Toon posts:

Asus P5W DH de luxe + Core 2 duo E6600 ES 400 plus fsb

Pagina: 1
Acties:
  • 9.526 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 11:31
http://tweakers.net/ext/f/2b82d4f7764efb222af9ce6811898464/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/4fe2a788eed0582ea3363de4260b5db6/full.jpg

ASUS Digital Home Series
- LGA775 socket for Intel Core2 Duo, Core2 Extreme and next generation Mulit-Core CPU
- Intel 975X +Intel ICH7R
- 1066/800MHz
- Dual-channel DDR2 800/667/ 533 max 8GB
- 2 x PCI-E x 16 / 2 x PCI-E x 1/ 3 x PCI
- Support ATI CrossFire graphics cards
- Intel Matrix Storage technology
- Dual Gigabit LAN
- Dolby Master Studio technology
- ASUS EZ-Backup
- ASUS Digital Home features

Leuk voor de info maar daar het niet om hier :)

Na het bereiken van de FSB muur op de DFI Infinity heeft dit moederbord zijn opwachting gemaakt in huize VanDamned :)

We gebruiken natuurlijk de zelfde conroe :

http://tweakers.net/ext/f/d3a67f22b90daa0690136ecdd13de643/full.jpg

Helaas vanochtend wat probelemen met de bios, deze wilde niet echt doorlopen. Was door de heren van Icomputers netjes geflashed naar versie 0065. Helaas wilde het thuis niet goed lopen.
Nadat ik de 0206 bios erop had gezet loopt nu alles naar wens.

Ik ben vanmiddag en vanavond aan het spelen met deze nieuwe setup en wil als zodanig de andere heren met de rev5 conroe en de asus hier de gelegenheid geven hun bevindingen te posten.
Zodat het overzichtelijk blijft en per moederbord is op te zoeken. Er staan toch al te weinig nieuwe postings in DOC. Ook zal ik ter zijne tijd de TS Lay-out even verbeteren ;)

mijn uit de doos eerste resultaat na ja bijna dan:

http://tweakers.net/ext/f/4ea6366ed947be81bcfdbd82dd74c2cb/thumb.jpg

Momenteel boot ik op a 410 fsb :) nu nog de fine tuning van de instelling

Ik had begrepen dat zowel Rol-co als Waus ook met dit mobo verder gaan :)
dus heren .

Let's start the party

[Voor 4% gewijzigd door petervandamned op 05-07-2006 13:58]

Pagina: 1

Let op:
Let erop dat dit topic in Die Hard Overclocking staat, de standaard vragen, hoe de standaard overclock te halen e.d. zijn dan ook niet echt gewenst! Graag weer on-topic verder vanaf nu!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee