Op de PC van een kennis van mij zijn plaatjes op webpagina's erg lelijk (verkeerde resolutie en in te weinig kleuren). Het vreemde is dat als je deze plaatjes download en ze in bijv photoshop bekijkt dat ze er nog steeds zo lelijk uitzien. Buiten webpagina's wordt alles wel goed weergegeven: de achtergrond van Windows is goed, het startmenu ook, etc.
Andere browser (Mozilla Firefox) werkt niet. De stuurprogramma's van het beeldscherm zijn ook goed en de monitor staat ook goed ingesteld. (Er zijn niet meerdere monitors/beamers/tv's geactiveerd/aangesloten) Ook het herinstalleren van stuurprogramma's voor de videokaart help niet, andere vernieuwingsfrequentie/resolutie ook niet, maar ik denk niet dat het aan de grafische kaart/monitor ligt aangezien de rest van het beeld wel goed wordt weergegeven.
Ik heb alles geprobeerd, zou alleen een herinstallatie van windows werken???
Grafische kaart: ATI Radeon 9100 IGP
Monitor: E-yama 17NE1-S (andere monitor geeft hetzelfde probleem)
Andere browser (Mozilla Firefox) werkt niet. De stuurprogramma's van het beeldscherm zijn ook goed en de monitor staat ook goed ingesteld. (Er zijn niet meerdere monitors/beamers/tv's geactiveerd/aangesloten) Ook het herinstalleren van stuurprogramma's voor de videokaart help niet, andere vernieuwingsfrequentie/resolutie ook niet, maar ik denk niet dat het aan de grafische kaart/monitor ligt aangezien de rest van het beeld wel goed wordt weergegeven.
Ik heb alles geprobeerd, zou alleen een herinstallatie van windows werken???
Grafische kaart: ATI Radeon 9100 IGP
Monitor: E-yama 17NE1-S (andere monitor geeft hetzelfde probleem)