als ik instellingen druk blijf ie aan dus ik lees via search topics dat ik naar control panel - toegankelijkhiedopties moet gaan maar ik zie nix in control panel van dat Oo
In je Control Panel heb je (Engels) wel de Accessibility Options. Als je daarop klikt, is je eerste tabblad (wat al open staat) de eerste opte, de mogelijkheid om die dingen uit te zetten (checkbox).
Dat _moet_ ook echt kunnen met de Nl versie
Dat _moet_ ook echt kunnen met de Nl versie
Maar niet via het menu, maar via het Control Panel zelfVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:47:
[]afbeelding]
dan mag jij me vertellen waar ie zit..

Waarna je het hier kan uitschakelen:

Gewoon via het venstertje, niet moeilijk doen met zo'n menu
Hier ging het altijd uit als je bv 2 toetsen tegelijk indrukte...
Dus even als een gek ctrl-alt-shift drukken, vanzelf hoor je de piepjes niet meer.
Dus even als een gek ctrl-alt-shift drukken, vanzelf hoor je de piepjes niet meer.
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
lol dat menu geeft ut zelfde control panel hoorMithras86 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:52:
[...]
Maar niet via het menu, maar via het Control Panel zelf
[afbeelding]
Waarna je het hier kan uitschakelen:
[afbeelding]
Gewoon via het venstertje, niet moeilijk doen met zo'n menu
die combo doet oook nix
Oke, ik probeer je te helpen....Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:24:
[...]
lol dat menu geeft ut zelfde control panel hoor![]()
die combo doet oook nix
Maar heb je geen Toegankelijkheidsopties in je Configuratiescherm? Opent hij dan geen venster? Staan de plaktoetsen er dan niet bij? Wat heb je geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Wat heb je dan al gevonden? Ik kan zo nog wel even doorgaan, want eigenlijk vat ik niet veel van dit verhaal:
Ik zou dus eerder wat meer info geven etc dan zo reagerenVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:17:
als ik instellingen druk blijf ie aan dus ik lees via search topics dat ik naar control panel - toegankelijkhiedopties moet gaan maar ik zie nix in control panel van dat Oo
St0n3d B0b - als je nou in plaats van zo geirriteerd te reageren gewoon even vanaf het begin genoeg informatie geeft, hoef jij niet zo geirriteerd te zijn
huh geiriteerd reageren?
is niet de bedoeling hr
ik ga ff dat windows repair ding doen dat ie zoekt naar missende dll's
hmm wat is die command ook alweer; start run en dan
oh ja sfc
is niet de bedoeling hr
ik ga ff dat windows repair ding doen dat ie zoekt naar missende dll's
hmm wat is die command ook alweer; start run en dan
oh ja sfc
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 13:34 ]
Toevallig XP-Lite oid gedraaid en Toegankelijksopties eruit gesloopt, net zo als mij?
Dan zie je 'm idd niet...
Even XP-Lite oid draaien en weer "installeren" doen zoals hierboven aangegeven en dan kan je 'm weer eruit slopen.
Dan zie je 'm idd niet...
Even XP-Lite oid draaien en weer "installeren" doen zoals hierboven aangegeven en dan kan je 'm weer eruit slopen.
Greetz Big-R
Pagina: 1