[Multiplatform]Football Manager 2007

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.360 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Heb het zojuist doorgelezen en het is echt klote dat deze game pas rond de kerst uitkomt... Vooral de nieuwe scoutings methode is echt een super verbetering.

Screen van het nieuwe scoutingsrapport:
Afbeeldingslocatie: http://www.sigames.com/graphics/images/1468.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat het een tactiek is om ons te verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... vind het wel vreemd dat ze in zo'n korte tijd zoveel blogs releases, of komt het dat ze pas die page hebben gemaakt?

• JanW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik zeg, die blogs komen sneller dan dat ik kan lezen...
http://www.myspace.com/sigames

Deel 6, 7 en 8 staan alweer online, veel leesplezier :) .

Goed nieuws, de interactie met spelers hoeft niet alleen door de media, maar kan ook gewoon face to face :) .

[ Voor 188% gewijzigd door JanW op 15-09-2006 17:06 ]

Verwijderd

9 is ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
http://community.sigames..../f/521102691/m/4102042752

Volgend weekend de demo, 20 oktober de release \o/
Zal ook gelijk even de TS updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:56
Tom G schreef op zondag 24 september 2006 @ 09:22:
http://community.sigames..../f/521102691/m/4102042752

Volgend weekend de demo, 20 oktober de release \o/
Zal ook gelijk even de TS updaten.
gelukkig..vond die verwachtign : voor de kerst zo erg :) ...
FM06 releasde toch ook zo rond de herfstvakantie :?

[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 24-09-2006 11:13 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Blij van, kan namelijk niet wachten :)

Dus de "grote demo' zal wel over een week of 2/3 te downloaden zijn, olé

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te bestellen by www.cd-wow.nl voor slechts 31.99 inc bezorgkosten!

kan een foutje zijn, dus ik zou er snel bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben één van de gelukkigen die de Beta-demo mochten uittesten en er zitten een paar mooie nieuwe dingetjes in. Een hoop heb ik nog niet ontdekt, maar dit vinden jullie vast interessant: De playoffs van de Eredivisie ziet er goed uit :)
In die van de Eerste divisie (promotie/degradatie) had ik wel een fout ontdekt, dus hopelijk hebben ze dat opgelost.

Over de nieuwe features, van de feeder clubs heb ik nog niet veel gemerkt, behalve dan dan ik een paar spelertjes als proef naar zo'n club heb kunnen sturen (dit kunnen ze ook weigeren trouwens...).

Het scouten ziet er een stuk beter uit, maar ook hier heb ik nog niet al te veel ervaring mee (Ze kwamen elke week met een nieuwe build, waarbij je een nieuw spel moest opstarten en niet verder kon met je save-game).

Iets wat wel helemaal top is, is dat je spelers tijdelijk in een ander elftal kan zetten. Bijvoorbeeld een speler van je eerste selectie is geblesseerd geraakt. In plaats van naar de reserves plaatsen en dan vergeten dat je hem daar hebt geplaatst kan je nu zeggen dat je hem in de reserves wilt hebben totdat hij weer wedstrijdfit is. En dan moet je natuurlijk ook een jeugdspeler naar je eerste selectie halen om dat gat op te vullen, dus zeg je tegen talentje A dat hij 1 of 2 weken met de eerste selectie mee gaat doen en dan weer terug gaat naar het jeugdteam. :)

(weet trouwens niet of ik dit mag vertellen, maar ik acht de kans klein dat mensen van SI Games hier kijken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ottooo schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:16:
Ik ben één van de gelukkigen die de Beta-demo mochten uittesten en er zitten een paar mooie nieuwe dingetjes in. Een hoop heb ik nog niet ontdekt, maar dit vinden jullie vast interessant: De playoffs van de Eredivisie ziet er goed uit :)
In die van de Eerste divisie (promotie/degradatie) had ik wel een fout ontdekt, dus hopelijk hebben ze dat opgelost.

Over de nieuwe features, van de feeder clubs heb ik nog niet veel gemerkt, behalve dan dan ik een paar spelertjes als proef naar zo'n club heb kunnen sturen (dit kunnen ze ook weigeren trouwens...).

