Red de Koe de winter door!!

Pagina: 1
Acties:

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als aliens bestaan dan laten die vanzelf wel iets van zich horen...
whatever voor een atomic stralen er wel of niet zijn, en whatever je met GF allemaal kan boeit niet... (jah, voor de gretigen onder ons: je kan er geld mee verdienen, als ik goed gelezen heb)

Maar laat je koe leven, want dit beestje is het niet waard om geslacht te worden! Laat um lekker doorgrazen! Er zijn nog genoeg WU's in de weide die gegraast moeten worden!

Als je vannacht gaat slapen, denk er dan even over wat je doet als je je koe slacht voor een andere client... mocht je dit al gedaan hebben: re-incarneer haar!

LET THE COW RULE THE WORLD!!!!
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

er is niks mis met een beetje afwisseling, kdoe nu effe lekker met mijn thuis-pc GammaFlux.. de andere 22000 MHz blijft echt lekker OGR'en dus niemand zal het echt merken :P

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jup, en jij bent een vette overloper :P

(no offence, dusse dis geen flame/troll, iedereen z'n eigen mening, maar k vin het (ook) zo voag dat iedereen 'in 1 keer' geinteresseerd is voor SETI/GF, en k wil ff duidelijk maken dat dit allemaal zo niet op schiet)

Verwijderd

Maak je niet druk. Wij blijven voornamelijk RC5 doen en een klein beetje OGR

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Wij als DPC moeten streven naar werelddominatie. Dit lukt je niet door megaver vooruit te zijn met RC5. Alle oude restjes moeten bij elkaar geschraapt worden en onder de noemer DPC bijeengebracht worden. Revolutie! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Team Windsurfing doet voorlopig in ieder geval rc5 en gaat misschien over op ogr, we hebben het idee dat daar meer eer te behalen is.>:)

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

QU|CCC blijft ook RC5 doen

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ben geen overloper, doe nog steeds OGR, kdoe alleen nu ook GF, gaat op dit moment best lekker, met 9 man staan we in de daily-top50 en doen we zo'n 25% van de output van TA >:) nog een paar man meer en we kunnen beginnen met inlopen :P

(dit is geen getroll ofzo, maar iets anders mag ook wel eens, zo kunnen we DPC naar de top brengen op alle fronten :7)
Pagina: 1