl, MS Word 2003, Resize em All, Flock, Preview en Cyberduck.
Adium Contact list style is Overture 1928 met opacity op 40%.
De wallpaper heb ik samen met nog wat andere in de volgende .zip file geplaatst:
http://30degrees.nl/wallpaper/Wallpapers%20Clean.zip
Ook nog wel wat meer strakke walls dus ik zal is een nieuwe zip maken voor de liefhebber.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Verwijderd
Thanks voor et zippieBeta schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:21:
[afbeelding]
Wat zie je zo snel in het dock:
van boven naar onder: Adium, WriteRoom, smcFanControl, MS Word 2003, Resize em All, Flock, Preview en Cyberduck.
Adium Contact list style is Overture 1928 met opacity op 40%.
De wallpaper heb ik samen met nog wat andere in de volgende .zip file geplaatst:
http://30degrees.nl/wallpaper/Wallpapers%20Clean.zip
Ook nog wel wat meer strakke walls dus ik zal is een nieuwe zip maken voor de liefhebber.
Verwijderd
Hoe heb jij je dock doorzichtig gekregen?GuntherS schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:58:
Mijn nieuwe:
[afbeelding]
Zeg, wat is dat albumcover links??Nietzman schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:03:
[...]
Je zegt "comunisties"... Weet je 't zeker?
[afbeelding]
Op een splintertjenieuwe iMac.. Wallpaper van interfacelift, ingekleurde van een der standaard. Samen met Aqua Inspirat en Cats 2.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Hee, volgens mij heb jij een soort log links-onder op je scherm. wat is dat en hoe doe je datzAo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:31:
Mijn iMac 20"
[afbeelding]
Icons: Oxygen icons van KDE 4
Wallpaper: Orange
Verder niet veel bijzonders
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Full size
Origneel komt van deze site
In de menubar wordt weergegeven wat iTunes afspeelt via iTunes Current Song Menu 2.5
Systeeminfo op de menubalk is afkomstig van iStat Menus 1.1
Op de iMac's 2de scherm staat de 1280x1024 versie
[ Voor 43% gewijzigd door SandsOfArrakis op 06-10-2007 13:59 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.

Wat zien we? 2008 911 GT2
Dock: wat standaard programmaatjes, Last.fm, Quicksilver, Open FTD.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Ik moest even nadenken, maar ik snap hemVanitas schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:02:
[...]
Aww, je had die screenshot een minuut te laat gemaakt
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Dat is Geektool.whitehouse schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:41:
[...]
Hee, volgens mij heb jij een soort log links-onder op je scherm. wat is dat en hoe doe je dat
Verwijderd
Beetje laat hehe, nee in Amsterdam.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 17:46 . Reden: Offtopic markjes ]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
En waar heb je dat MyBook tekentje dan vandaag als ik vragen mag? Kan hem niet vinden in dat pack van KobhensGuntherS schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:58:
Mijn nieuwe:
[afbeelding]

Foto's allemaal zelf geschoten, kan indien gewenst wel de wallpapers online zetten.
Mijn MyBook icoontjes heb ik van http://digitalpardoe.co.uk/
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
IT-Pro schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:43:
Mooi Kaspers. Hoe bevalt Leopard eigenlijk? Nog tegen echte problemen opgelopen bijvoorbeeld?
Echte problemen heb ik wel in voorgaande builds gehad.
9a559 werkt echter prima !
Zijn nog wat kleine problemen met 802.1X TTLS authenticatie, maar dat zal vast snel worden gefixt.
Ze hebben deze settings nu allemaal in de system prefpanes gestopt, voorheen waren deze settings te vinden in Internet Connect.app
Nadat ik deze app in m'n Applications had gezet kreeg ik de authenticatie wel weer werkend.
Verwijderd

Dock items (behalve de standaard meuk): Photoshop, Dreamweaver, Transmit, Transmission, World of Warcraft, MSN Messenger, Age of Empires III, Skype, Word, Overflow,
Met dank aan AvdE voor de vette wallpaper
Even opzoeken... Application Enhancer van Unsanity, ClearDock ook van Unsanity. Allebei freeware...Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 07:53:
[...]
Hoe heb jij je dock doorzichtig gekregen?
Waar heb je die widget vandaan voor de countdown van osxVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dock items (behalve de standaard meuk): Photoshop, Dreamweaver, Transmit, Transmission, World of Warcraft, MSN Messenger, Age of Empires III, Skype, Word, Overflow,
Met dank aan AvdE voor de vette wallpaper
The devil is in the details.
Dat is gedaan met:DaannO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:39:
[...]
Waar heb je die widget vandaan voor de countdown van osx
http://www.fondantfancies.com/blog/3001239/
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Yes, inderdaad.Vanitas schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:52:
[...]
Dat is gedaan met:
http://www.fondantfancies.com/blog/3001239/
Verwijderd
Zou je die middelste willen delen ?Fragbeestje schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:00:
Ik hou het hier al een tijdje in de gaten, dus zal ineens maar mijn 3 meestgebruikte desktops tonen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's allemaal zelf geschoten, kan indien gewenst wel de wallpapers online zetten.
Vind hem prachtig.