Het scouten ziet er een stuk beter uit, maar ook hier heb ik nog niet al te veel ervaring mee (Ze kwamen elke week met een nieuwe build, waarbij je een nieuw spel moest opstarten en niet verder kon met je save-game).

Iets wat wel helemaal top is, is dat je spelers tijdelijk in een ander elftal kan zetten. Bijvoorbeeld een speler van je eerste selectie is geblesseerd geraakt. In plaats van naar de reserves plaatsen en dan vergeten dat je hem daar hebt geplaatst kan je nu zeggen dat je hem in de reserves wilt hebben totdat hij weer wedstrijdfit is. En dan moet je natuurlijk ook een jeugdspeler naar je eerste selectie halen om dat gat op te vullen, dus zeg je tegen talentje A dat hij 1 of 2 weken met de eerste selectie mee gaat doen en dan weer terug gaat naar het jeugdteam. :)

(weet trouwens niet of ik dit mag vertellen, maar ik acht de kans klein dat mensen van SI Games hier kijken ;) )
Leuk zeg :) Volgens mij ben je de enige van het zooitje wat zich aangemeld heeft van Tweakers. Heb je ook screens voor ons? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik heb ook een poging gedaan maar ze wilde me niet klaarblijkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb geen poging gewaagd eerlijk gezegd. Ik heb de Nederlandse researcher in t verleden wel eens geholpen met de Sparta-data, vandaar. :)

Alleen jammer genoeg is het nu afgelopen daarmee denk ik. Sinds de laatste build kan ik de quick-starts niet meer laden en dus ook geen spel meer opstarten. En nu ze bekend hebben gemaakt dat de demo er aan komt zal er wel geen nieuwe beta-test build komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:06:
te bestellen by www.cd-wow.nl voor slechts 31.99 inc bezorgkosten!

kan een foutje zijn, dus ik zou er snel bij zijn!
nu is die daar 58 ;) weet iemand een andere nederlandse zaak waar je m alvast goedkoop kan pre-orderen? gcshop heeft m nog niet in asortiment :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:41:
[...]

nu is die daar 58 ;) weet iemand een andere nederlandse zaak waar je m alvast goedkoop kan pre-orderen? gcshop heeft m nog niet in asortiment :?
Hier skrale, volgende keer beter zoeken he ;)

http://www8.cd-wow.nl/det...uct_code=383049&subcat=pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Er is iets meer nieuws, zaterdag om 24.00 uur (UK tijd) wordt de demo vrijgegeven via o.a. torents. Een goede tip die ook bij SI op de site stond, zet de download aan als je gaat slapen, zondag ochtend kan je dan gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Tom G schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:47:
Er is iets meer nieuws, zaterdag om 24.00 uur (UK tijd) wordt de demo vrijgegeven via o.a. torents. Een goede tip die ook bij SI op de site stond, zet de download aan als je gaat slapen, zondag ochtend kan je dan gaan spelen :)
Normaal gesproken zou ik tot diep in de nacht waarschijnlijk FM'en, alleen is zondagochtend ook de Formule 1 race, dus ik zal wel moeten slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De demo (vanilla) is op play.com al te downloaden (tot grote ontevredenheid van SI). Ik heb hem inmiddels bijna binnen (79,4MB @ 50KB/s) en zal hem daarna wel ff uploaden op rapidshare zodat jullie hem ook kunnen downloaden, mocht hij binnenkort weer offline gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:14:
De demo (vanilla) is op play.com al te downloaden (tot grote ontevredenheid van SI). Ik heb hem inmiddels bijna binnen (79,4MB @ 50KB/s) en zal hem daarna wel ff uploaden op rapidshare zodat jullie hem ook kunnen downloaden, mocht hij binnenkort weer offline gaan.
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Vanilla, is dat die grote met allerlei talen of is dat juist de kleine?

