There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
To be, or not to be...
Verwijderd
wie o wie weet wat er hier aan de hand is?
Top! Ik verwerk het in de tsVerwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:06:
*kick*
Voor de Nokia N80 mensen, de update is nu ook beschikbaar op deze site
Verwijderd
Tijdens het installeren bedoel je ?Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:47:
mijn updater blijft hangen, hij wil niet opstarten??
wie o wie weet wat er hier aan de hand is?
Bij mij bleef hij na het updaten ff hangen, een reboot van de tel was weer voldoende om hem weer te kunnen gebruiken.
even de beide processen die beginnen met ns* 'killen', dan de software opnieuw starten.
Dat hielp bij mij in ieder geval
Het is nou eenmaal zo.
Edit:
Heb nu ineens spontane herstarts van de foon... op geheel willekeurige momenten..
Terwijl ik sms/bel/niets doe...
Iemand meer dat ook?
[ Voor 33% gewijzigd door DaRoot op 19-10-2006 16:12 ]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Ik begrijp niet waar dit aan ligt. Ik heb een KPN abbo met Sim Lock denk ik.
Code van mobiel is: 0537875. (Type RM-89, Model: 61-1)
Ik zou de nieuwe versie van de firmware graag op mijn mobiel zettenn, weet iemand hoe dat in dit geval moet.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Weet het natuurlijk niet zeker, maar kan het zijn dat dat programma niet meer ondersteund wordt ?pinokkia schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:29:
Ik heb van alles al geprobeerd. Maar krijg nokia software updater maar niet gerund. Krijg alleen starting application. Ik voldoe aan alle eisen van de computer. Misschien zie ik toch iets over het hoofd. Wie o wie kan me aub helpen? Ps: ik krijg via mail sommige plaatjes niet te zien. Kan het misschien daar aan liggen. Dat ik een bepaalde progamma niet op mijn computer heb.
Sinds 15-11-'06 zit de Software Updater nl. ingebouwd in PC-suite
@pinokkia
Ik denk dat toch een of ander programma op je PC te storing veroorzakt. (Firewall, Virus-software?)
Ja, die is er nog niet.Mathizsias schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:23:
Weet iemand of er al een update is voor T-Mobile N70 met deze update software?
-
Verwijderd
Ik heb onlangs bij de vodafone store een Nokia N70 aangeschaft, prima telefoontje en ben er zeer tevrede mee.
Maar als ik mijn N70 wil laten syncen met behulp van IntelliSync(synchronisatie software van nokia) dan worden mijn meetings/memo's altijd 1 uur eerder ingeplanned wat dus vrij lastig is.
Dus heb ik wat onderzoek gedaan etc.. beetje rondgebeld en ze gaven me uiteraard het advies om mijn firmware te updaten. Ik snel naar de Nokia site en de 'Nokia Software Updater' gedownload en geinstalleerd, maar helaas de updater weigerd mijn telefoon te herkennen in stap 2(Nokia PC Suite herkent mijn telefoon echter wel perfect).
Reboots van de PC helpen ook niet(Ik gebruik de orginele Nokia kabel).
Dus nu is mijn vraag: hieft iemand ervaring met het probleem dat ik zojuist hier beschreven heb?
Mijn dank is groot
Maar, aangezien ik hier toch al post: Kijk eens is in je tijdsinstellingen? Staat je tijdzone op GMT +1 ?
-
Verwijderd
Zelfs al ligt het niet aan mijn firmware zou ik mijn toestel toch graag willen voorzien van de nieuwste firmware.Ginz schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:48:
Dit ligt niet aan je firmware... Deze vraag kan je dus beter in het algemene N70 topic stellen.
Maar, aangezien ik hier toch al post: Kijk eens is in je tijdsinstellingen? Staat je tijdzone op GMT +1 ?
En ik heb een bevestiging gekregen dat het hier om een bug gaat aangezien de tijdsinstellingen allemaal goed staan.
toch bedankt voor de reply
Hier nog een screenshotje waar het mis gaat:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 14:16 ]

Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre
Ik heb mijn telefoon weggebracht voor een reparatie van mijn toestel. Nu hebben ze er als "extra service" meteen nieuwe firmware opgegooid. Wat dus 2 nadelen met zich meebrengt:
- Al mn contacten kwijt (is niks aan te doen, helaas)
- Ik heb geen keuze meer om mijn menu in het Nederlands te zetten
Mijn (lockvrije) N70 is nu voorzien van de laatste firmware. Ik heb net de Nokia Software Update ook zelf eens geprobeerd, maar zag nergens een optie voor een Nederlands menu?
Weet iemand hier raad mee? Ben anders mn telefoon namelijk weer 3 weken kwijt voor reparatie..

Ach, dan hebben die sukkels in Hongarije (daar is `ie waarschijnlijk geweest) niet goed op de taal gelet. 2 oplossingen. 1: terug gaan naar je leverancier en `m opnieuw op laten sturen 2: Naar een NSP gaan.TheLostSonOfGod schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:51:
Subtiele kick...
Ik heb mijn telefoon weggebracht voor een reparatie van mijn toestel. Nu hebben ze er als "extra service" meteen nieuwe firmware opgegooid. Wat dus 2 nadelen met zich meebrengt:
- Al mn contacten kwijt (is niks aan te doen, helaas)
- Ik heb geen keuze meer om mijn menu in het Nederlands te zetten![]()
Mijn (lockvrije) N70 is nu voorzien van de laatste firmware. Ik heb net de Nokia Software Update ook zelf eens geprobeerd, maar zag nergens een optie voor een Nederlands menu?
Weet iemand hier raad mee? Ben anders mn telefoon namelijk weer 3 weken kwijt voor reparatie..
-
Is hier misschien iemand die de installer van 1.3.0en nog heeft? Zou geweldig zijn!
Lekker!
Had hiervoor een volledige backup gemaakt via de net gedownloade Nokia PC Suite. Een volledige backup van Telefoon en geheugenkaart. Na het updaten en het restoren ben ik echter nog altijd mijn contacten kwijt. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de backup terug te zetten. Zonder resultaat helaas.
Kan iemand mij vertellen of het backuppen van contacten nog speciale akties vereist? Ik zag hem wel in de log staan van het backuppen. Bij het restoren is het echter nog altijd zonder Contacten. Of ben ik iets vergeten ergens? Wie helpt mij