Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Newsservers met binaries [deel 6] Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 46.596 views sinds 30-01-2008

• askie_
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16-02-2011
gelukkig gaat eweka's retentie omhoog :Y

• askie_
Mag ik hier even meededelen dat we bij Eweka ook 100% ons best doen om goede service te verlenen. :Y

• askie_
4 of 8 lijntjes hoeft niet altijd voor iedereen een merkbare verbetering te zijn. In bepaalde gevallen kan het echter de stabiliteit wel ten goede komen....

• askie_
Mag ik jullie bij deze bedanken voor de positieve reacties ? :) De negatieve dingen horen we natuurlijk ook graag hoor :Y

• askie_
Scooper: Het mailtje is naar alle adressen in ons systeem verstuurd, als je hier last van hebt ondervonden: onze excuses... Als je mij je email adres p.m.'t kan ik je uit het systeem verwijderen als je dat wil.

aex351: Ons dure 0900 nummer is inderdaad even duur als alle dure 0900 nummers.. het verschil is dat je in vrijwel alle gevallen binnen 2/3 minuten iemand aan de telefoon hebt. (Zelf laatst nog een aantal maal tot wel 15 minuten in de wacht gehangen a dezelfde kosten) Tevens, als het probleem door een fout van onze kant veroorzaakt wordt, vergoeden wij de kosten in credits (dagen toegang).

[Voor 68% gewijzigd door askie_ op 23-04-2007 00:35]

• askie_
eax351:

Mwah ik ben het toch niet helemaal met je eens... Het overgrote deel van onze klanten heeft nog nooit de helpdesk hoeven bellen, en als et dan al moet ben je over et algemeen in 3/4 minuten klaar... met een kans de kosten (in credits) vergoed te krijgen. Je betaald dus ja, maar dit klinkt mij niet zo heel onschappelijk in de oren... zeker met oog op andere 0900 nummer.

Ook staat op onze website bij contact, voor al onze betaalnummers de kosten vermeld die hieraan verbonden zijn.

Tegenover jou staan ook heel erg veel wel tevreden klanten... Helaas kunnen we niet iedereen gelukkig maken. No hard feelings :)

• askie_
eax: wat ik jammer vind is dat je zoveel impliceert terwijl het ongegrond is (Bijvoorbeeld dat de kosten van ons 0900 nummer niet bekend zijn)... Ik probeer hier geen fouten van Eweka goed te praten, of jouw problemen te bagateliseren... Maar alles wat je hier aandraagt tegen Eweka is enkel gebaseerd op jouw persoonlijke ervaring met ons. Er zullen altijd klanten blijven die problemen met de dienst ondervinden, maar daar tegenover staan er ook velen die tevreden zijn. Als iedereen die wel tevreden is ook een forum posting zou doen, zou de verhouding tevreden/ontevreden mischien wat meer opvallen :)

Wat je zegt over undercover medewerkers op fora... is ook compleet niks van waar. Ik werk bij Eweka maar ben hier uit mezelf gekomen om met klanten/geintereseerden over onze dienst te praten en tevens wat feedback te verkrijgen. Ik ben hier al helemaal niet 'undercover' gekomen :P

Veel van onze medewerkers zijn online op fora actief. Ik vind dat dat de bedrijfsvoering juist ten goede komt aangezien er zo op informele manier wat gepraat kan worden. Wij proberen dicht bij onze klanten te staan, wat je niet bij erg veel bedrijven terug ziet :)

[Voor 4% gewijzigd door askie_ op 24-04-2007 00:10]

• askie_
Wat toch de meeste indexers doen, is incremental de headers ophalen. Er staat bijvoorbeeld gescheduled dat elk half uur de headers van het laatste half uur binnen gehaald moeten worden. (Dit kan precies, aangezien bij het versturen van het GROUP commando naar de NNTP server, je als response de message-id's van het eerste en laatste artikel krijgt).

Deze message-id's is ook waar het om gaat. Een NZB is een XML bestand in een bepaalde opmaak, die aangeeft welke message-id's samen 1 post vormen. Je usenet client kan vervolgens aan de hand van deze message-id's de articles fetchen.

Het groeperen van headers gebeurt meestal aan de hand van de header naam. Vaak is deze voor het grootste deel hetzelfde en veranderd er alleen iets als (1/150), (2/150), enz. Zo kan in de meeste gevallen succesvol bepaald worden welke headers samen een post vormen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• askie_
Terryb47 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:52:
[...]

gewoon een nieuw account aanvragen (als je er al 1 hebt), maar volgens mij is de testfase alweer voorbij?
Proefaccounts zijn nog steeds te verkrijgen op eweka.nl :Y
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True