Toon posts:

Het grote Pentax dSLR topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2
Acties:
  • 15.174 views sinds 30-01-2008

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:56

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Dankjewel voor alle verbeteringen :)

Ik heb de fouten die jullie hebben aangedragen verbeterd :D

http://www.priyantha.nl/t...pentax/versie3/beta5.html

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Oké we zijn ondertussen over de 1000 heen :)
Ik hoop dat de mods hem nog eventjes open willen houden.
De nieuwe startpost voor het tweede deel is nog niet helemaal af.
Ik zal over enkele ogenblikken RC1 tonen, welke de final moet worden uiteindelijk tenzij er nog grote fouten(bugs :P) inzitten.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Zo ik heb die dan als dingetjes verbeterd ;)
Sorry :P Ik maak die fout echt gigantisch vaak en het sluipt er telkens weer in.
Gelukkig hebben een heleboel lieve mensjes mij geholpen met de taalfouten en slechte zins opbouw.

http://www.priyantha.nl/t...t_pentax/versie3/RC1.html

Dit moet hem gaat worden ;)
De link hierboven is RC1 :D

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
http://www.priyantha.nl/t...t_pentax/versie3/RC2.html

RC2 *O*
Dit moet hem gaan worden denk ik ;)
Third-Party lenzen ga ik niet toevoegen denk ik. Dat kan misschien voor deel3 wel ;)

Ook roep ik even hierbij iedereen op om zijn of haar ervaringen van objectieven en/of body's in een kort verhaaltje te gooien. Dit ervaringen kan ik dan verwerken in de startpost.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Mijn kitlens is stuk ;)
Dus weinig te vergelijken op het moment. Ik ben nog een beetje te lui geweest om de verzekering aan te schrijven.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Anoniem: 14829 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:37:
Die mount Praktica draad noemen in dit topic is een beetje vloeken in de kerk. :)
De M42 schroefdraad mount is door Pentax op de markt gebracht (met de Spotmatic camera's) en o.a. overgenomen door Praktica.werken.
Helaas moet ik je als Pentax fan toch wijzen op een foutje ;)
De M42 vatting(P-Draad) is door Contact bedacht, en met de Contax S in 1949 geïntroduceerd.
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/M42_lens_mount

Met een M42>Pentax K mount converter metert de camera trouwens wel juist, de zoeker wordt donkerder hoe verder je diaframenteert :)

[Voor 11% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 15-02-2007 21:31]

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Aah zo ;)
Ja ik heb de Pentax adapter vandaar, een third-party converter heb ik niet.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Topicstarter
Topic kan dicht
Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee