Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 77.493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

Ook ik heb dit zelfde probleem althans ongeveer het zelfde probleem.
Ik heb Windows XP met hier op de BCD2000 en VDJ 5 maar heb ook al 4.1 en 4.3 geprobeerd en
deckadance die overigens het zelfde probleem heeft als VDJ
Als ik mijn mid van deck A draai versnelt of vertraagt deck B. Als ik de low van deck A draai versnelt of vertraagt deck A zelf.
Als je iets niet wil tijdens het draaien is het dat je track in een keer van pitch veranderd.
Ik heb de bcd2000 nu 1 jaar. Dit probleem is pas iets van de laatste maanden.
Vorig jaar had ik dit probleem nog niet en aan mijn pc is weinig veranderd.
Zou het met een Windows update te maken kunnen hebben?

Ik heb nu van aardig wat personen gelezen dat ze dit probleem hebben maar ben nog nergens een oplossing tegen gekomen behalve wat omslagtige handelingen. Maar dat kan nooit de bedoeling zijn.

Iemand een idee hoe dit wel gaat werken? of heeft er al iemand contact gehad met Behringer?
Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:05:
[...]

Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft?
Nee, dit gaat nooit werken, dat is ook de reden dat ik hem heb teruggebracht naar de winkel en mijn geld heb terug gekregen. Hier beschreef ik het probleem al. Het is dus nog steeds.

Overigens denk ik dat het je nu pas (of toen je postte) is opgevallen, maar het probleem was er wel al. Ik heb letterlijk 4 exemplaren van 2 verschillende winkels geprobeerd en ze hebben het allemaal. Ik kwam er gelukkig snel achter dus kon nog gewoon terug naar de winkel. Maar het is dus echt een hardnekkig probleem, dus ik zou van mening zijn dat iedereen die er last van heeft zijn geld terug moet krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 28-12-2007 10:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Welke programma's mixen automatisch over, dus einde van een liedje van a naar b en om gekeerd?

ik weet dat bpm studio dit doet en futuredecks dit doet maar hoe zit het met B-DJ en virtual DJ en misschien andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:56:
Welke programma's mixen automatisch over, dus einde van een liedje van a naar b en om gekeerd?

ik weet dat bpm studio dit doet en futuredecks dit doet maar hoe zit het met B-DJ en virtual DJ en misschien andere
hehe kom ik dan weer met: DjDecks (A), auto advanced.... je kunt het zelfs instellen of je wil dattie het gaat proberen te beatmatchen meen ik. maar heb het nog nooit gebruikt. autoadvanced.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Geen matches
Ok, ik zit met een probleempje, al toen ik mijn BCD2000 kocht, werkte de cd gelijk al niet... Nooit een probleem geweest omdat ik gewoon de drivers van internet had gehaald, nu heb ik sinds een week Vista en wil m'n BCD2000 weer eens gebruiken, maar wat ik ook doe die drivers willen niet installeren, want die driver zegt dat windows eerst de BCD2000 moet installeren en daarna op continue drukken, maar vista kan niets vinden om hem te installeren dus doet ie ook niets...

Iemand een oplossing (misschien een iso maken voor me van de originele BCD2000 cd? (A))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Geen matches
ik zit er ook aan te denken een BCD 2000 te kopen. lijkt me leuk spul voor het geld.

Eigenlijk valt of staat mijn beslissing met een goede werken van de hoofdtelefoon. Is dit makkelijk te doen op veel verschillende computers. Wil hem voornamelijk dan gaan gebruiken op mn laptop (vista) en dan doorlussen op mn geluidsinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Geen matches
Liquid-Man schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:05:
Ok, ik zit met een probleempje, al toen ik mijn BCD2000 kocht, werkte de cd gelijk al niet... Nooit een probleem geweest omdat ik gewoon de drivers van internet had gehaald, nu heb ik sinds een week Vista en wil m'n BCD2000 weer eens gebruiken, maar wat ik ook doe die drivers willen niet installeren, want die driver zegt dat windows eerst de BCD2000 moet installeren en daarna op continue drukken, maar vista kan niets vinden om hem te installeren dus doet ie ook niets...

Iemand een oplossing (misschien een iso maken voor me van de originele BCD2000 cd? (A))
Werkt niet. Ben zelf ook teruggestapt op windows XP en daar werkt ie perfect op met Virtual DJ 4.2r1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ_
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

EZ_

Geen matches
Weet iemand nog welke settings je moet gebruiken om in Virtual DJ de input van de BCD2000 te gebruiken?

Er stond ergens een tutorial op een blog van VDJ, ma dies precies weg :S

Of kan'k da beter via djDecks ofzo doen?
(kwil wel kunnen recorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
Hey dit topic lijkt wel dood. Niemend meer aan het dj'en? Ik had 't ook ff druk. Gisteren even weer bcd2000 blog gechecked, en ik zag een post over de 2000 en Traktor 3.3.1. Het werkt nu zonder al te veel moeite. Er zit een goeie beschrijving in de vorm van een pdf bij.

Je kan heel veel doen zonder tobo/muis. Bij mij werkt het allemaal prima. Op 1 ding na. De MID EQ knop. De high en low werken wel. Ga zo de learn functie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Matched: bcd3000
heb laatst nog een mix gemaakt met m'n bcd3000, na lange tijd :)

of mag ik dat niet posten hier? dat ik in het bcd3000topic moet zijn, aangezien die ook niet meer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

WhiteViper schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:29:
heb laatst nog een mix gemaakt met m'n bcd3000, na lange tijd :)

of mag ik dat niet posten hier? dat ik in het bcd3000topic moet zijn, aangezien die ook niet meer loopt.
Haha, van mij wel hoor. Staat je mix ergens online?

