Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Verwijderd
Wat voor auto bedoel je ? Station, Sedan etc. Bouwjaar
http://www.vw.com.mx/CWE/...es/p_pickup_base_rojo.jpg
?
[ Voor 38% gewijzigd door ThunderNet op 22-10-2006 00:23 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Het was een kruising van een Polo en een Ponton.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Are you following me, Are you following me?

Die butt-ugly Santana misschien ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Een Golf 2 met het interieur en de motoren uit de (vorige?) Polo als ik het goed heb.
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:20:
[afbeelding]
Die butt-ugly Santana misschien ?
Die ja, wat een vreselijk apparaat hè
geniaal. die zocht ik !
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een passat is een sedanbiobak schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:06:
Santana's hebben ook in Nederland gereden in de jaren 80. Dat was gewoon een Passat sedan.
.
Ben ik niet helemaal met je eensSick Nick schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:21:
Beide zijn brak, dat oude model is gewoon troepIs ook weer bijdehand voor een groot deel op het platform van de golf gemaakt, daar zijn ze later vanaf gestapt met het vorige model passat die weer de bodem deelde met de A4. Bij de nieuwe passat proberen ze het gewoon weer door de bodem van de golf weer te gebruiken
De Santana was feitelijk inderdaad een sedanuitvoering van de Passat, maar dan luxer aangekleed. De Santana is ook in Europa op de markt geweest. Tot voor kort werd de Santana nog steeds geproduceerd in China. Daar doen ze veelal dienst als taxi.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik schaam me..Wok schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:18:
De Santana was feitelijk inderdaad een sedanuitvoering van de Passat, maar dan luxer aangekleed. De Santana is ook in Europa op de markt geweest. Tot voor kort werd de Santana nog steeds geproduceerd in China. Daar doen ze veelal dienst als taxi.
dat laatste heb ik in het dealerblaadje van VW gelezen bij de snackbar..