[Edit] Hier is de link, alleen ligt het plat volgens mij :z
http://media.play.com/notw/fm2007_demo_vanilla.zip

[Edit2] Het gaat hier inmiddels met 40kb/s, nog 30 minuten te gaan -O-

[ Voor 18% gewijzigd door .Tom op 29-09-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
doet me weeer denken aan de patches van FM06 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet rapidshare zo snelmogelijk hier aub :)

ik kan echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Gelukkig dat die er is, was bijna van plan het op m'n thuisserver te zetten, tot ik me bedacht hoeveel fm gekken er wel niet zijn... :+

Zelf heb ik hem inmiddels binnen (via play.com) en net geinstalleerd. Nu gaan we spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Tom G schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:57:
Gelukkig dat die er is, was bijna van plan het op m'n thuisserver te zetten, tot ik me bedacht hoeveel fm gekken er wel niet zijn... :+

Zelf heb ik hem inmiddels binnen (via play.com) en net geinstalleerd. Nu gaan we spelen :)
maar is het nou die demo waarin engeland enabled is

*pas 4 x via rapidshare :?

[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 29-09-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Deze demo heeft idd alleen de Engelse competitie en is ook alleen maar in het Engels, de volledige demo wordt uitgebracht door SI in het weekend (denk ik) :)

[Edit]
Dit is ook een leuke functie, Dudek mag weg bij mij (ben begonnen met Liverpool) en hij denkt er nu al aan om later trainer te worden :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/80184c69a9c6ef8fbdbcf1e5cc17c67e/thumb.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door .Tom op 29-09-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat heeft Chelsea veel promising youngsters zeg :9

Duurste spelers in het spel, altijd leuk :P

http://img150.imageshack....066/09292006203535mk5.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Benotti op 29-09-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ben aan het downloaden nu _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heb dadelijk feest en morgen moet ik voetballen dus eigenlijk gewoon veel te weinig tijd van het weekend, maar ik heb er zin in :P _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, downloaden maar :)

Was bang dat ik de demo al moest missen nadat mijn PC woensdagavond zelfmoord pleegde (voeding klapte met een behoorlijke explosie + lichtflits).

Is dit nu weer een timebombed versie van een half seizoen? Neem aan van wel?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:47:
Woei, downloaden maar :)

Was bang dat ik de demo al moest missen nadat mijn PC woensdagavond zelfmoord pleegde (voeding klapte met een behoorlijke explosie + lichtflits).

Is dit nu weer een timebombed versie van een half seizoen? Neem aan van wel?
Jup, er kan een half seizoen gespeeld worden.

Net een 1-0 winst op Dortmund, en een 2-0 winst op een amateurploeg (met Liverpool) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Damn, dit is echt een *kwijl-smiley* lekkere versie zeg :)

Player interaction vind ik mooi uitgewerkt, scouting ook. Ook een pluspunt vind ik dat bij het processen ook wat meldingen al voorbij komen. Hoef je niets steeds tegen een grijs scherm aan te koekeloeren :)

Kan bijna niet meer wachten voor die drie weken voor de final uitkomt. Hopelijk doen ze net als bij FM06 weer een release-day patch...

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 29-09-2006 21:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 oktober *O*

Demo doe ik niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:14:
Ook een pluspunt vind ik dat bij het processen ook wat meldingen al voorbij komen. Hoef je niets steeds tegen een grijs scherm aan te koekeloeren :)
Wordt leuk later wanneer we met een large database spelen met veel leagues, nu gaat het allemaal veel te snel om ook maar iets te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Het vreemde is, ik ben nog helemaal geen bugs tegen gekomen :o

Oh, wat hoop ik dat deze game nu al vanaf het begin bug-vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Tom G schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:22:
Het vreemde is, ik ben nog helemaal geen bugs tegen gekomen :o

