![]() |
Welkom bij de derde foto-opdracht van de HG Fotografie in zn nieuwe jasje ![]() ![]() |
Wat is de bedoeling precies? |
Foto's posten in dit topic, die gebaseerd zijn op het thema ![]() ![]() |
Thema deze week? |
Deze week is het thema Actie! |
Regels? |
Er zijn een aantal simpele regels om het hele gebeuren leuk te houden:
|
Winnaars? |
Er zijn geen winnaars, geen verliezers, geen punten, geen jury ![]() ![]() Veel succes en plezier aan iedereen die meedoet! ![]() De vorige weekopdrachten: Foto-opdracht week 15 - Streetlife Foto-opdracht week 16 - Contact/interactie Opmerkingen, vragen en suggesties hierover kan je kwijt in Fotografie feedback topic v2.0 evenals ideëen voor thema's voor toekomstige weekopdrachten, dit topic is puur voor de foto's zelf plus de commentaren bedoeld ![]() |
ook maar een 'pan' met een compact, om te laten zien hoe moeilijk het is
(deze is per ongeluk 'gelukt')

Anoniem: 168548

Geschoten in Delft. op de grote markt.
2 kinderen waren er aan het voetballen (en toeristen aan het treiteren).
Leek me een goed moment om een foto voor de weekopdracht te maken. en zie daar

Even wat Koninginnedag actie van vanmiddag: Ringsteken.

mis gestoken trouwens

mis gestoken trouwens

[Voor 5% gewijzigd door Barrycade op 29-04-2006 16:17. Reden: Eerste foto had lelijke JPEG compressie]
Dit wordt de eerste keer dat ik in dit subforum post, maar het onderwerp van deze week bevalt mij wel. Misschien een vaak voorkomend onderwerp als je aan actiefoto's denkt, maar hier nog niet vaak gezien.
Voor de gemiddelde foto 1024 pixels http://home.tiscali.nl/dvo32/DSCF10271.jpg
Naast het feit dat beide spelers er niet geheel op staat hoor ik graag jullie mening.
Camera was de finepix S5500 beeldformaat 4 megapixels en sportstand ingesteld.
Voor de gemiddelde foto 1024 pixels http://home.tiscali.nl/dvo32/DSCF10271.jpg
Naast het feit dat beide spelers er niet geheel op staat hoor ik graag jullie mening.
Camera was de finepix S5500 beeldformaat 4 megapixels en sportstand ingesteld.
Pagina: 1