Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vreemde manier van berichtjes submitten

Pagina: 1
Acties:

• actieman
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online
Eerst posten om eerste te zijn (firstposts) met een onzin berichtje en dan vervolgens het artikel gaan lezen en er iets zinnigs van editten.

damn |:( hoe drijf je een moderator to wanhoop :(

zie bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15511

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10-12 00:12

DeadKennedy

Bugenhagen

als dit op mij sloeg, ik heb erbij gezet wat ik ge-edit heb

edit:
en ik submit nooit berichtjes om de first post te krijgen

i5 4690K, 16 GB DDR, Gigabyte GTX 970, 512GB SSD | HTC Vive | Macbook Air 2013

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, de moderatie geld voor het bericht dat er dan staat. Als je dan later argumenten erbij pleurt ben je gewoon te laat. Nu ik die posting zo bekijk denk ik dat ik er een overbodig bij pleur, want die argumenten worden nu alleen opgehaald omdat die een flamebait te pakken heeft.

• DeadKennedy

DeadKennedy

Bugenhagen

* DeadKennedy ging ervanuit dat hij wel begrepen zou worden

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Deadkennedy moet voortaan iedere flame gaan beargumenteren, want zonder een reden bij de flame is het gewoon een flame.

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:10

OMX2000

By any means necessary...

quote:
Op dinsdag 30 januari 2001 16:57 schreef actieman het volgende:
Eerst posten om eerste te zijn (firstposts) met een onzin berichtje en dan vervolgens het artikel gaan lezen en er iets zinnigs van editten.

damn |:( hoe drijf je een moderator to wanhoop :(

zie bijvoorbeeld: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15511
Dat gedoe met die first-posts, vind ik zoieso gezeik... Ik lees vrijwel altijd het artikel goed, en reageer niet om de eerste te zijn, maar wel om een goed onderbouwde reactie te geven.

• actieman
  • Nu online
wel, niet iedereen zet er altijd bij wat ie edit.

Het is me nu al een tijdje aan het opvallen en nu refereer ik toevallig ff aan jou.

misschein is het handig als iedereen idd ff
edit:
en
gebruikt

• DeadKennedy

DeadKennedy

Bugenhagen

't zal wel
is goed hoor

doe ik normaal ook hoor maar ik tik nu met 1 hand omdat ik een beetsje RSI aan m'n andere hand heb en dus had ik nie zoveel zin om zoveel te tiepen

blijkt nu dat ik het tegendeel bereikt heb he :)

• actieman
  • Nu online
je zou natuurlijk ook kunnen inbouwen dat een edit resulteert in een soort addendum op je eerdere bericht, een soort toevoeging als het ware.

Bijvoorbeeld gescheidden door een streep -------
of in een ander lettertype.

al is dat wel lastig met typo's...

• DeadKennedy

DeadKennedy

Bugenhagen

ander lettertype toch nie
of gewoon bold

krijg je dus zoiets als je eerst dus met een z schreef ofzo

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom? als je iets wijzigd zijn dat meestal spelfouten. Als je iets wezenlijks toevoegt of weghaalt, dan wordt je alleen op je nieuwe posting gemodereerd. De oude moderaties blijven alleen staan (en terecht).

Truc is dus een posting niet wijzigen, dus doe het in 1 keer goed. Als je daarna iets toevoegd en je voelt je dan ondergewaardeerd dan heb je gewoon pech.

* ecteinascidin hoeft geen verschillende fonts, kleuren etc te zien. KISS

• arjenk
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Het lijkt me ook niet zo'n probleem. Gewoon duimen dat er snel gemod wordt zolang de reactie nog overbodig is >:) Wel vervelend is het wanneer de oorspronkelijke inhoud wordt verwijderd en door iets totaal anders wordt vervangen. Als ik zoiets zie (maar dat kan je alleen maar zien als er al gereageerd is op de oorspronkelijke inhoud) gaat 'ie acuut naar beneden 8-)
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*