Toon posts:

Video stream probleem in internet explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.371 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem:
Bij het openen van een site waarbij er een videostream wordt geopend met windows media player (plugin), loopt internet explorer vast. Verder werkt windows media player zelf wel goed. Als er een stream wordt geopend met een andere plugin (bv quicktime) dan gaat het ook goed.

specs:
p4 2,53 ghz, 512 MB, ati radeon 9800 pro
windows xp sp2, internet explorer 6, windows media player 10

wat ik al heb geprobeerd en niet hielp:
- rollback naar media player 9 en uninstall
- firefox geprobeerd (loopt op de zelfde manier vast)
- de search :)

Heeft iemand misschien een idee? Mocht het probleem moeilijk op te lossen zijn, is het bv ook mogelijk om een andere player als standaard plugin voor windows media files in internet explorer in te stellen?

alvast bedankt

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-03 21:12
Probeer windows Update is te zoeken naar neiuwe media player? En overschrijd hem.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03 21:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Loopt ie vast, of is ie gewoon even druk bezig met het binnenhalen en starten van die video en heb jij gewoon geen geduld. Ik heb dit effect ook wel eens als ik hier topics open met veel plaatjes, dat ik denk dat ie vastloopt, maar als je dan gewoon ff wat langer wacht dan komt alles gewoon weer in orde.

Als het echt vastlopen is dan zou het iets met codecs te maken kunnen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 06-05-2006 13:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij loopt echt vast. Je weet wel dan ontstaat er zo'n scherm met een error report die je dan kan senden. En dan kan je internet explorer opnieuw opstarten.

Verder heb ik al geprobeerd de nieuwste media player erop te zetten, maar hij gaf het zelfde probleem.

Dat codec idee is inderdaad wel een goeie, ik zal even proberen nieuwe codecs erop te zetten. Oh ja ik was vergeten te vertellen dat als er alleen een audio stream wordt geopend met windows media player hij het wel gewoon doet (duidt op codec probleem?) Maar het gekke is dat alle video files (ook wmv) het wel gewoon doen als ik ze met de media player vanaf de harde schijf open.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03 21:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je een error report krijgt, dan is het wellicht handig om daar het een en ander van hier neer te zetten. Screenshot ofzo. Tevens wil zoeken op google op de error code ofzo ook nog wel eens helpen ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe codecs geprobeerd maar het hielp helaas niet.
Uiteraard heb ik eerst google geprobeerd voordat ik jullie kwam lastig vallen :)

screenshot van de error:

http://img317.imageshack.us/my.php?image=error15ma.jpg
Pagina: 1