"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
En volgens mij zitten we tegen de tijd dat je hier in nederland tv kan kijken erop, tegen de nokia n113 aan, maar ik kan me vergissen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
nee, dit is lkkr broekzak formaat....Mja vind dit voor mezelf in ieder geval een betere optie dan de N95 die ik eigenlijk toch te groot vind.. En daarnaast wil ik dit keer liever geen slide telefoon meer maar gewoon een normaal toestel..
In NL (een van de weinige zelfs) kan je er toch geen TV mee kijken. Was namelijk een probleem met gecodeerde zenders of dergelijk (eens hier gelezen).
Ja, dat klopt...Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:00:
[...]
In NL (een van de weinige zelfs) kan je er toch geen TV mee kijken. Was namelijk een probleem met gecodeerde zenders of dergelijk (eens hier gelezen).
ik zal overschakelen.nl even quote:
Erg jammer dus... want waarom decoderen als men het gratis moet kunnen ontvangen!?!?Nederland 1, 2 en 3 en de regionale omroep blijven zonder abonnement beschikbaar in heel Nederland. Voor het ontvangen van dit digitale ethersignaal heeft u een decoder nodig. Voor meer informatie daarover kunt u terecht bij een winkel in consumentenelektronica of bij KPN. Naast deze eenmalige aanschaf zullen deze zenders kosteloos te ontvangen zijn.
Commerciële omroepen
Voor het ontvangen van commerciële omroepen betaalt u maandelijks abonnementskosten. Hiervoor heeft u een decoder met een smartcard nodig. Op dit moment bieden KPN en Scarlet digitale ethertelevisie aan in de Randstad. Na de omschakeling op 11 december 2006 zal het commerciële pakket worden uitgerold over de rest van Nederland. De verwachting is dat dit in 2007 gebeurd zal zijn.
[ontopic]
Maar wat ik mij dus afvraag is het NL signaal van tv uitzendingen een signaal dat verzonden wordt in het DVB-H formaat??
Misschien is dit wel een leuk linkje om op te nemen in start post:
http://www.mobiletv.nokia.com/technology/dvb/
[ Voor 10% gewijzigd door Mirrorshade op 01-03-2007 09:53 ]
Verwijderd
Waarom altijd zo overdreven photoshoppen!?
Jammer dat de telefoon er niet echt flashy uitziet.
De overige N serie ziet er namelijk mooi uit, deze doet dan weer echt onder.
Speed limits are like herpes.
De N77 is waarschijnlijk in de Benelux het zelfde lot beschoren als de N92. Aangezien hier nog geen mobiele tv is (DVB-XXXX) zal het toestel niet alles kunnen doen zoals er verwacht wordt. Dit was ook de overweging bij de N92 en Nokia heeft toen besloten om de N92 niet uit te brengen. Dit zal waarschijnlijk ook bij de N77 het geval zijn.Skoelat schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:36:
www.sitel.nl meldt dat het toestel in september leverbaar is.
mobile
Nokia meldde deze week dat het is begonnen met het verschepen van de N77, samen met de N95 is dat het topmodel uit de N-series. Finland – hoe kan het ook anders – is het eerste land die het toestel mag uitproberen. Later deze maand volgen Vietnam en India. De N77 is één van de eerste telefoons die over DVB-H voor hoge kwaliteit mobiele tv beschikt. Daar schreven we al eerder over. KPN wil mobiele televisie in deze kwaliteit dit najaar in Nederland gaan aanbieden, maar moet ook wachten op mobieltjes als de N77. Nokia kon ons overigens nog niet exact vertellen wanneer het toestel naar ons land komt.
http://www.bright.nl/ook-de-nokia-n77-is-onderweg
Laten we het hopen, ik heb er vooralsnog een hard hoofd in.Skoelat schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:21:
Ook de Nokia N77 is onderweg
mobile
Nokia meldde deze week dat het is begonnen met het verschepen van de N77, samen met de N95 is dat het topmodel uit de N-series. Finland – hoe kan het ook anders – is het eerste land die het toestel mag uitproberen. Later deze maand volgen Vietnam en India. De N77 is één van de eerste telefoons die over DVB-H voor hoge kwaliteit mobiele tv beschikt. Daar schreven we al eerder over. KPN wil mobiele televisie in deze kwaliteit dit najaar in Nederland gaan aanbieden, maar moet ook wachten op mobieltjes als de N77. Nokia kon ons overigens nog niet exact vertellen wanneer het toestel naar ons land komt.
http://www.bright.nl/ook-de-nokia-n77-is-onderweg
[ Voor 94% gewijzigd door TF op 24-06-2008 16:53 ]