Oh, wat hoop ik dat deze game nu al vanaf het begin bug-vrij is :)
Ik ben wel stomme dingen tegen gekomen die er al een tijd inzitten (Xavi is boos op Rijkaard voor het accepteren van een bod van €29M, terwijl dat zijn minimum fee release clause is 8)7 ), maar voorlopig nog geen echte bugs, maar we zijn pas net begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Na Duitsland [nationale team] zijn ze nu ook de rechten voor het Nederlands elftal kwijt?
Alleen maar grijze fake namen terwijl Italie en Spanje wel de echte namen hebben.
Najah ik ambieer geen bondscoachschap in FM maar het zou wel jammer zijn.
Verder ben ik wel heel enthousiast met name met de grotere rol van je assistent.
Ik hoop wel dat die wat beter op de hoogte is dan in 2006.
Echt leuk ook dat je nu met spelers kunt interacten.
Een klein voorbeeldje, je kunt een speler vragen wie hij nou een goed keeper/speler/trainer vind.
Team-talk is ook sterk verbeterd als in meer opties.
Je kunt naar een speler uitspreken wat je van hem verwacht, geen druk of juist een sterke prestatie.

Kortom ik ben bang dat ik mijn seizoen met Brecia niet af ga maken in fm2006.

Wel een heel klein minpuntje.
Ik zie soms spelers van mij warm lopen waar ik geen opdracht toe gegeven heb.
Leuk detail dat er spelers warmlopen maar geef mij die optie dan.
Op die manier zou je druk kunnen zetten op je team/speler of wanneer een speler licht geblesseerd is zou je z'n vervanger alvast warm kunnen laten lopen.
Nogmaals, niet zo heel belangrijk maar laat ze lekker op de bank zitten als ik er verder toch niets aan heb.

[wat een herfst, morgen gtr2, volgende maand fm2007 en PES6[?]] _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Ben al een paar dingen tegengekomen.

De Out of bounce melding.
Op vakantie gaan werkt, maar niet het aantal dagen, daar gaat hij gewoon overheen als je zelf niet stopt.
Tot nu toe van de 7 wedstrijden maar 1 gewonnen, beetje overdone tot nu toe lijkt het.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Voor dit soort momenten is FM dus perfect he, te vroeg om te slapen, te laat voor wat anders + vrijgezel :+

Dubbelgame met Palermo (serie A) en Nuneaton (conference north) 8)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Erg mooi, en beter als 06 zo op et eerste gezicht. Ook niet echt makkelijker erop geworden, maar da hoeft ook niet.
Ik heb met Chelsea Gilardino gekocht voor 112 miljoen, en nu is die ook echt 112 miljoen waard, er leuke feature, omdat in het echt de prijs van een speler ook wel afhangt van de vorige verkoop/koop.

My iRacing profile | Strava

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

En net als je tegen jezelf gezegd hebt dat deze editie niet veel anders gaat zijn dan de vorige.. jahoor, komt de FM07 golddemo en ik ben gewoon weer hooked en het is gewoon toch weer anders, dikke prima zeg ik.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Jongens, dit is niet de officiele demo. Dit is een gelekte en ook een oudere versie.

Verwijderd

Nou en :9~

• Benotti
Amper een dag bezig en we hebben al een memorabel moment te pakken :+

2-1, minuut 87

2-2, minuut 92

En 2-3, minuur 94 en hattrick compleet :D

• .Tom
Ik ga vanavond een record site maken, en dit is het eerste record :D

Maak even 1 screenshot van de gewone overvieuw of split screen, dan tel ik hem mee :)

[ Voor 39% gewijzigd door .Tom op 30-09-2006 19:41 ]

• Benotti
http://img158.imageshack....091/09302006194013nw7.jpg

Met CM03/04 heb ik met Chelsea een keer gehad dat Crespo drie keer scoorde in de negentigste minuut, geen idee though of dat toen ook een comeback was :D

Verwijderd

Voor mijn gevoel draait deze versie echt vele malen soepeler dan fm 2006, khoop dat dat ook zo is in de volledige versie, en de laadtijden zijn ook wat minder saai dan eerst :p doordat je de info ook vast op je scherm krijgt :D Ben in ieder geval behoorlijk positief in het algemeen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:45:
Voor mijn gevoel draait deze versie echt vele malen soepeler dan fm 2006, khoop dat dat ook zo is in de volledige versie, en de laadtijden zijn ook wat minder saai dan eerst :p doordat je de info ook vast op je scherm krijgt :D Ben in ieder geval behoorlijk positief in het algemeen :D
Ik vond FM06 al een hele verbetering ten opzichte van zijn voorganger, nu dus nog soepeler :)

• .Tom
Hou er wel even rekening mee dat je maar met 1 competitie speelt he, als je dat in FM06 doet is het ook heel erg soepel :P

• .Tom
Ook leuk, Benotti zit te kloten met de demo:

Hij koopt Villa voor 145 miljoen, dat is dan ook zijn waarde:
http://img247.imageshack....027/09302006202521xl9.jpg

Daarna verkoopt hij Drogba voor 3,5 miljoen, dus ook zijn waarde:
http://img245.imageshack.us/img245/868/09302006203610aa6.jpg
Van 22 miljoen naar 3,5 miljoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:07
Omdat ik zo'n FM-freak ben:
http://www.benweb.eu/tmp/fm2007_demo_strawberry.zip

Directe download, 10Mbit server (moet toch snel genoeg zijn, 100Mbit-kaart moet nog geplaatst worden ;))

Verder ben ik ook de torrent nog aan 't seeden, ook over een 100Mbit verbinding.

Succes met downen en spelen allen :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben.hahlen bedankt _/-\o_ schiet zo goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle Mirror voor alle versies

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Is het iemand al gelukt om met een iets kleinere club een grote parent club te vinden? Zo ja, met welke club en welke parent?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom G schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:35:
Ik ga vanavond een record site maken, en dit is het eerste record :D

Maak even 1 screenshot van de gewone overvieuw of split screen, dan tel ik hem mee :)
Site al ready? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De rapidshare link van de strawberry demo is down, maar de link van ben.halen werkt goed!

Ik hoorde alleen dat de Nederlandse competitie niet beschikbaar is in de strawberry demo :X

edit:
Is het misschien een idee om het fm06 irc channel te veranderen naar #footballmanager of #fm .

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 01-10-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nederlandse competitie zit er niet in nee... Wel de Nederlandse taal, maar daar heb je niet zoveel aan, toch allemaal zo krom als een deur.

De competities die in de Aardbei-demo zitten zijn Brazil, Denmark, England, Finland, France, Italy, Norway, Portugal, Scotland, Spain & Sweden.

In de Vanille-demo zit alleen Engeland (maar niet de Conference North/South).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:53:
edit:
Is het misschien een idee om het fm06 irc channel te veranderen naar #footballmanager of #fm .
Ja, dat is een goed idee, ik ben alleen even druk, registreer jij (of iemand anders) het even? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind demo's eigenlijk geen reet aan, heb hem weer gedownload maar het kan me eigenlijk niet zo boeien. Ik wacht wel op de echte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tom G schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Ja, dat is een goed idee, ik ben alleen even druk, registreer jij (of iemand anders) het even? :)
Is gebeurt onder channel #fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Net al iets vreemds meegemaakt in de Demo, als je de taal op Nederlands zet heb ik in spanje de echte shirts van de clubs, zet ik het op Engels dan heb ik die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Nou ik heb wel een bug gevonden..ik was met porto begonnen, moest de eerste wedstrijd voor de competitie, ging ik net voor de wedstrijd de rugnummers wijzigen, waardoor ineens al mijn spelers niet speelgerechtigd waren en ik met 4 spelers de wedstrijd begon... werd dus ook met 16-0 verloren, maar goed dat mag en kan natuurlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coachmans schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:20:
Nou ik heb wel een bug gevonden..ik was met porto begonnen, moest de eerste wedstrijd voor de competitie, ging ik net voor de wedstrijd de rugnummers wijzigen, waardoor ineens al mijn spelers niet speelgerechtigd waren en ik met 4 spelers de wedstrijd begon... werd dus ook met 16-0 verloren, maar goed dat mag en kan natuurlijk nooit
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
:D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, ik hem de demo zelf gisteravond gedownload, maar ben nu op stage.. zal hem vanaaf meteen proberen, ben benieuwd en als ik alles hier zo lees zal die zeker niet tegenvalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nog een leuk detail.
Ik krijg de melding van mijn assisten dat een Frans talentje [DM] uit de U19 maar moeilijk kan aarden in Middelsborough en hij adviseerd om een Franse speler aan te trekken.
Dus ik ga eens met de speler praten en zie een leuke optie.
Ik vertel de speler dat hij Rochembach als voorbeeld moet nemen en dus met hem samen moet gaan werken.
Rochembach helemaal gecharmeerd en het Franse talentje ziet dat ook helemaal zitten.
Probleem opgelost. :)

