[XP] Setup blijft hangen wat nu*

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:15
Hallo ik wou xp installeren op mn 2e hd en deed toen de cd erin en starten de setup.
Halve wegen kwam ik dr achter dat hij instaleerde op mn oude schijf dus annuleer de ik de setup door pc uit te zetten. Wat niet goed was maar had geen keus (achteraf had ik het anders gedaan)

Maar als ik hem nu opstart krijg ik setup die gelijk vast loopt als die apparaten gaat installeren.

hoe kan ik dit oplossen ??

Ik denk dat xp er nog opstaat en dat er mischien kans bestaat om hem niet in setup te laten starten maar gewoon xp.

Heb geboot van cd maar kom niks verder.

[ Voor 28% gewijzigd door Remco Tr op 02-04-2006 16:26 ]

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
a) in paniek de pc uitzetten is zelden een goed idee
b) wat is voor jou een "oplossing?"

Een heel makkelijke oplossing is namelijk opnieuw booten van je XP cd, de setup nu wél goed starten... en volledig te doorlopen.
Verder raad ik je aan wat aan je topicstart te doen; vermeld dingen die je al gedaan hebt of die je missch een goed idee vindt. Gebruik leestekens en hoofdletters, en verduidelijk je vraag even. Anders komt er missch helemaal geen antwoord meer ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal inderdaad moeten zorgen dat je een werkend systeem terug krijgt - Windows XP setup opnieuw starten of gewoon laten aflopen is misschien nog wel de meest simpele weg daar naar :)

• Remco Tr
elevator schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:29:
Je zal inderdaad moeten zorgen dat je een werkend systeem terug krijgt - Windows XP setup opnieuw starten of gewoon laten aflopen is misschien nog wel de meest simpele weg daar naar :)
Als ik setup draai loopt ie hem helemaal door maar bij stukje apparaten installeren boot ie op nieuw op.Enzo gaat het de hele tijd door.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
ff opnieuw beginnen: booten van cd en netjes alle stappen doorlopen. Bij voorkeur je partities opnieuw aanmaken (formatteren), maar dan ben je alvast zéker alles kwijt wat er op je oude "c" stond.

edit: misschien dat het dus zinvol is eerst de setup te doen naar de schijf waar het eigenlijk de bedoeling was. Die windows kan je dan starten, en daarmee alle data van de vernökte drive afhalen

edit2: wat er overigens nog over is van je originele "c", is enkel afhankelijk van wat je koos als opties voor je setup...

[ Voor 50% gewijzigd door the_stickie op 03-04-2006 21:26 ]

• Remco Tr
JAAA ik ben verder !!!!

Ik heb nu op mn nieuwe hd windows geinstaleerd.

Alleen zit ik nog met het probleem dat ik niet bij de mappen die ik persoonlijk heb gemaakt, dat ik daar niet meer bij kan.

Weet iemand daar een oplossing voor ??

Alvast bedankt

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53
Rechtermuisknop erop en take ownership aanklikken (weet niet hoe het in NL heet :P). Tenzij je je gegevens ge-encrypt had, dan kun je er niet meer bij.

• Remco Tr
The__Virus schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:38:
Rechtermuisknop erop en take ownership aanklikken (weet niet hoe het in NL heet :P). Tenzij je je gegevens ge-encrypt had, dan kun je er niet meer bij.
Bedoel je delen en beveiligen ?? voor de rest zie ik niet echt wat erop lijkt...
en wat bedoel je met ge-encrypt ??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Die laatste vraag van je staat gewoon in de Windows Operating Systems FAQ, Remco Tr? Heb je daar al eens in gekeken? :)

• Remco Tr
elevator schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:18:
Die laatste vraag van je staat gewoon in de Windows Operating Systems FAQ, Remco Tr? Heb je daar al eens in gekeken? :)
Had er wel is gekeken maar niet toen ik zocht op naar dit antwoord.. :o

maar ben er zelf inmiddels achter gekomen ff via safe-mode enzz

slotje kan erop bedankt ! _/-\o_
Pagina: 1