Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kernenergie

Pagina: 1
Acties:
  • 24.859 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• daanski82
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10-04 09:20
Ik heb in het verleden al wat vlinke disscussies gehad over kernenergie.
Ik ben een voorstander van kernenergie omdat dat een manier van stroom produceren is die veel schoner is dan via kolen,gas enz.

nu weet ik ook dat kerncentrales gevaarlijk zijn Maar in mijn ogen als je er goed mee omgaat en je bouwd goede centrales en ontwikkeld nieuwe producties methode en opslag zie ik eigenlijk geen probleem.

neem nu de nieuwe pebble bad centrale (zoek maar even via wikipedia) die vind ik er erg goed uit zien.

wat is jullie menning hier over ?????

heb je liever zwarte rookpluimen met aan de horizon vele windmolens of 3 kerncentrales in nederland(even een overdreven voorbeeld)

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• deguus
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 25-05 20:51

deguus

shit pf laad nit

Je zou eens dagproductie van wind en zon op moeten tellen en kijken hoe ver je nu bent en wat je nog moet doen om ergens te komen.
Alleen zijn die cijfers in Nederland niet zo makkelijk te vinden.
dat valt wel mee. Op deze website kan je de baseload en huide productie zien die in nederland best acuraat is.

its the Guus

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True