Ik ben trouwens gewend met VDj te draaien. En als ik nu met traktor bezig ga vind ik het een stuk moeilijker. Ik mis die bovenste balk :X (ja ik weet het newb) Hoe kan ik nou best leren beatmatchen enzo... Standaard antwoord van "veel oefenen" heb ik al ;) Mischien ergens beginnenrs tutorials a la ellaskins op youtube (http://nl.youtube.com/user/ellaskins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
EVILSalami schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:20:
[...]

Haha, van mij wel hoor. Staat je mix ergens online?

Ik ben trouwens gewend met VDj te draaien. En als ik nu met traktor bezig ga vind ik het een stuk moeilijker. Ik mis die bovenste balk :X (ja ik weet het newb) Hoe kan ik nou best leren beatmatchen enzo... Standaard antwoord van "veel oefenen" heb ik al ;) Mischien ergens beginnenrs tutorials a la ellaskins op youtube (http://nl.youtube.com/user/ellaskins)
heb precies hetzelfde als jij :) , doe nog steeds teveel met m'n ogen..

en ja hij staat wel ergens online, maar er zitten nog een berg (schoonheids)foutjes in.. wil hem wel laten horen maar hij wordt nog verbeterd binnenkort ;) klik
let niet op de fouten dus :> ,ben zelf ook nog maar een noob

heb jij iets wat je kunt laten horen trouwens :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
Ik heb 2 oude sets, sindsdien alleen maar gepruts, niks opgenomen. Ook veel fouten erin, naja moet het dan maar van m'n platen keus hebben :P

Klik hier om 't te downlooien

80 MB
60 mins set

DJ TeeMist @ BCD 2000
Sweet Electro House
08-12-2006

01 Pacjam - urban minds
02 Hug - The happy monster
03 Microfunk Aka 2000 And One - Pecan
04 Tiga - 3 weeks
05 Paul Kalkbrenner - Keule
06 <ONBEKEND>
07 Claude Vonstroke - Deep Throuat
08 Etienne De Crecy - Fuck
09 Morillo Feat Sean P Diddy Comb - Dance I Said
10 Vath Vs Rother - Komm (Gregor Tresher Remix)
11 Kiko - World Cup 2006
12 Steve Angello - Teasing Mr Charlie
13 Radio Slave - My Bleep (Roman Flugel Remix)
14 Coldcut Feat Robert Owens - Walk A Mile In My Shoes (Tiga Mix)
15 Balazko - Breakfast (Criss Source Remix)
16 Patric And Timo - Du Riechst So Gut (Oliver Koletzkis Grenouille Remix)

TeeMist. - Hundred and Twenty Five

TeeMist @ BCD 2000
Hundred and Twenty Five
House and electro-house set
13-03-2007

1. Fedde Le Grand - Take No Shhhhh (Original) (6:31)
2. Fish Go Deep - The Cure and The Cause (Dennis Ferrer Remix) (5:06)
3. m.a.n.d.y. vs booka shade - body language (7:17)
4. Fedde le Grand - Just Trippin' (5:10)
5. green velvet feat. walter phillips - shake and pop (6:27)
6. mr. sosa and the yayo - cochabamba (3:16)
7. Balazko - Breakfast (3:35)
8. enur feat. natasha - calabria 2006 club mix (6:28)
9. Rocket Men - Candy (Sucker DJ´s Remix) (8:55)
10. sunfreak feat.andrea britton - counting down the days (8:00)
11. Gregor Salto - Je Ziet Er Lekker Uit (4:46)
12. Baggi Begovic & Bryan Dalton - Safe (5:28)
13. twisted society - killer (7:38)
14. Plump Djs - Electric Disco(D. Ramirez Remix) (6:57)
15. Eric Prydz vs Floyd - Proper Education (dub) (8:44)
16. Sean Paul - Ever Blazin (Lucien Foort Edit) (7:15)
17. Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Mix) (6:37)
18. nari and milan - gnuk (5:23)
19. lifelike and kris menace - ktmp3 (6:41)
20. olavbasoski - doh (3:34)
21. Dj Antoine vs. Mad Mark - Side) (8:30)
22. david vendetta - love to love you baby (extended mix) (8:50)

Enjoy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
heb gisteren je eerste mix zitten luisteren, op wat duidelijke fouten na een koele mix met een nette platenkeuze. Al zou ik persoonlijk nog eens kijken naar de volgorde waarin je ze afspeelt :) .

Ben nu naar je tweede aan het luisteren, klinkt tot nu to koel!

nog tijd gehad om die van mij eens een spin te geven :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
EVILSalami schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:23:
Hey dit topic lijkt wel dood. Niemend meer aan het dj'en? Ik had 't ook ff druk. Gisteren even weer bcd2000 blog gechecked, en ik zag een post over de 2000 en Traktor 3.3.1. Het werkt nu zonder al te veel moeite. Er zit een goeie beschrijving in de vorm van een pdf bij.

Je kan heel veel doen zonder tobo/muis. Bij mij werkt het allemaal prima. Op 1 ding na. De MID EQ knop. De high en low werken wel. Ga zo de learn functie proberen.
Probleem met de mid EQ opgelost. Bleek dat de EQ verschillende standen heeft. Na terug zetten op ´classic´ is dit probleem opgelost. Het werk nu 100% geen enkel probleem meer met traktor en BCD 2000. Ik was zelfs aan het kijken voor 2e handse 3000, maar dat hoeft niet meer! :)

Ik snap btw niet dat niemand hierop reageert, is zeer lange tijd een problematisch punt geweest. Blijkbaar zijn mensen met andere dingen bezig. Als ze er achter komen worden ze blij... hehe.
WhiteViper schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:16:
heb gisteren je eerste mix zitten luisteren, op wat duidelijke fouten na een koele mix met een nette platenkeuze. Al zou ik persoonlijk nog eens kijken naar de volgorde waarin je ze afspeelt :) .

Ben nu naar je tweede aan het luisteren, klinkt tot nu to koel!

nog tijd gehad om die van mij eens een spin te geven :9 ?
Gister geprobeerd die van jou te downloaden maar lukt niet. Hij download maar een paar kb's. Heb niet eerder tijd gehad voor een reactie. Kan je de link fixxen?

Ben blij dat je het leuk vind. Over de volg orde, bedoel je dat ik meer moet gaan opbouwen ofzo? Kan wel kloppen want ik heb daar helemaal niet op gelet. Bij de eerste set was dat volledig random :+

ff 2 vraagjes:
-Heb jij misschien nog tips hoe je platen bij elkaar zoekt die goed passen/mixen?
-En hoe los je het probleem op als je stuk of 15 platen hebt met een range van 125 ~ 140 bpm. Ik wil dan laag beginnen hoog eindigen. Als je dan gaat beatmatchen kom je niet op die 140? Mischien iemand anders hierover tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
EVILSalami schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Gister geprobeerd die van jou te downloaden maar lukt niet. Hij download maar een paar kb's. Heb niet eerder tijd gehad voor een reactie. Kan je de link fixxen?

Ben blij dat je het leuk vind. Over de volg orde, bedoel je dat ik meer moet gaan opbouwen ofzo? Kan wel kloppen want ik heb daar helemaal niet op gelet. Bij de eerste set was dat volledig random :+

ff 2 vraagjes:
-Heb jij misschien nog tips hoe je platen bij elkaar zoekt die goed passen/mixen?
-En hoe los je het probleem op als je stuk of 15 platen hebt met een range van 125 ~ 140 bpm. Ik wil dan laag beginnen hoog eindigen. Als je dan gaat beatmatchen kom je niet op die 140? Mischien iemand anders hierover tips?
ik werk eraan om hem ergens anders gehost te krijgen. Hier werkt de rapidshare link trouwens perfect.. mss nog een keer proberen?

wat ik bedoelde over je volgorde (ik ben daar ook pas pas achter gekomen), is dat het voor het oor fijner klinkt als je wat opbouwt, dus subtielere/rustigere platen voorin, en 'hardere' meer naar het eind. snap je wat ik bedoel? in je eerste mix is het namelijk nogal door elkaar gegooit zeg maar :) .

en je vraagjes:

- hoe ik platen bij elkaar zoek? niet eigk.. alle platen mixen met elkaar, en sommige wat beter dan anderen, en als je je opbouw goed hebt (en dat lukt steeds beter met oefening), zou het eigenlijk altijd goed moeten gaan.

-Ik hou in me mixen altijd een vooraf bepaalt tempo aan :) , dat schommelt tussen de 128 en de 130bpm per mix, op die manier kun je alles simpel gelijk trekken en klinkt het naar mijn mening ook wat proffessioneler :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
WhiteViper schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:41:
[...]

ik werk eraan om hem ergens anders gehost te krijgen. Hier werkt de rapidshare link trouwens perfect.. mss nog een keer proberen?
Gedaan, werkt echt niet. Ik klik er gewoon op, gebruik ff.
wat ik bedoelde over je volgorde (ik ben daar ook pas pas achter gekomen), is dat het voor het oor fijner klinkt als je wat opbouwt, dus subtielere/rustigere platen voorin, en 'hardere' meer naar het eind. snap je wat ik bedoel? in je eerste mix is het namelijk nogal door elkaar gegooit zeg maar :) .
Ik begrijp 't.
en je vraagjes:

- hoe ik platen bij elkaar zoek? niet eigk.. alle platen mixen met elkaar, en sommige wat beter dan anderen, en als je je opbouw goed hebt (en dat lukt steeds beter met oefening), zou het eigenlijk altijd goed moeten gaan.
Maar bij sommige nummers die heel erg in het midden tonen zitten 'clashen' nogal zeg maar, dan vind ik dat het niet bij elkaar past. Of ik doe iets verkeerd. Sommige nummers gaan zonder veel moeite in elkaar over. Dit bedoelde ik eigelijk.
-Ik hou in me mixen altijd een vooraf bepaalt tempo aan :) , dat schommelt tussen de 128 en de 130bpm per mix, op die manier kun je alles simpel gelijk trekken en klinkt het naar mijn mening ook wat proffessioneler :) .
Doe ik ook, m'n 2 set die ik hierboven gepost heb heet niet voor niets hunderd en twenty five ;) wel stiekem 128bpm hoor (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
er zijn weldegelijk manieren om platen bij elkaar te vinden die redelijk passen...

Harmonic mixing of soms genoemd: mixed in key...

http://www.mixedinkey.com/

zie daar voor het programma :)

en voor wat tutorials erover hoe het precies werkt etc..

deel 1 van de uitleg:

http://nl.youtube.com/watch?v=anTr2D1Oabw&eurl

deel 2 van de uitleg:

http://nl.youtube.com/watch?v=Oze9iA60DEA&autoplay=1

deel 3 van de uitleg:

http://nl.youtube.com/watch?v=1PerB7-svnk

ik heb het zelf geprobeerd... maar vindt het dan net te veel worden... ik draai meestal gewoon en ik kies on the fly... kies een track ga naar het midden van de track luister even en schat het in.

natuurlijk gaat dat niet altijd even geweldig.... maar het kan ook af en toe een heel leuk effect hebben dat je van een wat saaier nummer naar een erg vet nummer gaat.

over dat matchen van een 140 bpm plaat met die van lager.... je moet ook niet op 1 snelheid blijven draaien. wanneer ik ga draaien begin ik lager (denk aan 128 bpm) en voer het langzaam op... de snelheid waarmee je dat opvoeren doet is experimenteren, je kan bijvoorbeeld in 1 nummer niet 1 bpm omhoog gaan omdat dan de tonen etc anders worden (tenzij je een vorm van master tempo gebruikt).

maar wat je ook gaat merken (en luister ook maar eens naar de grote jongens) is dat je door een soort reis gaat qua snelheid ook. Ik draai zelf meestal house/eclectic en progressive/tech trance.

elke zondag met een maat een b2b setje op een online stationnetje en dan gaan we ook werkelijk van house naar techtrance (dus van +- 127bpm naar 136bpm) en dat klinkt over 2 uur lang best aangenaam. alleen de genre changes zijn af en toe lastig.

blijft toch die bcd's leuke apparaatjes vinden... alleen jammer dat de support voor laptops zo blubber is vanuit behringer. in m'n huidige setup heb ik btw nog steeds een bcd2000 staan die ik ook nog gewoon gebruik!

greets!

Kevin S

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij is de beste manier toch echt gewoon heel veel draaien, kijken wat wel en niet werkt, gevoel ervoor krijgen enz. Natuurlijk kan dat programma in zekere zin helpen, maar niets werkt zo goed als het menselijk gehoor.

Bovendien is het ook nog wel fijn om als DJ zelf de invloed te hebben op wat er uit de speakers komt, anders kan je net zo goed alles door de software laten berekenen, vind ik dan.

Fouten zijn nou eenmaal menselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 10:26
Geen matches
Whiteviper, post je linkje even van je mixtest :)

Know him, maar dit is reminder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:31:
Volgens mij is de beste manier toch echt gewoon heel veel draaien, kijken wat wel en niet werkt, gevoel ervoor krijgen enz. Natuurlijk kan dat programma in zekere zin helpen, maar niets werkt zo goed als het menselijk gehoor.

Bovendien is het ook nog wel fijn om als DJ zelf de invloed te hebben op wat er uit de speakers komt, anders kan je net zo goed alles door de software laten berekenen, vind ik dan.

Fouten zijn nou eenmaal menselijk :)
ik zei ook niet dat het de beste manier was toch? :P

maar er is wel een tool die kan helpen, maar zoals ik eerder zei ik gebruik het echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 10:26
Geen matches
Als hij in quicktime opent is er een bug.. dus dan even de link openen in WMP of even opslaan als! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
Toffe set! En nu wil ik natuurlijk wel een tracklist! Jij hebt duidelijk wel op de volgorde van je platen gelet, mooie opbouw. Aan het einde toffe climax. (grappig einde ook)

Ik ben benieuwd naar je tracklist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
Uncle Jak - Audio Injection Remix
Evolve - Original Mix - Prompt
It's A Fine Day - ZeroSix Club Mix Aeronautics
Martin Solveig - C'est la Vie (Martin Solveig vs Fedde le Grand
Knobbers - Original Mix - Crookers
Sleazy - Veron & Praia del Sol
Guess what's ripped up! - Chuckie & Hardwell
Retox - Original Mix - JF, Smokecream
Bring The Noise - Pump-kin Remix - Benny Benassi, Public Enemy
Tetris - Kid Dub
:)

edit: heb weer wat nieuwe plaatjes, eens kijken wat ik daarvan kan bakken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Florinsz op 12-03-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
nieuwe mix af :) , gooi hem morgen even online en plak hier een linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Geen matches
WhiteViper schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 02:51:
nieuwe mix af :) , gooi hem morgen even online en plak hier een linkje!
Nu direct met tracklist he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
EVILSalami schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:12:
[...]

Nu direct met tracklist he ;)
vooruit ;)

Mixtest14 - Flop (rechtsklik opslaan als anders werkt ie niet).

tracklist:
Dooms Night - Laidback Luke Remix - Azzido Da Bass
Get The Fuck Up feat. Stellar MC - Original Mix - Stupid Fresh
Mothership - Bart B More Remix - ATFC
Badman Riddim - Vato Gonzalez
Smash Disco - Vandalism V8 Mix - Vandalism
Stretch The Canvas feat. Lo-Fi & Lee 'Call Of The' Crowther - Original Mix - Stupid Fresh
Afrobounce - Original Mix - Kid Massive, Ethan Project
Bodycrash - Original Mix - Buy Now
Word - Original Mix - Sebastien Leger, Chris Lake
Decisions - Original Mix - Prok & Fitch
Give It Up For Me - Original Mix - Sydney Blu
Donkey Punch - Original Mix - Hatiras, Jelo
Front To Back - Original Mix - Wolfgang Gartner
Lower States of Conciousness - ZZT (Zombie Nation & Tiga)
eindnummer is een beetje een verassing xD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
renevdeertwegh schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:59:
Heeft iemand trouwens nog wat leuke effects voor virtual dj? 3 juni moet ik draaien en heb alleen nog maar de standaard effects die erbij zitten.

Gr. René
Modbreak:Je hebt mail

[ Voor 14% gewijzigd door teacher op 24-03-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Ik zit er nu over te denken om mijn Hercules DJ Console MK2 te vervangen door een BCD3000. Ik heb al ervaring met de BCA2000 van Behringer, en ik ben redelijk te spreken over de steviger kwaliteit van de BCx serie t.o.v. het beetje sponzige, rubberkey gevoel dat ik bij de MK2 nogal eens had. Maar ik wil eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken voor de nieuwe DJ Console van Hercules... Als ze in hun nieuwe console (DJ Console RMX) eindelijk het speelgoed-feel eraf weten te krijgen ga ik toch even twijfelen. ;)

Wat heeft de BCD3000 overigens meer dan een BCD2000? Misschien dat ik nog ergens een 2000 tegen dumpprijs zou kunnen krijgen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Stoney3K schreef op woensdag 02 april 2008 @ 02:34:
Ik zit er nu over te denken om mijn Hercules DJ Console MK2 te vervangen door een BCD3000. Ik heb al ervaring met de BCA2000 van Behringer, en ik ben redelijk te spreken over de steviger kwaliteit van de BCx serie t.o.v. het beetje sponzige, rubberkey gevoel dat ik bij de MK2 nogal eens had. Maar ik wil eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken voor de nieuwe DJ Console van Hercules... Als ze in hun nieuwe console (DJ Console RMX) eindelijk het speelgoed-feel eraf weten te krijgen ga ik toch even twijfelen. ;)