Echt super dat je wat meer invloed kunt hebben op je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:09:
Nog een leuk detail.
Ik krijg de melding van mijn assisten dat een Frans talentje [DM] uit de U19 maar moeilijk kan aarden in Middelsborough en hij adviseerd om een Franse speler aan te trekken.
Dus ik ga eens met de speler praten en zie een leuke optie.
Ik vertel de speler dat hij Rochembach als voorbeeld moet nemen en dus met hem samen moet gaan werken.
Rochembach helemaal gecharmeerd en het Franse talentje ziet dat ook helemaal zitten.
Probleem opgelost. :)

Echt super dat je wat meer invloed kunt hebben op je spelers.
Wauw :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Waar ik ontzettend veel moeite mee heb is om spelers te kopen. Ik ben begonnen met Chelsea en wilde gewoon een paar spelers van rond de 30 miljoen euro kopen, maar wat ik ook bood ze wilde niet bij Chelsea komen voetballen... leipe voetballers

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OMX2000 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:07:
Waar ik ontzettend veel moeite mee heb is om spelers te kopen. Ik ben begonnen met Chelsea en wilde gewoon een paar spelers van rond de 30 miljoen euro kopen, maar wat ik ook bood ze wilde niet bij Chelsea komen voetballen... leipe voetballers
Nou ja, er loopt daar zoveel talent rond, dat je als nieuwe aankoop een dikke kans op een plek op de reservebank (of erger) hebt.

Ik kan me dus wel voorstellen dat ze liever voor een andere club tekenen, als ze daar een grote kans hebben op een plek in de basis-elf.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

wildhagen schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:13:
[...]

Nou ja, er loopt daar zoveel talent rond, dat je als nieuwe aankoop een dikke kans op een plek op de reservebank (of erger) hebt.

Ik kan me dus wel voorstellen dat ze liever voor een andere club tekenen, als ze daar een grote kans hebben op een plek in de basis-elf.
Klopt, maar als je echt het dubbele bied dan de normale waarde van een speler, dan zou die toch wel in beweging moeten komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
OMX2000 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:47:
[...]

Klopt, maar als je echt het dubbele bied dan de normale waarde van een speler, dan zou die toch wel in beweging moeten komen. ;)
Dat ligt er aan, geef eens een voorbeeld van een speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik speel de demo al aantal dagen. Er zitten een aantal leuke features in.

Als je een twijfelachtig doelpunt scoort of tegenkrijgt wordt jou na de wedstrijd om een reactie gevraagd. Als je dan de scheids bekritiseert krijg je een waarschuwing van de voetbalbond. Leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
magnifor schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:24:

Als je een twijfelachtig doelpunt scoort of tegenkrijgt wordt jou na de wedstrijd om een reactie gevraagd. Als je dan de scheids bekritiseert krijg je een waarschuwing van de voetbalbond. Leuk gedaan. :)
En als je het meerdere keren doet wordt je geschorst en moet de assistent het overnemen? Als dat zo is: mooi, anders: nogal onnodig, altijd waarschuwingen, nooit schorsingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Tom G schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

En als je het meerdere keren doet wordt je geschorst en moet de assistent het overnemen? Als dat zo is: mooi, anders: nogal onnodig, altijd waarschuwingen, nooit schorsingen.
Ik heb ergens gelezen dat je idd als coach geschorst kan worden. Owja, dat was tijdens het laden tussen wedstrijden door.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

magnifor schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:24:

Ligt eraan, ik heb ook al gehad dat de bond zich juist stil hield, wat dus impliceerde dat ik eigenlijk gelijk had, zeker grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Tom G schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

Dat weet ik niet. Heb het nog 1 keer gehad. Maar het lijkt mij logisch dat je na aantal waarschuwingen idd geschorst wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Tom G schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

Dat ligt er aan, geef eens een voorbeeld van een speler?
Gerrard bijvoorbeeld, heb ik 80.000.000 voor geboden, en daar werd niet op in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
OMX2000 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:53:
[...]

Gerrard bijvoorbeeld, heb ik 80.000.000 voor geboden, en daar werd niet op in gegaan.
Vreemd, want dat is wel heel erg veel. Maar het is ook begrijpelijk, Liverpool verkoopt Gerrard liever niet en zeker niet aan Chelsea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als kuyt bijv. nog bij feyenoord zou zitten, dan zou feyenoord hem tog ook niet laten gaan naar ajax voor 80.000.000, dat is logisch je verkoop je beste speler niet aan een concurent, of de speler wil dat zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:22:
Als kuyt bijv. nog bij feyenoord zou zitten, dan zou feyenoord hem tog ook niet laten gaan naar ajax voor 80.000.000, dat is logisch je verkoop je beste speler niet aan een concurent, of de speler wil dat zelf
Dat wel denk ik, Feyenoord zit in de schulden en voor 80 miljoen heb je een betere spits + je bent uit de schulden. Kuyt zou zelf niet willen, of hij gaat naar Ajax om zijn club uit de schulden te helpen :P

Liverpool heeft die 80 miljoen niet nodig een een Gerrard kan je niet terugkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Toevallig heb ik gisteravond een bod van Chelsea op Gerrard (70 mille) geaccepteerd. Echter, Gerrard bleek niet geinteresseerd... (dikke lul)

Wat me verder aan de demo opviel is dat het retesnel ging, maar dat kan ook aan de quickstart liggen. Daarnaast vond ik het spel er iets minder strak uitzien als de vorige editie, het is iets fancier geworden naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat is dus het mooie van het nieuwe scoutingsapparaat; je scout geeft ook aan hoeveel je ongeveer moet gaan bieden. Even gekeken en volgens mijn scout moet ik met een bod tussen de 127 en 160 miljoen euro komen voordat Liverpool het zal (overwegen te ;) ) accepteren.
Ben ook even een spelletje gestart, ook met Chelsea, om even te kijken hoe het allemaal speelt. Het nieuwe scoutingsapparaat is een geweldige verbetering, de uitgebreide rapporten zijn zeer fijn. Alleen om bij de 'gevonden' spelers van scouts te komen is een beetje omslachtig, was eerst Search - Scouting, maar nu moet je helemaal naar het profiel van de scout gaan en dan Scouted Players, beetje jammer dat ze dat uit het Search menuutje hebben gehaald. Voor de rest, als je een speler koopt, dan is zijn waarde meteen dat bedrag, niet een 'realistische' waarde (al eerder opgemerkt in dit topic).
Spelers 'linken' is ook een leuke feature, heb het net pas ontdekt, maar Ballack en één of ander jong talentje zijn al de beste maatjes. Geen idee in hoeverre het daadwerkelijk invloed heeft op de ontwikkeling van dat talentje en 6 maanden is wellicht ook een beetje kort om dat te bekijken, maar het idee is in ieder geval goed.
Met de affiliated clubs heb ik nog niets gedaan, iemand al enige ervaring mee?
Al met al zijn de eerste indrukken prima, alleen jammer dat er geen spelershistories in de demo zitten! :)
Plankton schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:44:
[...]
Wat me verder aan de demo opviel is dat het retesnel ging, maar dat kan ook aan de quickstart liggen. Daarnaast vond ik het spel er iets minder strak uitzien als de vorige editie, het is iets fancier geworden naar mijn idee.
Dat ligt inderdaad aan de quickstart, je speelt immers maar met één land, als je meerdere kunt gaan selecteren zal de snelheid nog wel een stuk naar beneden gaan!

