achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
beam me up panther .... 
Hoe groot is je beeld ??
Owja het lijkt wel alsof de stat server down is ofzo. Er komen sinds vanmiddag al geen nieuwe scores meer en mijn ingestuurde flush komt ook maar niet aan. Ze zijn wel iig naar jouw server gestuurd
ik zie weer nieuwe stats
maar mijn score is er niet bijgekomen
, maar nog 1x senden.
eerst was muon1.serveftp.org down vanwege HTTP script not installed. ( daar heb ik naar gesend )
toen ik dat zag heb ik naar white-panther.kicks-ass.net gesend en even later zag ik ook dat de script loos was. Zijn mijn punten verloren
??
Hoe groot is je beeld ??
Owja het lijkt wel alsof de stat server down is ofzo. Er komen sinds vanmiddag al geen nieuwe scores meer en mijn ingestuurde flush komt ook maar niet aan. Ze zijn wel iig naar jouw server gestuurd
ik zie weer nieuwe stats
eerst was muon1.serveftp.org down vanwege HTTP script not installed. ( daar heb ik naar gesend )
toen ik dat zag heb ik naar white-panther.kicks-ass.net gesend en even later zag ik ook dat de script loos was. Zijn mijn punten verloren

[ Voor 42% gewijzigd door iNSANiTi op 12-06-2006 03:33 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz