[FC5] aMSN aanmeldprobleem *

Pagina: 1
Acties:

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 11:13
Sinds gister zit ik met het probleem dat ik met aMSN op mijn Fedora Core 5 laptopje ineens niet meer kan aanmelden. Op het moment dat ik probeer aan te melden krijg ik de melding: "Wrong user name or password."

Ik weet zeker dat de ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn. Ik heb ze automatisch laten opslaan en ze voor de zekerheid net nog weer gecheckt. Met een ander MSN account dan die van mezelf krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik kan wel met Gaim of met MSN via Windhoos aanmelden en dat loop verder allemaal zonder problemen.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Na mijn weten heb je SSL nodig om je bij MSN Messenger aan te melden. Misschien is er wat stuQ/mis met de SSL-"module" (geen idee of dat bestaat :P) van aMSN? Of misschien simpelweg de optie "Use SSL" (als die bestaat weer :+) uitgevinkt?

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 11:13
Osiris schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:33:
Na mijn weten heb je SSL nodig om je bij MSN Messenger aan te melden. Misschien is er wat stuQ/mis met de SSL-"module" (geen idee of dat bestaat :P) van aMSN? Of misschien simpelweg de optie "Use SSL" (als die bestaat weer :+) uitgevinkt?
Het klopt dat de "Use SSL" optie uitgevinkt staat. Om die te gebruiken moet TLS geinstalleerd worden, maar dat krijg ik niet voor elkaar... :?

Sinds dat ik Fedora geinstalleerd heb (+/- 2 weken) deed aMSN het altijd zonder gebruik te maken van SSL, dus ik zie niet in waarom hij het nu ineens niet meer zou doen...

It's nice to be important, but it's more important to be nice.