Wat heeft de BCD3000 overigens meer dan een BCD2000? Misschien dat ik nog ergens een 2000 tegen dumpprijs zou kunnen krijgen.
volgens mij alleen ander kleurtje, ingebakken mac support en iets stevigere drivers. Voor de rest niet veel verschil :) .

de witte/zilveren buttons van de bcd3000 zijn wel véél beter bruikbaar op feestjes (in het donker dus) dan de zwarte buttons van de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Stoney3K schreef op woensdag 02 april 2008 @ 02:34:

Ik zou geen MKII of een BCD 2000 kopen als ik jou was. Deze zijn al aardig verouderd. Er is veel meer op de markt. Kijk anders in dit nieuwe topic Daar staat bij links ook een url naar een inkoop actie voor controllers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook een bcd-2000 naast m'n vertrouwde draaitafels.

Nu zit ik met een probleem wat ik niet kan herleiden.........ook topics afgezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik gebruik een laptop en virtual dj.....
als ik aangeef in de settings van vdj :

outputs : headphone
soundcard : bcd2000
outpuchannels : master chan1&2 / headphones Chan 3&4

Dan werkt alles naar behoren.
deck 1 speelt en deck 2 kan ik voorluisteren.

Maar na 30 sec. stopt alles ineens....en moet ik weer met de settings klooien voor er geluid uitkomt.

Nu heb ik maar voor 2 geluidskaarten gekozen en de master gaat nu via de laptop naar mijn mengpaneel. en op de bcd kan ik nu voorluisteren Dit werkt opzich prima maar ik moet toch de master van de bcd kunnen gebruiken EN voorluisteren op de bcd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
@ Verwijderd in "Behringer BCD-2000 DJ Control":
Dat is een oude bekende met de BCD. Zoek de thread maar eens door.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Geen matches
Misschien ook nuttig om te weten: sinds een tijdje draai ik met het programma Deckadance. Is nieuw, maar kan alles van VirtualDJ kan en nog iets meer. Daarnaast is het echt gemaakt voor ASIO. Op mijn laptop (waar audio-out via de BCD toch regelmatig voor crashes zorgde en ik de BCD dan ook alleen voor het besturen van de knopjes gebruikte) werkt dat met Deckadance vlekkeloos. Nog een tip voor als je dat programma gaat gebruiken: standaard is het niet mogelijk om met de knoppen op de BCD te kiezen welk van de twee decks je hoort op de monitor (je kunt met de DeckA/DeckB knop kiezen tussen het master-geluid en de monitor op je monitor). Wil je toch kunnen kiezen, kies dan voor 'BCD3000' in het setup-scherm. Hierbij kun je met de Analog A/B knoppen monitoring van de decks afzonderlijk aan of uitzetten. Helaas is hierbij wel de Cue en Play-knop bij beide decks omgedraaid, maar een echt probleem vind ik dat zelf niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Room42 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:02:
Dat is een oude bekende met de BCD. Zoek de thread maar eens door.
ik blijf zoeken, word er een beetje moe van dit draadje bestaat al uit tig pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Geen matches
Nice ;). Onder welk genre valt deze muziek? Elektro, Techno....?

Gr. René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:26:
[...]

Je zou me ook heel blij maken met die skins !
Kun je ze doormailen naar janblues@eastwestradio.nl?
Alvast hartelijk bedankt begin net ermee en ziet er heel mooi uit.

gr jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
'middag!

Vandaag heb ik na een tijdje niet gemixed de hebben de BCD2000 weer 'ns onder het stof vandaan getrokken en blijkt dat er ineens een vreemd tweetal 'foutjes' de kop op steken. Geen flauw idee of iemand hier dit herkent en misschien een oplossing weet maar ach je kan 't altijd proberen ;)
Alleerst weigert m'n systeem nu om alles wat via de BCD2000 m'n computer binnenkomt (line-in geluidskaart) in 5.1 af te spelen, dit is iets wat vroeger wel gewoon gewerkt heeft, heel vreemd, niet bijzonder erg.
Verder merk ik ineens dat in Traktor *alle* knobs éérst een stukje opengedraaid moeten worden (vanuit de middenstand) voordat Traktor 'm onder de helft pakt. Ook erg vreemd, niet vreselijk maar wel storend.

Nja ik betwijfel of iemand hier iets van weet maar toch 8)

Overigens ben ik na zo'n anderhalf jaar nog steeds zeer tevreden met 't apparaatje en ik moet 't mixen binnenkort toch echt weer eens op gaan pakken xD

Mochten er toevallig nog mensen geinteresseerd in m'n 'werk' zijn, er zijn een stuk of 8 mixjes te downloaden vanaf http://sjagga.onzeboomhut.nl (Trance/Progressive) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoi Allemaal

Ik heb zelf de BCD2000 nu een paar maandjes en oh oh oh
wat een geweldig apparaat. ik gebruik het in combinatie met
Virtual dj en Cool edit pro.

voor de liefhebbers van Hardstyle hier 2 mixen:

http://rapidshare.com/fil...D_2000_Harstyle_Event.mp3
http://rapidshare.com/files/122475757/mix_2_bcd2000.mp3

Beide zijn gemaakt met de bcd2000:
Dat wil zeggen, mix overgangen gedaan met bcd2000
overgangen opgenomen via de virtual dj software en dan
berwekt en afgemixt in cool edit pro. Ik hoop dat jullie
er plezier mee hebben (met de mixjes)

spam geknipt, en groetjes zijn niet nodig

[ Voor 13% gewijzigd door teacher op 15-06-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ok thxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 15:27
Geen matches
Hey iedereen,

Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.

Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/14xmi6d.jpg
(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.

Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/28j8ozl.jpg

Kan iemand hier mij mee helpen?

Groeten Melvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

Geen matches
TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
En hier staat niets tussen? Wat heb je verder al geprobeerd?
Eigenlijk open je met deze vraag een nieuw topic en zo zou je je vraag ook moeten formuleren (dus genoeg info geven en eigen inzet tonen). Anders kunnen we je moeilijk helpen, he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Webhawkjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:15:
TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)
cd niet kwijtraken met de drivers en software erop wil ook wel eens werken :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Geen matches
CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cubefanatic schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:29:
CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?
blijkbaar volgens een tutorial hier in het topic moet je eerst de driver die op de cd staat instaleren en vervolgens de nieuwere. gezien behringer het niet zo heeft op archieven..... en ik vindt het netter om bij je verkoop alles mee te leveren ipv bijna compleet :) dus ook driver cd's zijn wel netjes (maar dat is persoonlijk ;) )

maargoed de link naar oude driver enzo:

http://www.4shared.com/fi.../CD_ORIGINAL_BCD2000.html

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

Geen matches
Ik heb er zelf helaas ook nooit een cd bij gehad.ik heb hem ook niet nieuw gehad :+
Mij lukte het echter wel met de diverse downloads, alleen deforcer dus niet :/

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deforcer
  • Laatst online: 15-08 15:27
Geen matches
Ik heb dus nog steeds een probleem. De oude driver heb ik geïnstalleerd, maar dan moet ik mijn BCD2000 weer aanzetten om de hardware in te stellen, maar dan mislukt het steeds bij de 'hardware manager'. En Windows zeurt ook dat de BCD2000 73% van de USB bandbreedte pakt, en dat er te weinig is. Kan de oorzaak daar liggen?
Ik heb een USB muis en toetsenbord, dus kan er geen 1 missen.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb er net 1 gekocht, voor 85 euro tweedehands maar alles werkt nog. En ik dacht, stroomtoevoer inpluggen en USB inpluggen en draaien maar. Maar je moet dus ook nog een versterker hebben .... Of niet dan? Wil iemand even uitleggen hoe dat allemaal werkt met die versterker wat ik nodig heb enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
Klopt, de output is gewoon een "line-out". Die gaat dus naar een versterker of actieve speaker (speakers met een ingebouwde versterker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ja het is al opgelost, het lag gewoon aan de instellingen van VDJ met outputs etc..toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Geen matches
Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van een bcd2000, alleen nu heb ik een probleem dat ik mijn Phono A en B niet kan gebruiken.
nu schijnt er een mapper te zijn 3.4 uit mijn hoofd, heeft iemand deze mapper ?

Ik werk nu even met die crappy b-cd software maar dat is helemaal niks..

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
Geen matches
ik zoek me ook scheel naar BCD Mapper 3.4

de 2.1 heb ik nog wel, maar die 3.4 is nergens te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Geen matches
Ik heb deze thread al meerdere malen doorgelezen maar krijg mijn bcd2000 niet aan de praa

Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)

maar dan nog wil ik niet met die bdj werken, liefst met deckadance of vdj5.

Ik kom er echt niet meer uit (ik werk op een laptop, met een versterker , 2 speakers/subwoofer en bcd2000 met headphones, vista)

Hopelijk wilt iemand me helpen, ik word er panisch van (al 2 dagen nu mee bezig geweest)
Thijs [apenstaart] fuff [punt] nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Laatst online: 09-09 20:06
Geen matches
Fuff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:29:
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
Zelfde probleem met djDecks, speelt voor max 1 minuut, houdt er dan onherroepelijk met op. Traktor daarentegen speelt wel verder, maar na die 15sec tot 1 min hoor ik duidelijk een audio onderbreking. Dit doet me vermoeden dat er een soort buffer-underflow in de driver gebeurd, maar Traktor na het probleem kan verderspelen terwijl "primitievere" programma's zoals djDecks en VDJ crashen.

Dit "audio gap" probleem, dat djd en vdj doen crashen, is voor mij wel nieuw. Vroeger (XP SP2) ging alles perfect, maar na een reinstall (XP SP3) met volledig dezelfde setup, loopt alles brak. Op internet lees ik meer gevallen van een crashende BCD2000, en de posts zijn altijd tamelijk recent. Het doet me vermoeden dat het iets met SP3 te maken heeft.

Iemand ervaring met dit probleem, of wat informatie hoe ik de schuldige zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
Geen matches
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
MALEADt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:39:
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus :/
Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk ;)

@vvv: Klopt helemaal. Achteraf is het al snel: "Ooh duh!" ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 03-08-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
Geen matches
Room42 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:25:
[...]

Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk ;)
Merkte ik ook achteraf, eenmaal je de juiste keywords gevonden hebt lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
  • Laatst online: 31-03-2023
Ik heb de bcd2000 en bcd3000 mapper v3.4 voor VirtualDJ.
Wie hem hebben wil, kan me dit altijd laten weten.

[ Voor 7% gewijzigd door PsyFly op 19-11-2008 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
PsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Je mag hem mij bezorgen als je wil. Zet even je DM aan om e-mailadres door te geven aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Geen matches
PsyFly zou jij mij aub die mapper 3.4 kunnen sturen op :

dragon76[at]gmail.com ?

Zoek em al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang :) thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Deforcer schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:14:
Hey iedereen,

Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.

Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
[afbeelding]
(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.

Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.

[afbeelding]

Kan iemand hier mij mee helpen?

Groeten Melvin
Deforcer, ik loop al een tijdje tegen hetzelfde probleem aan alleen nu heb ik hem weer uit de kast gehaald voor een feest. Heb jij al een oplossing? iso ergens ofzo? iemand anders wellicht?
De BCD3000 installler werkt niet met de 2000 en de update die op de site staat update de drivers maar heeft ze zelf niet in zich, vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here PsyFly :S

Zou inderdaad fantastisch zijn mocht die Bcd3000 mapper zomaar in mijn mailbox [zoecky(at)hotmail.com] komen te vallen!
Heb me ook al rotgeërgerd aan die drivers 8)7 ...
In elk geval, thx a million!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
Geen matches
Mapper is naar jullie verstuurd! Veel plezier ermee...

edit: Blacksnak, DM staat aan!