[ Voor 15% gewijzigd door Mad Marty op 04-10-2006 16:54 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 18:53
wat mij nou zo irriteerd is dat als je een wedstrijd speelt en je doet hoogtepunten op "hoogst noodzakelijk" en herhaling geen en alles op het snelst, dat het gewoon TE snel gaat. In fm06 had je een goeie snelheid en dat is veel sneller geworden in fm07 wat ik jammer vind:( want als je iets langzamer doet is het weer TE langzaam^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik doe m sowieso niet op het snelst, maar op eentje sneller dan gemiddeld. Wil nog wel een beetje zien wat mn spelers uitvoeren op het veld ;) Heb niet het idee dat het sneller en/of langzamer gaat dan in '06.
Trouwens, kun je niet meer een speler praisen in de media? Kan de optie niet vinden. Of anders tegen een speler zeggen dat-ie lekker bezig is?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Bij player interaction waarschijnlijk? Heb de demo zelf niet echt gespeeld omdat ik geen zin heb om een game op te starten voor een half jaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ep0ss schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:28:
Bij player interaction waarschijnlijk? Heb de demo zelf niet echt gespeeld omdat ik geen zin heb om een game op te starten voor een half jaartje...
Uitstekende kans om de nieuwe features onder de knie te krijgen, fouten te maken waar je lering uit kunt trekken etc. Zie het maar als een pre-season voor het echte werk begint. Zonder match fitness aan het nieuwe seizoen begin gaat je gegarandeerd geen goed doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Weet niet of dit al eerder ter discussie is geweest hier of in het FM2006 topic maar ik ben benieuwd of mensen FM al gespeeld hebben onder Vista RC1. Ben namelijk zeer benieuwd of het gebruik van ReadyBoost en Superfetch een grote boost geeft aan de performance van FM.

Stel ik doe mijn 2GB high speed usb stick in mijn laptop en ik start FM op, zou dat dan een stuk sneller gaan als via de harddisk laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
kazuka schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:52:
Weet niet of dit al eerder ter discussie is geweest hier of in het FM2006 topic maar ik ben benieuwd of mensen FM al gespeeld hebben onder Vista RC1. Ben namelijk zeer benieuwd of het gebruik van ReadyBoost en Superfetch een grote boost geeft aan de performance van FM.

Stel ik doe mijn 2GB high speed usb stick in mijn laptop en ik start FM op, zou dat dan een stuk sneller gaan als via de harddisk laden?
Als de USB stick daadwerkelijk sneller is dan je HD dan kun je het alleen merken bij het opslaan van een savegame. Bij al het andere wordt de HD niet of nauwelijks intensief gebruikt.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ep0ss schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:28:
Hm, ja, ik zie het nu. Komt er blijkbaar bij te staan na een aantal competitiewedstrijden. Op zich niet verwonderlijk natuurlijk ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

MarkvE schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:18:
[...]

Als de USB stick daadwerkelijk sneller is dan je HD dan kun je het alleen merken bij het opslaan van een savegame. Bij al het andere wordt de HD niet of nauwelijks intensief gebruikt.
Ja, dat bedacht ik me naderhand ook ineens. Volgens mij heeft pure processorkracht tijdens het spelen de meeste invloed op de prestaties. Maar een savegame laden en saven duurt soms eeuwn op mijn IBM T42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Zijn er nog steeds geen systeemeisen bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Tom G schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:39:
Zijn er nog steeds geen systeemeisen bekend?
Hij is toch zo gemaakt dat de minder krachtige machines ook nog goed performance kunnen hebben..
Ik heb lekker de 20ste vrije dag genomen zodat ik FM07 kan kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Als je een nieuwe manager maakt kan je je ervaring kiezen. Waar is dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kent iemand een (online) winkel waar dit spel voor minder dan €30 wordt verkocht en je niet met credit card hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
http://www8.cd-wow.nl/det...uct_code=383049&subcat=pc

31,99 geen verzendkosten, credit card hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Rorata schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:20:
Als je een nieuwe manager maakt kan je je ervaring kiezen. Waar is dit voor?
Het lijkt mij dat je dan een betere reputatie hebt en makkelijker een club kan vinden.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.