Ik probeer een pda over het internet te synchroniseren met een exchange server. Het probleem is alleen dat ik steeds de foutcode 0x85010001 krijg. Ik ben hier echt al een maand mee aan het kloten.
Verschillende howto's doorlopen, forums doorgelezen, waaronder ook deze, maar ik kan echt geen oplossing vinden.
We gebruiken het volgende:
Windows 2003 SBS - Service Pack 1
Exchange 2003 - Service Pack 2
HP Ipaq 6915 - met MSFP (Messaging and Security Feature Pack)
OWA en OMA werken zonder problemen, zijn te benaderen op zowel pc als op de mobile browser van de pda.
Ik heb alles eerst geconfigueerd zonder SSL, ik dacht eerst maar eens kijken of het zonder werkt. Daarna de verdere beveiliging.
Hier nog een aantal screens van de configuratie.
[screens gedelete]
Het zou kunnen dat ik in mijn zoektocht naar de oplossing toch ergens iets verkeerd heb gedaan.
Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
Verschillende howto's doorlopen, forums doorgelezen, waaronder ook deze, maar ik kan echt geen oplossing vinden.
We gebruiken het volgende:
Windows 2003 SBS - Service Pack 1
Exchange 2003 - Service Pack 2
HP Ipaq 6915 - met MSFP (Messaging and Security Feature Pack)
OWA en OMA werken zonder problemen, zijn te benaderen op zowel pc als op de mobile browser van de pda.
Ik heb alles eerst geconfigueerd zonder SSL, ik dacht eerst maar eens kijken of het zonder werkt. Daarna de verdere beveiliging.
Hier nog een aantal screens van de configuratie.
[screens gedelete]
Het zou kunnen dat ik in mijn zoektocht naar de oplossing toch ergens iets verkeerd heb gedaan.
Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door _sander_ op 17-03-2009 09:02 ]