You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Misschien komt het omdat je maar 1,5 MB geheugen hebt? Das namelijk wel erg weinig!
Maar dan serieus: heb je al wat gezocht naar een mogelijk oorzaak, want dit probleem komt me wel heeeeel bekend voor. Je kan de GoT search hier prima voor gebruiken. Anders kan je altijd nog de FAQ van dit subforum lezen...
Maar dan serieus: heb je al wat gezocht naar een mogelijk oorzaak, want dit probleem komt me wel heeeeel bekend voor. Je kan de GoT search hier prima voor gebruiken. Anders kan je altijd nog de FAQ van dit subforum lezen...
Ik heb wel her en der gezocht maar misschien gebruik ik de verkerde keywoards op google kom ik niet wijs uit. Zal iig nog verder zoeken.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Volges mij staat er toch echt 1.5GB hoorAJ1815 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:46:
Misschien komt het omdat je maar 1,5 MB geheugen hebt? Das namelijk wel erg weinig!
Is nou de load van je MacOS of je Windows-OS zo hoog?
In het laatste geval is het eerder een Windows-probleem dan een VPC/MacOS probleem.
In het laatste geval is het eerder een Windows-probleem dan een VPC/MacOS probleem.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik kan me voorstellen dat de windows load door de emulatie niet goed te bepalen is en daardoor op 100% gaat staan kijk naar je apple load
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Da's raar, taskmgr.exe zou je kunnen hebben.-nickx- schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:42:
<knip> met bijvoorbeeld tskmanager.exe die de volle bak aanhoudt. </knip>
tskmanager.exe die je daar noemt lijkt volgens google een trojan te zijn.
Way to go :-)
Pagina: 1