[ Voor 23% gewijzigd door PsyFly op 07-12-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
Geen matches
PsyFly schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:50:
Mapper is naar jullie verstuurd! Veel plezier ermee...

edit: Blacksnak, DM staat aan!
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens? Ik probeer mijn probleem op te lossen. Inmiddels ook een mail gestuurd naar Behringer, maar tot nu toe krijg ik dit antwoord:
Dear,

Please download the BCD2000 Software from the Internet, as the BCD2000 is discontinued and we have already send out all of our Spare CDs.

Software:
http://www.xylio.com/index/page/en-bdj-home-menu-none-0.html

Driver:
http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng

We hope that we have been able to help you with this information.

Best regards,

Your BEHRINGER Customer Support Team
En helaas de driver die ze wijzen is gewoon de update. Zonder de originele driver geinstalleerd te hebben, gaat de installatie van de update niet werken. Als de mapper waar jij het nu over hebt wel zou werken zonder driver, is dat geweldig natuurlijk, maar ik heb zo'n mijn twijfels dat dit niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
mabarto schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:07:
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens?
Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.

Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zou ook graag de 3.4 mapper in mijn simba_nl@hotmail.com box willen ontvangen.... wie oh wie kan ik voor de kerst dankbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:30:
Zou ook graag de 3.4 mapper in mijn simba_nl@hotmail.com box willen ontvangen.... wie oh wie kan ik voor de kerst dankbaar zijn...
Heg hem je toegestuurd simba64...

• mabarto
PsyFly schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:34:
[...]

Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.

Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.
De driver cd ben ik dus kwijt. Contact gezocht met Behringer. Zij gaven mij de link naar de update driver, waarop ik weer een e-mail gestuurd heb dat het een update is en dat ie echt niet installeert. Aangezien ik daarop geen antwoord meer kreeg, dacht ik laat ik mijn laptop eens proberen met WinXP en ja hoor die update driver installeert gewoon en de BCD2000 werkt met VDJ, maar zoals hier dus al meer geroepen is. Hij hangt na een bepaalde interval.

Kun je mij de mapper toesturen? alexander punt wesdorp aapje uitnesselande dot nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Geen matches
Heeft iemand toevallig de skin voor Virtual DJ die werkt op een netbook? (Dus 1024x600). Ik weet dat er eentje bestaat, maar kan hem nergens vinden. Als iemand hem heeft, wil dan diegene zo vriendlijk zijn hem te mailen naar KNIP ? Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door teacher op 06-01-2009 23:29 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
HellBeast schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:46:
Heeft iemand toevallig de skin voor Virtual DJ die werkt op een netbook? (Dus 1024x600). Ik weet dat er eentje bestaat, maar kan hem nergens vinden. Als iemand hem heeft, wil dan diegene zo vriendlijk zijn hem te mailen naar ************* ? Thanks!
Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.

Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 06-01-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Geen matches
Room42 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:33:
[...]

Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.

Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.
Ik heb een evaluatieversie van VDJ en kan die skins daarom niet downloaden. Het pakket schaf ik pas aan als ik zeker weet dat het lekker werkt op een Acer Aspire one 150 (1GB). Als iemand wel bij die site kan downloaden, kan iemand die skin dan even doorsturen? Ervaringen met een netbook met VDJ ben ik ook erg benieuwd naar.

Edit: Inmiddels heb ik via een tooltje een 1024x768 scherm weten te simuleren. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid VDJ lekker aan de praat. Ik gebruik die nieuwste driversoftware (1.1.1.0) en ik heb de mapper 2.1 en 3.1 beide geprobeerd.

Het vreemde is dat als je de sync knop indrukt, dat dan het nummer een soort van langzaam opstart en dan opeens sneller gaat lopen. Ik denk dat ik iets verkeerd heb staan. Verder moet ik 2x op de knop play drukken voordat hij gaat spelen, dit is ook heel vervelend. Heeft iemand daar een oplossing voor? Misschien dat iemand me die eerste mapper door kan geven? (v1.1?).

Thanks

[ Voor 25% gewijzigd door HellBeast op 09-01-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Beste PsyFly,

Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com

Alvast zeer wel bedankt voor de moeite! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFly
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
Beste PsyFly,

Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com

Alvast zeer wel bedankt voor de moeite! _/-\o_
Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.

Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
Geen matches
PsyFly schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:39:
[...]

Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.

Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.
Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
de software die bij de bcd 2000 zit werken de pitch links en rechts gelijk
low werkt mid niet high gaat gain mee nu heb ik tracktor 3.2 erop gezet met midi rules en alles maar het probleem blijft
wil ik de kanalen opnieuw leren welke knop het is gebeurt er niks

wie ow wie heeft er een werkende rules want ik heb ze alemaal al geprobeerd die ik kon vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:14

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Geen matches
Heb zelf de BCD 3000 heb hem een paar keer gebruikt de afgelopen maanden. Persoonlijk vind ik de bediening niet echt praktisch. Installatie onder OS X ging als een Speer alleen onder Vista was het wat rommelen om het aan de praat te krijgen. Heb de BCD dan ook maar te koop gezet.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Geen matches
mabarto schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:07:
[...]

Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!
volgens mij is die MIC op geen enkele wijze aan de praat te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je de 3.4 mapper voor de bcd2000 gooien naar vliegendeserver[at]hotmail.com gaarne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste PsyFly,

zou je mij de mapper ook toe willen sturen?
heb al een tijde problemen met m'n bcd3000 en virtualdj.
het mailadres is: manie0185[at]hotmail.com

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Geen matches
Volgens mij kan iedereen die een LEGALE versie heeft van VirtualDJ die mapper gewoon downloaden op de website van VirtualDJ.... dus. :+

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben van plan om ook een Behringer BCD-2000 DJ Control aan te schaffen :)

Maar moet ik beschikken over versterker + boxen?
Ik gebruik namelijk boxen op pc met rood & wit aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
Kan prima. Wel heb je een verloopstekkertje nodig van tulp naar mini jack (female) nodig en die sluit je dan op de master output aan. Maar dat is geen probleem.

Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 08-02-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Room42 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:53:
Kan prima. Wel heb je een verloopstekkertje nodig van tulp naar mini jack (female) nodig en die sluit je dan op de master output aan. Maar dat is geen probleem.

Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?
Ik weet niet wat de prijzen daar allemaal van zijn :)
Op sites staan wel 180€ voor 2000.. maar die zijn al redelijk verouderd..
Over 3000 vindt ik enkel boven 250€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
Lees je even goed in in de gebreken van het apparaat en bepaal of je daar mee kunt leven. Veel is in deze thread te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:14

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Geen matches
Denk dat je wat betreft compatibiliteit het beste kunt kiezen voor de 3000.

De 3000 is al voor 190 a 200 euro nieuw te krijgen. Zoek eens met google.

Tevens staan er zat op marktplaats. Tussen de 120 en 170 euro Zelfs enkele met nog fabrieksgarantie ;)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kan iemand mij helpen. Ik heb dit weekend mijn BCD2000 aangeschaft, aangesloten zoals in het boekje staat, maar hij doet niks. Alleen het power on ledje brandt, voor de rest reageert die nergens op. Met meerdere progs (VDJ, Future Decks Pro) geprobeerd, aangezien B-DJ crasht...

Wat moet ik doen? Ik draai op een Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hallo , gisteren had ik men eerste fuifje ik draaide met de setup : 2 gemini cdj-20 , jb systems pro 3 , laptop msi ex600 en de BEHRINGER BCD2000 .
Die behringer is veel blijven hangen , zowel in virtual dj als in future decks pro.
Wat kan ik nu doen hij werkt wel maar alsk er even mee wil mixen stopt hij soms.
Oke hij moest normaal 4uur spelen en toen ik hem om het liedje afsloot en opnieuw opstarten had ik geen problemen.
Ligt het aan het programma? want op mijn laptop waren al mijn programma's uitgeschakeld (kheb er trouwens toch niet zoveel programma's op staan. en mijn muziek staat op men externe)

Alle hulp is welkom.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
Alle hulp staat in deze thread. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 21-06-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
;( weet iemand een oplossing zodat mijn bcd2000 4uur lang kan spelen zonder vastlopers ? ;(
Ik draai met vista en heb een appart account op men laptop vr te draaien. sluit altijd messenger af enz..
;( x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysius
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2024
Geen matches
Hallo, ik heb sindskort virual dj v6 geinstalleerd, maar deze ziet mijn bcd2000 niet... heb ook al wat mappings gedownload, maar hij vindt hem niet bij de mappers in de config als ik show only connected devices aanvink.

In v5 werkte het prima...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
dfireblade schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:36:
Hallo, ik heb sindskort virual dj v6 geinstalleerd, maar deze ziet mijn bcd2000 niet... heb ook al wat mappings gedownload, maar hij vindt hem niet bij de mappers in de config als ik show only connected devices aanvink.

In v5 werkte het prima...

Iemand een idee?
Had hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar terug gegaan naar Rev5. Draait prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysius
Geen matches
Tja dat kan altijd nog, maar vond de nieuwe versie er wel flex uitzien en werken.. zou toch gewoon moeten werken zou je zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Geen matches
dfireblade schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:29:
Tja dat kan altijd nog, maar vond de nieuwe versie er wel flex uitzien en werken.. zou toch gewoon moeten werken zou je zeggen :?
BCD's zijn altijd één groot gezeik geweest. Die van mij was zo onstabiel als de neten icm met de software. Uiteindelijk heb ik een nieuwe laptop gekocht, en mijn toenmalige desktop helemaal geformateerd, een schone XP er op en VDJ er op, verder niets. Ook geen internet connectie, niks. Op dat systeem heeft ie altijd redelijk stabiel gedraait, maar ik heb hem nooit meer uit huis durven nemen voor het geval er iets mee zou gebeuren.

Mede daarom heb ik een nieuw speeltje :*)
Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c347/WhiteViper/IMG_0597.jpg
Heb hem nu 2 uurtjes binnen en het is al zo'n wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysius
Geen matches
Das mooi maar daar heb ik nix an ;) Al iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysius
Geen matches
Mijn BCD is er nu helemaal mee gestopt onder 7... op mn laptop waar ook 7 op staat doet ie t prima en zelfs met VDJ6!

Nu ik weet dat het werkt blijf ik prutsen, maar ik krijg hem nu helemaal niet meer aan de praat. Windows ziet hem gewoon en zegt dat hij correct geinstalleerd is 8)7

Iemand een tip, wat ik al gedaan heb is de installatie onder xp compatibiliteit draaien, maar helpt ook niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Geen matches
Ik verkoop trouwens m'n BCD 2000. Ik heb er geen tijd voor om er wat mee te doen.

Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 02-02-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jongens
ik heb een vraagje hoe scan ik mijn bdj 2000?
want hijnz egt de heltijd als ik b-dj opstart error kan de computer niet vinden ofzo..
laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:06:
jongens
ik heb een vraagje hoe scan ik mijn bdj 2000?
want hijnz egt de heltijd als ik b-dj opstart error kan de computer niet vinden ofzo..
laters
Toe ff, zeg! Verwacht je nou respect terug als je zo respectloos typt? 8)7
Een beetje aandacht aan je post, graag :)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.

Think again pls :)