Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Onthoud dat er spellen zijn met DirectX en bijvoorbeeld DOS spellen. Spellen met directX zijn veel fijner in omgang met windows XP.
Wat je nog zou kunenn proberen is Start -> Run -> CMD en via dos het spel opstarten.
Of een programma als rivatuner, die kan je tot 320*240.
Wat je nog zou kunenn proberen is Start -> Run -> CMD en via dos het spel opstarten.
Of een programma als rivatuner, die kan je tot 320*240.
Ik wou juist aangeven meet het voorbeeld van een (directx) spel dat het scherm of de driver niet echt de restrictie was.Termi schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:10:
Onthoud dat er spellen zijn met DirectX en bijvoorbeeld DOS spellen. Spellen met directX zijn veel fijner in omgang met windows XP.
Het is wel een windows programma.Wat je nog zou kunenn proberen is Start -> Run -> CMD en via dos het spel opstarten.
Maar waarom werkt die display setting in compatibly options niet?Of een programma als rivatuner, die kan je tot 320*240.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken