Toon posts:

MSI 8348 burnt via nero enkel files van 1kb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dus als volgt. Als ik een lege cd in m'n cdrom drive insert en dan via nero m'n audiobestanden wil burnen geeft hij een error en brandt hij enkel files van 1kb.

Ik heb al gezocht om een andere driver te downloaden van de MSIE 8348, maar nergens kan ik deze vinden.
De problemen zijn voor het eerst opgedoken na een herinstallatie van windows XP.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Stop voor de grap de CD eens in een stereoset. Als je een audio cd brand, zie je die op de pc als .cda. Deze zijn maar 1 kb!

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
De files die ik wil branden zijn mp3 files. Feit is dat als ik ze gewoon op de cd-rom sleep ik geen probleem heb, als ik ze brand met Nero stopt hij midden in het burn proces en zijn alle files gewrite op de cd maar zijn ze slechts 1kb groot. Deze bestanden kan ik niet afspelen omdat ze als beschadigd worden weergegeven.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dan moet je natuurlijk kiezen voor een DATA CD. Nu kies je naar ik aanneem voor een audio CD en daar kunnen natuurlijk nooit zoveel tracks op vandaar dat NERO ermee kapt.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
n/o maar ik weet gerust wel wat ik doe.

Dus als ik mp3 bestanden op een data cd probeer te branden met Nero dan zet hij er alle bestanden op maar stopt hij als ze 1kb zijn.