main en fs laten zoals het is, enkel own_custpack( ben daar nu mee bezig).Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:17:
zal het ook moeten doen met pack van woytek dan...
moet ik volledig opnieuw beginnen
of moet ik gewoon de custpack doen van woytek met de 75 ipv met de 77 dat ik nu gedaan heb ?
en mijn MAIN en FS laten zoals het nu is na de flash
Verwijderd
ik krijg ook melding als ik iets wil downloaden-Thunder- schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:26:
Even iets anders.. als ik op topsony.com me geregistreerd + geactiveerd + ingelogt ben en dan een file wilt gaan downloaden, dan kom ik telkens op register.php uit. iemand daar bekend mee ?
If you are reading this message is because your account is not activated. If you want to resend the validation email, click here Thanks Regards!
geregistreerd + geactiveerd + ingelogd
want heb voordien al bestanden kunnen downloaden
Verwijderd
ja, heb een risico genomen en dat ook zo gedaanVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:37:
[...]
main en fs laten zoals het is, enkel own_custpack( ben daar nu mee bezig).
hopelijk lukt het nu wel deze keer om de menu's te krijgen, de rest was allemaal in orde
hopelijk weer geen 3 uur wachten nu voor die custpack

Je kan custpack 75 wel van de site downloaden die in mn sig staat. Hij zit in het complete flashpakket..
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Het trillen bij het kiezen van een ander menu-item valt me op bij de flash menu's. Is dit ook uit te zetten?
Verwijderd
had het pakketje van woytek al op hdd staanHartox schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:52:
Je kan custpack 75 wel van de site downloaden die in mn sig staat. Hij zit in het complete flashpakket..
vorige fl**h was 3 uur...hopelijk nu voor custompack alleen iets minder
Verwijderd
voorlopig is daar nog geen oplossing voor_Oldie_ schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:55:
Het trillen bij het kiezen van een ander menu-item valt me op bij de flash menu's. Is dit ook uit te zetten?
dit is blijkbaar zo want ik had eens de .swf bestand upgeload en kon ze bekijken via thema's maar niet instellen en toen trilde ze ook al
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 20:07 ]
Hmz die SEUS lijkt niet te werken. Ik doe precies wat er staat maar die SEUS blijft hangen bij het schermpje waar in 5 stappen wordt uitgelegd dat je oa de c moet indrukken, sim eruit moet halen etc. Wat doe ik verkeerd?
Mixed Reality dev
Verwijderd
heb je de laatste nieuwe usb drivers geinstalleerd ?Menesis schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:25:
Hmz die SEUS lijkt niet te werken. Ik doe precies wat er staat maar die SEUS blijft hangen bij het schermpje waar in 5 stappen wordt uitgelegd dat je oa de c moet indrukken, sim eruit moet halen etc. Wat doe ik verkeerd?
http://forums.se-nse.net/...=attach&type=post&id=3745
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 20:31 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 21:24 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
oh jezus.. wat ontzettend dom.. gewoon met media player zelf natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:53:
ik vroeg me af, zijn er ook 3rd party filemanagers (in ieder geval voor muziek) voor dit apparaat? de bijgeleverde software is namelijk kut, je kan niet eens de titels van de nummer aanpassen, en ik wil bij albums overal 01, 02 etc voorzetten zodat de normale volgorde wordt gehanteerd.
ook zou ik graag op de pc makkelijk en snel playlist willen maken (evt vanuit wmp importen)
zijn er programma's (shareware mag, liever niet uiteraard) die dit mogelijk maken? alvast heel erg bedankt
alleen nog steeds geen playlist editor vanaf de pc
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 21:48 ]
thanks het werkt nuVerwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:28:
[...]
heb je de laatste nieuwe usb drivers geinstalleerd ?
http://forums.se-nse.net/...=attach&type=post&id=3745
ik dacht alleen dat ik nu al n mooi flash menu zou krijgen, maar blijkbaar is een seus update niet genoeg

[ Voor 20% gewijzigd door Menesis op 21-01-2007 22:06 ]
Mixed Reality dev
ah ik zie t nu. Als het niet lukt, moet je eerst de nieuwste USB drivers halen.
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:49:
[...]
Ik had webmaster een mailtje gestuurd en ze hebben problemen met hun server ofzo.
Het wordt morgen opgelost.
ik krijg ook melding als ik iets wil downloaden
If you are reading this message is because your account is not activated. If you want to resend the validation email, click here Thanks Regards!
geregistreerd + geactiveerd + ingelogd
want heb voordien al bestanden kunnen downloaden
Verwijderd
Niet alleen het trillen is een probleem, ook dat de thema's langaam reageren met als grootste voorbeeld dat thema met die paars/roze circels die bij elk volgende icoon meteen weer moeten vervagen. En bij degene met flash hier kan je 12 circels tevoorschijn toveren wat niet hoort..
