[XP] CTRL-Z functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91325

Topicstarter
Heb sinds dat ik mijn laptop heb al een curieus probleem. Mijn CTRL-Z doet het niet. CTRL en de Z toets afzonderlijk werken wel.

Het betreft een laptop van de TU/e: een NEC Versa P550 met bijhehorende image van de TU/e. Er staat geen vreemde software op geïnstalleerd en heb eveneens geprobeerd stuk voor stuk ieder proces te killen, maar dit bracht mijn geliefde undo combo niet terug :(

Als laatste heb ik de keymapping in het register van Windows zelf bekeken, maar deze was vergeleken met andere windows installaties identiek.

Wie o wie kan me helpen met een programma om te kijken welk programma een bepaalde keybinding heeft toegeeigend, suggesties wat ik nog kan proberen of mogelijke oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Je kan hier ook je vraag stellen: [rml][ TU/e laptop 2005/2006] NEC Versa P550[/rml]

Maar eerlijk gezegd weet ik niet waar het aan ligt... Ook al langs NSC geweest?
Opnieuw imagen al geprobeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door bartvl op 15-03-2006 20:28 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is niet zozeer een probleem van de NEC Versa P550 vermoed ik. Na rondvraag is er niemand met een gelijk probleem.

Het enige wat het NSC weet uit te brengen is opnieuw de image erop zetten, maar aangezien de config die ik heb nu perfect werkt en ik veel programma's geinstalleerd heb sta ik hier niet op te springen.

Tevens is een hardware probleem uitgesloten aangezien de CTRL en Z afzonderlijk wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je een neiuwe user aanmaakt op je computer en je logt als test eens in met die user, heb je dat probleem met die user dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

heb je niet per ongeluk de FN toets aan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:02
Check ff of je toetsenbordindeling wel goed staat.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FN toets staat niet aan. Nieuwe user aanmaken kan ik helaas niet, zit een heel domeingebeuren achter en kan niet zomaar eentje extra toevoegen.

Probleem zit zekerweten software matig (losse CTRL en Z werken namelijk wel).
Toetsenbordindeling staat op United States International met als language Dutch.

Iemand wellicht nog ideeën? Anders ga ik er niet onderuit komen een nieuwe image erop te zetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:02
Zijn er nog andere proggie's die bepaalde sneltoetsen gebruiken?

Probeer 'es al je software af te sluiten en in een kale XP de combinatie te gebruiken.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat je kan doen, is met Admin inloggen, en dan je txxxxxxxxxx nummer als wachtwoord gebruiken. Dat is de admin account, los van het domein.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb ik inderdaad net gedaan en daar functioneert die ook niet onder. Wel als ik in veilige modus opstart. Alles processen killen helpt ook niet.

Denk dat ik richting de services moet gaan kijken.
Pagina: 1