Van het weekend bezig geweest met het (opnieuw) installeren van de printer, een HP LaserJet 1200.
Deze verbinding ging eerst via een andere computer (Win 2k ADS), nu via een AXIS printserver.
Op alle computers werkt het, behalve op een Windows 2000 SP4 computer.
Wat ik ook probeer, een locale printer installeren of een netwerkprinter, ik krijg de foutmelding:
Een zoektocht op internet bood de volgende oplossingen:
In het register kan ik niets vinden van Print, en (oude) bestanden verwijderen helpt ook niet.
CHKDSK kon ook geen fouten vinden.
Iemand hier een idee om alsnog het print gedeelte werkend te krijgen?
Deze verbinding ging eerst via een andere computer (Win 2k ADS), nu via een AXIS printserver.
Op alle computers werkt het, behalve op een Windows 2000 SP4 computer.
Wat ik ook probeer, een locale printer installeren of een netwerkprinter, ik krijg de foutmelding:
code:
1
| Kan printerstuurprogramma niet installeren. Toegang Geweigerd. |
Een zoektocht op internet bood de volgende oplossingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Assuming you can take the printer-driver package to another identical machine and install it (meaning that the printer-driver package is not corrupted), then the problem may be files left-over from a previous installation. C:\WINNT\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\W32X86\3 C:\WINNT\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\COLOR C:\WINNT\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\PRTPROCS\W32X86 |
code:
1
2
3
4
5
6
| I can't imagine a registry problem, but look at HKLM / System / CurrentControlSet / Print -- after removing any instances of the printer you are trying to install, and rebooting the system, if there are entries relating to that printer left in the registry, then something went wrong, and you can delete them manually. Then reboot. (Warning: standard caveat about editing the registry.) |
In het register kan ik niets vinden van Print, en (oude) bestanden verwijderen helpt ook niet.
CHKDSK kon ook geen fouten vinden.
Iemand hier een idee om alsnog het print gedeelte werkend te krijgen?