Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:53

Zym0tiC

^_^

pven schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:38:
[...]

Als je hem bij een Nokiastore laat flashen, dan is er volgens mij ook een kans dat je hem wel even kwijt bent. Of doen ze dat ter plaatse?
hangt helemaal van de store af. Op veel plaatsen kun je gewoon wachten. Met een beetje geluk krijg je nog een kopje koffie erbij ook :Y) Soms heb je pech en moet je idd (lang) wachten.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Nou verschilt volgens mij per store, meestal ben je hem een paar uurtjes of soms een dag kwijt. Beter dan 3 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Afhankelijk van de drukte natuurlijk... Maar, als het `t toelaat... dan doen ze `t direct voor je.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Voor de Nokia N80 mensen, de update is nu ook beschikbaar op deze site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
En nu maar hopen dat hij ook beschikbaar komt voor de 6233

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn updater blijft hangen, hij wil niet opstarten??

wie o wie weet wat er hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:06:
*kick*

Voor de Nokia N80 mensen, de update is nu ook beschikbaar op deze site :)
Top! Ik verwerk het in de ts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:47:
mijn updater blijft hangen, hij wil niet opstarten??

wie o wie weet wat er hier aan de hand is?
Tijdens het installeren bedoel je ?
Bij mij bleef hij na het updaten ff hangen, een reboot van de tel was weer voldoende om hem weer te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Voor bij wie de software bij het opstarten blijft hangen:
even de beide processen die beginnen met ns* 'killen', dan de software opnieuw starten.
Dat hielp bij mij in ieder geval :D

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Heb het zojuist ook even gedaan bij mijn N70, werkt super! Hij wilde eerst niet, maar je moet de gsm ff op profiel Algemeen zetten, dan gaat het prima!

Edit:
Heb nu ineens spontane herstarts van de foon... op geheel willekeurige momenten..
Terwijl ik sms/bel/niets doe...

Iemand meer dat ook?

[ Voor 33% gewijzigd door DaRoot op 19-10-2006 16:12 ]

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het in deze topic nog niet, maar ik kan mijn Nokia E61 met firmware versie 1.0610.04.04 niet updaten. Ik krijg met de Nokia Software Updater de mededeling dat er geen nieuwe update is. :?
Ik begrijp niet waar dit aan ligt. Ik heb een KPN abbo met Sim Lock denk ik.
Code van mobiel is: 0537875. (Type RM-89, Model: 61-1)
Ik zou de nieuwe versie van de firmware graag op mijn mobiel zettenn, weet iemand hoe dat in dit geval moet.

:) :) :) Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Ik heb van alles al geprobeerd. Maar krijg nokia software updater maar niet gerund. Krijg alleen starting application. Ik voldoe aan alle eisen van de computer. Misschien zie ik toch iets over het hoofd. Wie o wie kan me aub helpen? Ps: ik krijg via mail sommige plaatjes niet te zien. Kan het misschien daar aan liggen. Dat ik een bepaalde progamma niet op mijn computer heb.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27
welke versie van NSU heb je? 1.1.40en of een oudere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb v1.140. Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik ga ervanuit dat je al probeert hebt om eerst je telefoon aan het usb kabel te hangen en dan pas de NSU te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb eerst de kabel aangesloten en dan pas nokia software updater gestart. En op de andere manier ook geprobeerd. Ik snap er steeds niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:29:
Ik heb van alles al geprobeerd. Maar krijg nokia software updater maar niet gerund. Krijg alleen starting application. Ik voldoe aan alle eisen van de computer. Misschien zie ik toch iets over het hoofd. Wie o wie kan me aub helpen? Ps: ik krijg via mail sommige plaatjes niet te zien. Kan het misschien daar aan liggen. Dat ik een bepaalde progamma niet op mijn computer heb.
Weet het natuurlijk niet zeker, maar kan het zijn dat dat programma niet meer ondersteund wordt ?
Sinds 15-11-'06 zit de Software Updater nl. ingebouwd in PC-suite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nee hij zit niet ingebouwd maar het is een soort snelkoppeling in PC Suite. Als het programma niet op je PC geinstalleerd is word je doorverwezen naar de Nokia site om de NSU te downloaden.

@pinokkia

Ik denk dat toch een of ander programma op je PC te storing veroorzakt. (Firewall, Virus-software?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben nu onderhand een uurtje of 3 zeker bezig. Maar steeds geen succes. Bij bij wordt de kabeldriver nml niet geinstalleerd. (zie systeem overzicht van nokia pc suite) Ik gebruik de standaard usbkabel CA-53. Die zat er al bij de nokia N70. Geeft iedere x aan drivers cable failed. (in die geest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
vreemd, en PC Suite werkt wel gewoon (via USB cable dan of ook niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ja pc suite werkt gewoon. Behalve als ik nokia updater wil installeren. Loopt niet verder dan conecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Weet iemand of er al een update is voor T-Mobile N70 met deze update software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mathizsias schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:23:
Weet iemand of er al een update is voor T-Mobile N70 met deze update software?
Ja, die is er nog niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, sorry dat ik deze topic omhoog schop, maar ik heb een probleem met mijn Nokia Software Updater.

Ik heb onlangs bij de vodafone store een Nokia N70 aangeschaft, prima telefoontje en ben er zeer tevrede mee.
Maar als ik mijn N70 wil laten syncen met behulp van IntelliSync(synchronisatie software van nokia) dan worden mijn meetings/memo's altijd 1 uur eerder ingeplanned wat dus vrij lastig is.
Dus heb ik wat onderzoek gedaan etc.. beetje rondgebeld en ze gaven me uiteraard het advies om mijn firmware te updaten. Ik snel naar de Nokia site en de 'Nokia Software Updater' gedownload en geinstalleerd, maar helaas de updater weigerd mijn telefoon te herkennen in stap 2(Nokia PC Suite herkent mijn telefoon echter wel perfect).
Reboots van de PC helpen ook niet(Ik gebruik de orginele Nokia kabel).

Dus nu is mijn vraag: hieft iemand ervaring met het probleem dat ik zojuist hier beschreven heb?

Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit ligt niet aan je firmware... Deze vraag kan je dus beter in het algemene N70 topic stellen.

Maar, aangezien ik hier toch al post: Kijk eens is in je tijdsinstellingen? Staat je tijdzone op GMT +1 ?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:48:
Dit ligt niet aan je firmware... Deze vraag kan je dus beter in het algemene N70 topic stellen.

Maar, aangezien ik hier toch al post: Kijk eens is in je tijdsinstellingen? Staat je tijdzone op GMT +1 ?
Zelfs al ligt het niet aan mijn firmware zou ik mijn toestel toch graag willen voorzien van de nieuwste firmware.
offtopic:
En ik heb een bevestiging gekregen dat het hier om een bug gaat aangezien de tijdsinstellingen allemaal goed staan.

toch bedankt voor de reply

Hier nog een screenshotje waar het mis gaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.voltje.nl/nokiasoftwareupdater.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konstantine
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-03 16:50
Mijn N73 komt ook nooit verder dan dat scherm :X

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Subtiele kick...

Ik heb mijn telefoon weggebracht voor een reparatie van mijn toestel. Nu hebben ze er als "extra service" meteen nieuwe firmware opgegooid. Wat dus 2 nadelen met zich meebrengt:

- Al mn contacten kwijt (is niks aan te doen, helaas)
- Ik heb geen keuze meer om mijn menu in het Nederlands te zetten :(

Mijn (lockvrije) N70 is nu voorzien van de laatste firmware. Ik heb net de Nokia Software Update ook zelf eens geprobeerd, maar zag nergens een optie voor een Nederlands menu?

Weet iemand hier raad mee? Ben anders mn telefoon namelijk weer 3 weken kwijt voor reparatie.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TheLostSonOfGod schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:51:
Subtiele kick...

Ik heb mijn telefoon weggebracht voor een reparatie van mijn toestel. Nu hebben ze er als "extra service" meteen nieuwe firmware opgegooid. Wat dus 2 nadelen met zich meebrengt:

- Al mn contacten kwijt (is niks aan te doen, helaas)
- Ik heb geen keuze meer om mijn menu in het Nederlands te zetten :(

Mijn (lockvrije) N70 is nu voorzien van de laatste firmware. Ik heb net de Nokia Software Update ook zelf eens geprobeerd, maar zag nergens een optie voor een Nederlands menu?

Weet iemand hier raad mee? Ben anders mn telefoon namelijk weer 3 weken kwijt voor reparatie.. |:(
Ach, dan hebben die sukkels in Hongarije (daar is `ie waarschijnlijk geweest) niet goed op de taal gelet. 2 oplossingen. 1: terug gaan naar je leverancier en `m opnieuw op laten sturen 2: Naar een NSP gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Nee, is hier in Nederland gebeurd bij Bombeeck. Is het niet mogelijk om er zelf NL firmware in te zetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:50
Mijn N73 is na een aantal vage spelletjes geinstalleerd te hebben een beetje van slag. Geen probleem, dacht ik, aangezien NSU (Nokia Software Updater) toch makkelijk alle firmware weer kan restoren. Dit heb ik al eens gedaan met zowel mijn 6680 als N73. Nu heb ik net een update gedownload van de laatste NSU (1.3.20en) en heb nu het probleem dat ik niks meer kan restoren. Hij komt gewoon met de melding dat de software al up-to-date is en geen upgrade behoeft.

Is hier misschien iemand die de installer van 1.3.0en nog heeft? Zou geweldig zijn!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00
Ik had ook weer eens het idee om de firmware te updaten. Ik wilde namelijk ook weer wat progjes installeren. Vond het wel makkelijk om direct ook even de firmware mee te nemen. Staat nu versie V 5.0638.3.0.1 van 18-09-06 op. Niet echt nieuw dus, maar wel nieuwer.

Had hiervoor een volledige backup gemaakt via de net gedownloade Nokia PC Suite. Een volledige backup van Telefoon en geheugenkaart. Na het updaten en het restoren ben ik echter nog altijd mijn contacten kwijt. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de backup terug te zetten. Zonder resultaat helaas.

Kan iemand mij vertellen of het backuppen van contacten nog speciale akties vereist? Ik zag hem wel in de log staan van het backuppen. Bij het restoren is het echter nog altijd zonder Contacten. Of ben ik iets vergeten ergens? Wie helpt mij :>
Pagina: 1 2 Laatste