Verwijderd
het geluid van mijn telefoon is echt waardeloos nu, iemand een idee of met SEUS update dit weer normaal is?
Volgens mij hoort dat zo bij Emerge. Bij elk nieuw gekozen icoon worden de andere cirkels vager. Alleen Equalizer reageert langzaam.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:22:
Niet alleen het trillen is een probleem, ook dat de thema's langaam reageren met als grootste voorbeeld dat thema met die paars/roze circels die bij elk volgende icoon meteen weer moeten vervagen. En bij degene met flash hier kan je 12 circels tevoorschijn toveren wat niet hoort..
Verwijderd
doordat ze te luid is misschien ? anders volume wat zachter zettenVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 07:23:
het geluid van mijn telefoon is echt waardeloos nu, iemand een idee of met SEUS update dit weer normaal is?
denk niet dat dit weer op normaal komt door SEUS
Weet iemand hoe je *knip* music player achtergrondjes kan krijgen?
Er staat in de readme dat je de afbeeldingen moet kopiëren naar tpa/system/multimedia/mp.
Zou je dit dan met phoneXS moeten doen met files_to_upload en dan fsx?
Ik kan namelijk via verkenner op de mob zelf tpa/system/multimedia/mp niet vinden.
Er staat in de readme dat je de afbeeldingen moet kopiëren naar tpa/system/multimedia/mp.
Ik kan namelijk via verkenner op de mob zelf tpa/system/multimedia/mp niet vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 23-01-2007 01:00 ]
Weet iemand toevallig een site met mooie flash thema's ?
Blij Met Wilco
Verwijderd
ik hoop maar dat niet onder het onderdeel illegaal valt (door de site en phonexs) maar ik zou het ook graag willen, past mooi bij mn clubpulse originalYour Grandma schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:37:
Weet iemand hoe je *knip* music player achtergrondjes kan krijgen?
iemand?
[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 23-01-2007 01:01 ]
op http://www.myw810.lasyk.net/ staan heel veel leuke dingen-Thunder- schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:40:
Weet iemand toevallig een site met mooie flash thema's ?
You dream it, I live it.
Verwijderd
HEEELLLLUUP ik start mn telefoon op en hij knippert alleen als ik hem oplaad ook ik heb seus er ook al overheen gegooit zonder resultaat iemand plz help me;(;(
Ik denk t niet want als je fsx gebruikt flash je helemaal nx en op de link staat enkel een voorbeeldje van een andere skin voor je music playerVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:53:
[...]
ik hoop maar dat niet onder het onderdeel illegaal valt (door de site en phonexs) maar ik zou het ook graag willen, past mooi bij mn clubpulse original
iemand?
Gebruik hiervoor gewoon FSX om de bestanden van de media player te uploaden.
misschien via FSX, kun je proberen.. maar tis voor de w800i, ik weet niet in hoeverre de w800i met de w810i verschilt qua bestandsstructuur.Your Grandma schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:37:
Weet iemand hoe je deze music player achtergrondjes kan krijgen?
Verwijderd
ah de tering.. ik had via FSX dus die media player skin geupload;
had m naar tpa/system/multimedia/mp uitgepakt, was ik vergeten dat die in die .rar het eerst nog in een map zat, voor niks 3uur ge-bruteforced dus
weer opnieuw begonnen, zodra het klaar is laat ik weten of het werkte
had m naar tpa/system/multimedia/mp uitgepakt, was ik vergeten dat die in die .rar het eerst nog in een map zat, voor niks 3uur ge-bruteforced dus
weer opnieuw begonnen, zodra het klaar is laat ik weten of het werkte
Verwijderd
Reg. datum: 10 oktober 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Hej ik heb vandaag een 2e hands se w810i gekocht, maar er zit geen nederlandse taal bij, ik gebruik nu engels.
Is er een mogelijkheid om de Nederlanse taal erop te gooien?
ik heb heel google afgezocht en hier ook maar vind er niks over.
Ik hoop dat iemand mij ermee kan helpen!
ps. ik heb wel de nieuwste update erop gezet van de sonyerickson site, maar daar zat geen nederlandse taal bij.
--------------------------------------------------------------------------------
Hej ik heb vandaag een 2e hands se w810i gekocht, maar er zit geen nederlandse taal bij, ik gebruik nu engels.
ps. ik heb wel de nieuwste update erop gezet van de sonyerickson site, maar daar zat geen nederlandse taal bij.
Voor zover ik weet is de w810i het zelfde als de w800i alleen met een paar verbeteringen en een ander jasje.Silverline schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:23:
[...]
misschien via FSX, kun je proberen.. maar tis voor de w800i, ik weet niet in hoeverre de w800i met de w810i verschilt qua bestandsstructuur.
Het platform is het zelfde.
Oorspronkelijk was volgens mij ook bedoeld om de w810i als de w800i op de markt te zetten maar wegens een paar probleempjes en mss om de boel te kunnen uitmelken kwam de w800i eerst.
Correct me if i'm wrong
Anywayz, dat zou betekenen dat de map structuur niet zou moeten verschillen van de w800i.
@Divinius
LOL een rar bestand op je mob zette
Jammer van de verprutste tijd en ruimte op je mob, maar laat t ff weten als het gelukt is
Verwijderd
@divinius, altijd bestanden uitpakken! Heb het al op mijn w810 geprobeerd. Staat veel mooier als de standaard oranje mediaplayer, alleen sprong het bij mij na een bepaalde tijd terug op het oranje
, moest mijn mob eens uitzetten en terug opstarten en dan was die nieuwe mediaplayer er terug. ik dacht dat je met fsx de originele bestanden overschreef, niet dus.
Verwijderd
@OxidiZed en Mn Oma:
Ja ik had wel uitgepakt (zo erg was het nout ook weer niet
) maar ik was vergeten dat de uitgepakte bestanden nog in een map zaten, het was dus dit: tpa/system/multimedia/mp/skinmap/bestanden
maar natuurlijk werkt dat evenmin
Ja ik had wel uitgepakt (zo erg was het nout ook weer niet
maar natuurlijk werkt dat evenmin
Verwijderd
Ja misschien zit ik er naast met dat van die trage menu's. Iedergeval heb ik een filmpje gezien van die met die circels die langzam verdwijnen maar waarbij je er nooit meer dan 2 op je beeld krijgt. Ik kan ze alle 12 tegelijk langzaam haperend zien verdwijnen.
Heb ook een aantal thema's verwijdert die mij niet op het orgineel leken zoals dat thema met van die icoontjes die in groepen van 3 zijn verdeelt en dat je elk groepje apart kan draaien..(rafelig en witte balken aan de zijkanten..
Heb ook een aantal thema's verwijdert die mij niet op het orgineel leken zoals dat thema met van die icoontjes die in groepen van 3 zijn verdeelt en dat je elk groepje apart kan draaien..(rafelig en witte balken aan de zijkanten..
Dat laatste is Grouped Desktop. Maar die eerste ken ik niet..Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:07:
Ja misschien zit ik er naast met dat van die trage menu's. Iedergeval heb ik een filmpje gezien van die met die circels die langzam verdwijnen maar waarbij je er nooit meer dan 2 op je beeld krijgt. Ik kan ze alle 12 tegelijk langzaam haperend zien verdwijnen.
btw
Weg met de Xilisoft 3gp mp4 / PVAuthor / etc converters:
M3-Movies and Music for you Mobile
dit programma, gemaakt door een SonyEriccson f@n (Mysh) op howardforums/esato, kan filmpjes converteren. Is speciaal gemaakt voor SonyEricsson.
De laatste versie staat hier:
http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.9.8-Installer.exe
je hebt wel .NET framework nodig:
http://www.microsoft.com/...B15C5E04F5&displaylang=en
en hij vraagt om een NERO aac EULA, blaablabla...geen probleem, gewoon euhh Accept klikken.
[ Voor 108% gewijzigd door Silverline op 23-01-2007 00:28 ]
Verwijderd
mijn geluid is nu echt waardeloos het speakertje klinkt echt verrot nu, net of hij opgeblazen is fzo:S ook als hij zacht staat na dat FSX, ik probeer met SEUS eens firmware update te doen iemand een idee hoe ik dit anders wegkrijg na het FSX'en?
gewoon opnieuw FS & MAIN erop, en custom pack 43.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:43:
mijn geluid is nu echt waardeloos het speakertje klinkt echt verrot nu, net of hij opgeblazen is fzo:S ook als hij zacht staat na dat FSX, ik probeer met SEUS eens firmware update te doen iemand een idee hoe ik dit anders wegkrijg na het FSX'en?
Verder geen audio drivers updaten ( ifs\settings\acoustic leeglaten!! )
cam drivers mag wel als je wilt ( ifs\settings\camera\camera0.dat )
flashlite menu's kunnen ook erin ( tpa\preset\system\desktop\flash )
wel ff backuppen..
Verwijderd
Is er niemand die me helpen kan?Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:15:
*knip*
btw: ik heb zo'n mediaplayer skin gedownload en geprobeerd...
na 9 uur heb ik helaas een config fout, ik kan echter wel in de walkman!!
het eerste scherm is onveranderd (nog steeds oranje), maar als ie n mp3 afspeelt, krijg ik wel mijn ge-editte-mediaplayer skin!! hoe vet :D:D:D
btw: ik heb zo'n mediaplayer skin gedownload en geprobeerd...
na 9 uur heb ik helaas een config fout, ik kan echter wel in de walkman!!
het eerste scherm is onveranderd (nog steeds oranje), maar als ie n mp3 afspeelt, krijg ik wel mijn ge-editte-mediaplayer skin!! hoe vet :D:D:D
[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 23-01-2007 16:31 ]
Verwijderd
wat is dat custom pack precies? en kan ik niet gewoon opnieuw FSX doen en dan die audiodriver ding leeglaten dat hij het dan overschrijft en weggooid?
Verwijderd
jaa media player ge-update; met FSX dus wel, alleen zoals silverline al zei is de bibliotheek nog hetzelfde
Verwijderd
Yo mensen,
ik zou graag een nieuwe cover om mijn telefoontje willen, maar ik heb gelezen (en gezien) wat je daarvoor moet doen en dat gaat me dus echt niet lukken! Zijn er ook zaakjes waar je dat kunt laten doen? Of loopt er hier misschien een handige Hendrik rond die dat voor me zou willen doen?
bedankt!
ik zou graag een nieuwe cover om mijn telefoontje willen, maar ik heb gelezen (en gezien) wat je daarvoor moet doen en dat gaat me dus echt niet lukken! Zijn er ook zaakjes waar je dat kunt laten doen? Of loopt er hier misschien een handige Hendrik rond die dat voor me zou willen doen?
bedankt!
nee fsx = systeembestanden overschrijven: alles wat in files_to_phone zit gaat er in.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:36:
wat is dat custom pack precies? en kan ik niet gewoon opnieuw FSX doen en dan die audiodriver ding leeglaten dat hij het dan overschrijft en weggooid?
als je t leeglaat, laat hij het dus intact. je moet ze dus overschrijven met een andere reeks bestanden.
je kunt toch met een ander audiopack je huidige overscrhijven met FSX ??Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:34:
F*&k had ik het dan maar nooit gedaan maarja
bijv qwerty12 heeft verschillende audiodrivers op se-nse.net
Volgens mij hier dus NIET meer over worden gepraat.. Hou je nou gewoon aan de regels, anders gaat dit topic nog op slot en kunnen we elkaar helemaal niet meer helpen..
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
ik kreeg de melding dat m'n sms geheugen voor meer dan 95% vol zat. heb ik gister me hele telefoon leeggehaald, krijg ik net een smsje binnen. Meteen weer dezelfde melding. Worden die sms'jes ergens gecached ofzo?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
dan zou eht toch wel in ieder geval weer weg zijn als je de batterij er uithaald (maar ik denk niet eens dat ze gecached worden)party42 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:08:
ik kreeg de melding dat m'n sms geheugen voor meer dan 95% vol zat. heb ik gister me hele telefoon leeggehaald, krijg ik net een smsje binnen. Meteen weer dezelfde melding. Worden die sms'jes ergens gecached ofzo?
--
weet iemand trouwens of er een manier is om snel door te spoelen? ik luister veel livesets en mixen en het gaat zo traag.. en ik ga echt niet al die sets in stukken van 5 min delen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 17:37 ]
gewoon lang op de next knop duwen en er wordt geshuffled...
lang op de volumetoets is btw next
lang op de volumetoets is btw next
Ik heb zojuist gedaan wat we hier niet mogen bespreken...
Ik heb echter geen flashmenu's.. iemand die hetzelfde heeft/had en het opgelost heeft?
Ik heb echter geen flashmenu's.. iemand die hetzelfde heeft/had en het opgelost heeft?
hier ging alles goed
, heb de howto gebruikt die ik hier ergens tegen kwam (naam is me even ontschoten)..
eerste keer ging het mis, maar dat kwam omdat me kamergenoot het stekkerblok van me laptop uit had gedaan, en de laptop die 10 uur niet vol kon maken.. configuratie error kreeg ik toen..
2de keer, goed het stekkerblok bewaakt, no problem
eerste keer ging het mis, maar dat kwam omdat me kamergenoot het stekkerblok van me laptop uit had gedaan, en de laptop die 10 uur niet vol kon maken.. configuratie error kreeg ik toen..
2de keer, goed het stekkerblok bewaakt, no problem
13:37
Als je gedaan hebt wat we hier niet mogen bespreken komt er onder Games trouwens een extra linkje (Sony Ericsson) waar je nog negen spelletjes gratis kan downloaden...
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Jaa.. ik heb het.. Heb de Custpack verwijderd en CDA75 uitgepakt voor de bezigheid.DaLass schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:38:
Ik heb zojuist gedaan wat we hier niet mogen bespreken...![]()
Daar staat in de XML flashmenu op false (net als de shuttersound).

Stupid me... Heb ik vanavond weer wat te doen..
In het pakket staan alle goede bestanden al ;]DaLass schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:26:
[...]
Jaa.. ik heb het.. Heb de Custpack verwijderd en CDA75 uitgepakt voor de bezigheid.
Daar staat in de XML flashmenu op false (net als de shuttersound).![]()
![]()
Stupid me... Heb ik vanavond weer wat te doen..
Waarschuwing:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van PSGG met betrekking tot flashen en unlocken:
Stil jullie!
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van PSGG met betrekking tot flashen en unlocken:
Stil jullie!
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
volgens policy "Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden" ik woon in Belgie en heb mij een W810 gekocht zonder provider, dus sim lock vrij. maar kan geen flash menu's afspelen. Als ik deze, moet ik dat nu unlock noemen, welke WET overtreed ik dan?? Aleen mij garantie volgens mij, dus zie ik niet in waarom hier niet mag gesproken worden over mijn GSM flash ready te maken. of zit ik er zo ver naast???
Je bent van plan je telefoon te flashen. Het mag wel volgens de wet maar niet volgens de GOT policy, je zult er mee moeten leren leven.
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
simlock vrijmaken <> unbranden
Verwijderd
Hoe krijg je wap aan de praat? Ik heb die instellingen voor wap al gekregen van SE maar hij werkt nog steeds niet en krijg nu alleen in beeld dat de dienst niet bestaat...
Een stukje verder in de FAQ had je dit kunnen lezen:Ghost-be schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:39:
volgens policy "Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden" ik woon in Belgie en heb mij een W810 gekocht zonder provider, dus sim lock vrij. maar kan geen flash menu's afspelen. Als ik deze, moet ik dat nu unlock noemen, welke WET overtreed ik dan?? Aleen mij garantie volgens mij, dus zie ik niet in waarom hier niet mag gesproken worden over mijn GSM flash ready te maken. of zit ik er zo ver naast???
Dat zijn de regels, daar heb je je aan te houden. Dus het maakt niet zo veel uit dat jij daar geen problemen in zietBovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar onofficiële methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
Dat betekend verder niet dat jij je telefoon niet zo mag aanpassen dat je flash themes hebt. Maar je zal je informatie daarover van een andere site moeten halen.
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 24-01-2007 14:51 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik zeg nix meer..Hartox schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:22:
Waarschuwing:
Stil jullie!

Ik heb een Logitech Wireless Headphones set (speciaal voor iPod ontworpen, http://azerty.nl/producte...s-headphones-for-mp3.html)
Deze gebruik je met adapter, maar het is gewoon Bluetooth. Dus ik dacht, als ik met mijn W810i ga zoeken naar apparaten vind ik hem vast wel, maar nee. Is handiger om het zonder adapter te doen, scheelt je weer snoer.
Heeft iemand een idee of is het iemand gelukt hem zonder adapter werkend te krijgen?
Deze gebruik je met adapter, maar het is gewoon Bluetooth. Dus ik dacht, als ik met mijn W810i ga zoeken naar apparaten vind ik hem vast wel, maar nee. Is handiger om het zonder adapter te doen, scheelt je weer snoer.
Heeft iemand een idee of is het iemand gelukt hem zonder adapter werkend te krijgen?
Kort gezegd: Vergeet het maar..basdv schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:37:
Ik heb een Logitech Wireless Headphones set (speciaal voor iPod ontworpen, http://azerty.nl/producte...s-headphones-for-mp3.html)
Deze headphones maken gebruik van het A2DP profiel van Bluetooth, wat niet op de W810i aanwezig is.. Jammer maar helaas..
De W850i heeft het wel.
Heb ik weer 
Nouja nog iets van 7 maanden en dan mag ik weer een nieuwe telefoon
Of een iPod kopen
Nouja nog iets van 7 maanden en dan mag ik weer een nieuwe telefoon
[ Voor 9% gewijzigd door basdv op 24-01-2007 16:25 ]
Of gewoon die audioplug aan je snoertje hangen en in je zak proppen.basdv schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:23:
Heb ik weer
Nouja nog iets van 7 maanden en dan mag ik weer een nieuwe telefoonOf een iPod kopen
Ben je toch een beetje draadloos.
Gezien de policy toch ff een vraag:
Kan er wel over de flashmenu's/thema's zelf gepraat worden, of is dat ook taboe?
[ Voor 15% gewijzigd door DaLass op 24-01-2007 18:36 ]
waarom hoor je trouwens je telefoon niet overgaan als je je headset op hebt. Met andere woorden, als ik die headset ingeplugged heb, dan hoor ik de ringtone niet over de headset maar gewoon via de telefoon. Vooral in de auto kan dat nog wel 'es lastig te horen zijn. Of is dit in te stellen?
Zet je telefoon eens op stilparty42 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:23:
waarom hoor je trouwens je telefoon niet overgaan als je je headset op hebt. Met andere woorden, als ik die headset ingeplugged heb, dan hoor ik de ringtone niet over de headset maar gewoon via de telefoon. Vooral in de auto kan dat nog wel 'es lastig te horen zijn. Of is dit in te stellen?
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
just my luck...telefoon binnen bij phone house...kreeg er niks meer uit
had ik er maar nooi aan begonnen
nu laat ik ze hoe ze is als ik ze terug krijg...flash thema's kunnen men rug op...
hopelijk zien ze niet bij sony ericsson wat er mee gebeurd is
gaan ze dan de nieuwe(oorspronkelijke) software van hen er terug opzetten ? of zal die main en fs van mij er op blijven staan ?
nu laat ik ze hoe ze is als ik ze terug krijg...flash thema's kunnen men rug op...
gaan ze dan de nieuwe(oorspronkelijke) software van hen er terug opzetten ? of zal die main en fs van mij er op blijven staan ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:07 ]
Verwijderd
Jammer, voor velen net het meest interressante deel, voor de rest staat het vol met vragen die eigenlijk kunnen beantwoord worden als je de moeite doet om de handleiding van je toestel te lezenHartox schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:22:
Waarschuwing:
Stil jullie!

de update link in de begin post klopt niet meer...
dit is de goede
http://www.sonyericsson.c...ervice_Setup-2.6.11.7.exe
dit is de goede
http://www.sonyericsson.c...ervice_Setup-2.6.11.7.exe
Overigens is een telefoon die unbranded is op de manier die hier niet besproken mag worden (?!) nog niet unlocked. Ik stak er gisteren een KPN simkaartje in, maar dat werkte mooi nog niet.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
hmm, dat verwacht je niet...
Vunzz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:27:
Overigens is een telefoon die unbranded is op de manier die hier niet besproken mag worden (?!) nog niet unlocked. Ik stak er gisteren een KPN simkaartje in, maar dat werkte mooi nog niet.
Silverline schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:37:
simlock vrijmaken <> unbranden
manier zonder te bruteforce gevonden!! xD in 5 min klaar dus
zie (non)sense
[ Voor 92% gewijzigd door Silverline op 27-01-2007 00:53 ]
Verwijderd
just my luck...telefoon binnen bij phone house...kreeg er niks meer uit
Argh ik kreeg een tijdje terug een filmpje via mms. Wat baalde ik dat ik hem niet kon afspelen zeg
Of dit te fixen is weet ik nog steeds niet, maar nou krijg ik vandaag een foto... kan dat ding ook niet getoond worden. Wat is dit voor ongein? Weet iemand hoe ik het toch kan zien... overzetten naar pc zou ook goed zijn maar ik zie alleen programma's die dat met sms kunnen.
Silverline: k zie het nergens staan hoor?
Of dit te fixen is weet ik nog steeds niet, maar nou krijg ik vandaag een foto... kan dat ding ook niet getoond worden. Wat is dit voor ongein? Weet iemand hoe ik het toch kan zien... overzetten naar pc zou ook goed zijn maar ik zie alleen programma's die dat met sms kunnen.
Silverline: k zie het nergens staan hoor?
[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 27-01-2007 19:32 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
@dutch hane:
mms instellingen laten opsturen
en
wap instellingen laten opsturen
gewoon bij productsupport
en
[ Voor 10% gewijzigd door Silverline op 27-01-2007 20:37 ]
Bedankt man, ik ga het zo proberen!
Alleen even 2 vraagjes, gratis lijkt me? En als 2e... dit zorgt er dus voor dat ik media zie als ik het met een mmsje krijg?
Ik heb op de site van tmobile ook al eens van die instellingen laten doorsturen maar of dat voor de w810 specifiek was weet ik niet.
Alleen even 2 vraagjes, gratis lijkt me? En als 2e... dit zorgt er dus voor dat ik media zie als ik het met een mmsje krijg?
Ik heb op de site van tmobile ook al eens van die instellingen laten doorsturen maar of dat voor de w810 specifiek was weet ik niet.
lol, hoe vaak maak je dit mee:
op de sonyericsson site:
op de sonyericsson site:

[ Voor 12% gewijzigd door Silverline op 27-01-2007 23:28 ]
Is gratis ja, maar ik moest me bij Hi eerst aanmelden voor mms, voordat ik ze ook op mn mobiel kreeg. Ik weet niet hoe dat bij Tmobile zit..Dutch-Hane schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:38:
Bedankt man, ik ga het zo proberen!
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
Hallo, ik heb sinds een paar dagen de zwarte variant van deze telefoon, inclu bon doos alles. is er toevallig iemand die de witte versie heeft en wil ruilen (alleen als de telefoon er ook als nieuw uit ziet natuurlijk
? ) ik kon de witte niet krijgen toen ik mijn abbonement afsloot......
Silverline schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 23:27:
lol, hoe vaak maak je dit mee:
op de sonyericsson site:
[afbeelding]
Verwijderd
als ik dat doe staat er lijst met internetaccounts is vol. waar kan ik deze legenSilverline schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:37:
@dutch hane:
en
hè een meisjeVerwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:25:
[...]
als ik dat doe staat er lijst met internetaccounts is vol. waar kan ik deze legen
menu -> instellingen ( # ) -> tabblad Connectiviteit ( < ) -> Internetinstellingen ( 8 ) -> Internetprofielen
tussen haakjes() staat de sneltoets.
dus vanaf het menu moet je intypen: # < 8 ok
en < is natuurlijk naar links met joystick
Verwijderd
'Silverline schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:00:
[...]
hè een meisje![]()
menu -> instellingen ( # ) -> tabblad Connectiviteit ( < ) -> Internetinstellingen ( 8 ) -> Internetprofielen
tussen haakjes() staat de sneltoets.
dus vanaf het menu moet je intypen: # < 8 ok
en < is natuurlijk naar links met joystick
ja een meisje. waarom is dat zo heel gek? maar toch bedankt!
Als ik een internetprofiel wil verwijderen, krijg ik het volgende bericht: "Niet beschikbaar omdat huidige profiel is geblokkeerd". Ik heb er 2 in staan (KPN MMS en MobieleStartsite) en kan ze beide niet verwijderen. Ik kan dus ook geen nieuwe aanmaken omdat ik dan hetzelfde bericht krijg als Girl8. Met dank aan Woytek?
Edit: Ik heb een W810i icm T-mobile

Edit: Ik heb een W810i icm T-mobile
[ Voor 6% gewijzigd door SanderWit op 29-01-2007 12:19 ]
@sander: ja dat is zo, kun je misschien wijzigen in customize.xml?
@girl: wat zijn aflever rapporten??
Verwijderd
dat je in je outbox een vinkje krijgt bij het berichtje.. wanneer hij is aangekomen bij de ontvanger.. kan je bij sms opties aanzetten.. dit gebruik ik dus maar ik zie telkens een uur tijdverschil..Silverline schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:17:
@sander: ja dat is zo, kun je misschien wijzigen in customize.xml?
Nu het flash menu 'geweld' voorbij is, wil ik graag nog een poging doen mijn vragen te stellen die waren 'ondergesneeuwd'.
1. adresboek browsen via ingebouwde bluetooth carkit
Op het scherm van de bluetooth carkit kan ik enkel browsen in de telefoonnummers die zijn opgeslagen op de sim en niet de telefoonnummers van het adresboek.
Ik zie geen mogelijkheid dit in de telefoon in te stellen, weet iemand of dit een beperking van de carkit zelf is?
In de telefoon heb ik onder menu > address book > options > advanced > default contacts de optie 'Phone contacts' geselecteerd.
2. afspelen mp3's via ingebouwde bluetooth carkit
Allereerst, zowel telefoon als auto ondersteunen geen A2DP, maar die kwaliteit heb ik ook niet ndoig, aangezien ik graag naar gesproken presentaties wil luisteren.
De bluetooth carkit biedt als services o.a. aan: headset en handsfree, maar ondanks bluetooth verbinding mp3's blijven via de luidspreker van de telefoon afgespeeld worden.
Is het mogelijk de telefoon zodanig in te stellen dat ook mp3's hoorbaar zijn via de carkit?
Wie biedt uitkomst (of helpt mij uit de droom dat dit mogelijk is)...
3. telefoon valt af en toe uit
Ondanks dat ik via SEUS de nieuwste firmware heb geinstalleerd, blijft de telefoon regelmatig uitvallen. Nooit tijdens een gesprek, maar wel als de telefoon op zegmaar 'stand-by' staat: na een middag geen telefoon te hebben gekregen, blijkt het toestel dan uit te staan. Soms wil ik net iemand gaan bellen: scherm zwart, telefoon uit. Vaak kan ik de telefoon via de aan/uit schakelaar gewoon aanzetten, maar soms moet ik eerst de accu verwijderen voordat het toestel kan worden aangezet. Iemand suggesties?
1. adresboek browsen via ingebouwde bluetooth carkit
Op het scherm van de bluetooth carkit kan ik enkel browsen in de telefoonnummers die zijn opgeslagen op de sim en niet de telefoonnummers van het adresboek.
Ik zie geen mogelijkheid dit in de telefoon in te stellen, weet iemand of dit een beperking van de carkit zelf is?
In de telefoon heb ik onder menu > address book > options > advanced > default contacts de optie 'Phone contacts' geselecteerd.
Allereerst, zowel telefoon als auto ondersteunen geen A2DP, maar die kwaliteit heb ik ook niet ndoig, aangezien ik graag naar gesproken presentaties wil luisteren.
De bluetooth carkit biedt als services o.a. aan: headset en handsfree, maar ondanks bluetooth verbinding mp3's blijven via de luidspreker van de telefoon afgespeeld worden.
Is het mogelijk de telefoon zodanig in te stellen dat ook mp3's hoorbaar zijn via de carkit?
Wie biedt uitkomst (of helpt mij uit de droom dat dit mogelijk is)...
3. telefoon valt af en toe uit
Ondanks dat ik via SEUS de nieuwste firmware heb geinstalleerd, blijft de telefoon regelmatig uitvallen. Nooit tijdens een gesprek, maar wel als de telefoon op zegmaar 'stand-by' staat: na een middag geen telefoon te hebben gekregen, blijkt het toestel dan uit te staan. Soms wil ik net iemand gaan bellen: scherm zwart, telefoon uit. Vaak kan ik de telefoon via de aan/uit schakelaar gewoon aanzetten, maar soms moet ik eerst de accu verwijderen voordat het toestel kan worden aangezet. Iemand suggesties?
Misschien als je de telefoon op stil zet.fjorden schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:58:
You dream it, I live it.
Verwijderd
Vandaag mijn mds-60 deskstand ontvangen
Wat een leuke speakers met een heel goed geluid
En dat voor niets !
(alleen ff een bonnetje uitprinten en een kopietje van je aankoopbewijs meesturen)
En dat voor niets !
(alleen ff een bonnetje uitprinten en een kopietje van je aankoopbewijs meesturen)
Verwijderd
leg me dat uit, hoe krijg je die en waarom gratis??
en trouwens weet iemand waarom mijn ontvangst bevestigingen een uur te laat staan
en trouwens weet iemand waarom mijn ontvangst bevestigingen een uur te laat staan
Verwijderd
Deze uitprinten en opsturen. Heb ik ook gedaan en werkt goed. Duurt wel lang voordat je hem binnen hebt (Ongeveer 3 weken)
Niet op de datum letten gewoon opsturen en afwachten
Verwijderd
Weer niks in Belgie...pfffVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:18:
Deze uitprinten en opsturen. Heb ik ook gedaan en werkt goed. Duurt wel lang voordat je hem binnen hebt (Ongeveer 3 weken)
Verwijderd
Wanneer had je hem aangevraagd? Heb dat formulier nu al een maand geleden op de bus gedaan en heb nog niets van ze gehoord. Hopelijk komt ie nog....Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:10:
Vandaag mijn mds-60 deskstand ontvangen
En dat voor niets !
Verwijderd
Ik weet niet precies wanneer ik hem opgestuurd heb
Ik was het al weer helemaal vergeten tot ik hem vandaag kreeg met de TNT
Dus gewoon rustig afwachten
Ik was het al weer helemaal vergeten tot ik hem vandaag kreeg met de TNT
Dus gewoon rustig afwachten
Die vraag stelde je nog geen 24 uur eerder ook al..Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:14:
Staat je tijdzone wel op GMT +1.00 ?
Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.