Desktop in rust-stand...

...en in werk-stand
Wallpaper: Monsters_Love_Mus_1600x12.jpg
Iconen: Aquablend
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Je leest anime-gerelateerde blogs voor je werkr.venema schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:13:
[afbeelding]
Desktop in rust-stand...
[afbeelding]
...en in werk-stand
Wallpaper: Monsters_Love_Mus_1600x12.jpg
Iconen: Aquablend
nee hij was eigenlijk op zoek naar de langste website op het netVanitas schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:28:
[...]
Je leest anime-gerelateerde blogs voor je werk
Ik vind hem echt supermooi, alleen zo jammer van die lage resolutiedomi235 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:18:
De mijne ook nog maar een keer:
[afbeelding]
Wallpaper
Lekker standaard

Ja helaas, hij komt van deviantart en is daar ook niet beter te krijgen. Het is iig net te doen op 1440x900.Ruben [NL] schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
Ik vind hem echt supermooi, alleen zo jammer van die lage resolutie![]()
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Kan dat enorm-ruimte-innemend-verder-niks-toevoegende-gespiegel ook niet ophouden trouwens?Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:31:
Mijn laatste Tiger-screenie op dit forum:
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is dat standaard?
Hmm twee zielen één gedachte, spuit elf enz

[ Voor 34% gewijzigd door Willem op 21-10-2007 20:18 ]
photoshop.. schijnt een mooie manier te zijn om je screenshot te presenteren ofzowillem169 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:17:
Hoe komt die 'spiegeling' in de afbeelding?![]()
Is dat standaard?
Hmm twee zielen één gedachte, spuit elf enz
I served in a company of heroes.

vrij simpel, dacht ik zo.
Imperfectionist.
Verwijderd
Hoe ziet een desktop er uit die dat allemaal ontsluit? Grafisch als het ff kan?

zo als je ziet ben ik net even langs de onmisbare tools gegaan en pixelmator aan het uitproberen, eens kijken of het wat is of ik toch een duurder pakket ga nodig hebben
het orgineel komt van hier
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Ik krijg het nog niet goed voor elkaar om Adium op totaal transparant te krijgen, wat best lelijk is met een witte achtergrond. Zijn daar nog goede foefjes voor?
Achtergrond is een foto van erlend oye, gevonden via google met de zoekterm kings of convenience.

[ Voor 14% gewijzigd door NiteSpeed op 23-10-2007 22:55 ]

Mijn wallpaper wisselt om de 5 minuten, allemaal foto's van landschappen of steden...
[ Voor 15% gewijzigd door WinningLOSER op 24-10-2007 01:14 ]
Verwijderd
WinningLOSER schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:11:
Mijne:
[afbeelding]
Mijn wallpaper wisselt om de 5 minuten, allemaal foto's van landschappen of steden...
Vette muziek
Deze wallpaper ziet er super grappig uit!
Het is nu tijd voor een wallpaper change.
_
Geweldig... wallpaper van intro Desperate Housewives
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2

Originele wp
Originele wp in hogere resolutie staat ergens op interfacelift. Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.
Kaspers schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:42:
Deze wallpaper wilde ik jullie niet onthouden:
[afbeelding]
instellen dat ding.
0.0
Verwijderd
Gaaf! Hier op kantoor gelijk insteld (XP). Alleen - ik heb geen oog voor dat soort dingen - wil ik mijn achtergrond precies dezelfde kleur geven i.v.m. iconteksten. Ik kom niet verder (op't oog) danKaspers schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:42:
Deze wallpaper wilde ik jullie niet onthouden:
[afbeelding]
instellen dat ding.
30 - 245 (hue - red)
230 - 186 (sat - green)
118 - 5 (lum - blue)
maar ik zie nog steeds en licht kleurverschil in het mosterdgele vlak. Hebben jullie (apple)truukjes om de exacte coordinaten te bepalen?
Verwijderd
loop naar je baas, eis een mac en voer bovestaande uit :-)Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:05:
[...]
hier moet ik mij behelpen met windows-XP. Zover ik weet een vergrootglasloos systeem.
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Dit topic is gesloten.