Ik heb nu Windows XP Professional SP1 op mij computer en ik wil SP2 graag installeren. Ik heb via Windows Update SP2 gedownload en het laten installeren maar als het bij "CAB-bestanden maken..." komt gebeurt er niks meer. Er is wel een proces genaamd fixccs.exe bezig die mijn cpu gebruikt met 60-100%, maar na 8 uur wachten is het laadbalkje niet veranderd.
Ik heb de installatie beeïndigd. Ik download op dit moment het volledige SP2-paket van Microsoft.nl, maar ik weet niet of dit zal helpen.
Ik heb een erg "getweakte" systeem en er zijn flink wat services uitgeschakeld. Kan het daar aan liggen? Automatische updates en Inteligente achtergrondservice waren wel ingeschakeld tijdens de installatie.
Wat kan ik doen?
Ik heb de installatie beeïndigd. Ik download op dit moment het volledige SP2-paket van Microsoft.nl, maar ik weet niet of dit zal helpen.
Ik heb een erg "getweakte" systeem en er zijn flink wat services uitgeschakeld. Kan het daar aan liggen? Automatische updates en Inteligente achtergrondservice waren wel ingeschakeld tijdens de installatie.
Wat kan ik doen?