Toon posts:

FVW feedback topic

Pagina: 1
Acties:
  • 2.934 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Remy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 30-11 14:37

Remy

Moderator Devschuur® / General Chat

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Al je feedback over FGB kan je in dit topic kwijt :) Dit jonge subforum is nog bezig z'n plek te vinden binnen de hoofdgroep Fotografie: suggesties en tips zijn welkom, maar ook als je vragen hebt kan je die hier stellen :)

Vergeet ook niet het andere feedback topic in FGA: FGA feedback topic

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• sdomburg
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 13:10
Photoshop tips 'n tricks voor digitale fotografie hoort hier natuurlijk thuis, is niet heel recent, maar werd/wordt regelmatig gekickt.

• Remy

Remy

Topicstarter
We zijn nog bezig met topics moven vanuit FGA: dus dat komt goed ;)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• Twynn
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:31
sdomburg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:53:
Photoshop tips 'n tricks voor digitale fotografie hoort hier natuurlijk thuis, is niet heel recent, maar werd/wordt regelmatig gekickt.
Ik heb het topic hier even neergezet. Sowieso zullen er wel meer topics in FGA tevoorschijn komen die in een van de andere fora thuis horen :)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien wordt er nog aan gewerkt.. maar ik zag dat in de Policy van dit subforum de linkjes niet werken. Ze verwijzen nog naar een topic waar de gewone huis tuin en keuken user geen rechten toe heeft. :)
Wellicht zijn jullie hier nog mee bezig, maar het kan geen kwaad om het even te melden :P

• sdomburg
  • Laatst online: 06-08 13:10
Twynn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb het topic hier even neergezet. Sowieso zullen er wel meer topics in FGA tevoorschijn komen die in een van de andere fora thuis horen :)
offtopic:
Dank je, maar hij kan jij buiten je subforum moven :?

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
Mooi hoor een eigen Forumdeel, niet zo'n zooitje meer. _/-\o_

There is no such thing as too much coriander.

• Moore
  • Niet online

Moore

The law

Inderdaad. Beetje onaangekondigd/verassing voor me, maar toch. :)

* 1440 is hier erg blij mee!

• Twynn
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:31
RoD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:57:
Misschien wordt er nog aan gewerkt.. maar ik zag dat in de Policy van dit subforum de linkjes niet werken. Ze verwijzen nog naar een topic waar de gewone huis tuin en keuken user geen rechten toe heeft. :)
Wellicht zijn jullie hier nog mee bezig, maar het kan geen kwaad om het even te melden :P
Ik heb het nog even vermeld in het topic waar de linkjes naartoe verwijzen. Daar zal binnenkort wel een fotografie-modje naar kijken ;)
sdomburg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:59:
offtopic:
Dank je, maar hij kan jij buiten je subforum moven :?
De laatste keer dat ik dat probeerde lukte het nog ;)
offtopic:
De status GM bestaat niet meer, maar de rechten zijn er nog ;)

• Remy

Remy

Topicstarter
Ik heb het nog even vermeld in het topic waar de linkjes naartoe verwijzen. Daar zal binnenkort wel een fotografie-modje naar kijken ;)
Tnx Twynn, dat is gefixt :)
tomleeuw schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:01:
Mooi hoor een eigen Forumdeel, niet zo'n zooitje meer. _/-\o_
Yup, da's ook precies de bedoeling: 'niet zo'n zooitje meer' :P

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:20
Ik vind de naam nog niet helemaal passend eigenlijk, als je de huidige topics bekijkt. Gratis foto's en opbergsystemen passen natuurlijk niet helemaal hierbij. (wordt dit het dumptopic ? :P )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Zoefff
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:57

Zoefff

❤ 

Er zullen natuurlijk altijd onderwerpen zij die nergens echt goed bij passen, probeer dan een subforum te zoeken wat het dichtst in de buurt ligt.

Zoals in de FGB Policy vermeld staat, is FGB bedoeld voor de complete workflow. Het opbergen van foto's hoort daar duidelijk ook bij, alsmede het uitprinten van foto's :)

Je hebt gelijk dat de naam "Fotobewerking" dan misschien wat verwarring kan brengen, we zullen er nog over brainstormen :)

[Voor 15% gewijzigd door Zoefff op 12-01-2006 20:54]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Remy

Remy

Topicstarter
inquestos schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:12:
Ik vind de naam nog niet helemaal passend eigenlijk, als je de huidige topics bekijkt. Gratis foto's en opbergsystemen passen natuurlijk niet helemaal hierbij. (wordt dit het dumptopic ? :P )
dumptopic? subforum, is het: en nee, het wordt zeker geen dumpsubforum. We zijn nog in overleg over de uiteindelijke naam, ook dat gaat goedkomen ;)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• Tonio
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Misschien iets als 'de meuk die je met de foto's doet nadat deze door je camera gemaakt is' :? :+

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Lieve Tonio, wat dacht je ervan om de FGB-Policy eens door te lezen?

Dit staat precies zo, alleen dan met een andere verwoording, in de policy: "Feitelijk alles wat je met een foto ná het indrukken van de sluiter doet, kan je kwijt in FGB.".

;)

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 23-11 17:20

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Zoefff schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:53:
Er zullen natuurlijk altijd onderwerpen zij die nergens echt goed bij passen, probeer dan een subforum te zoeken wat het dichtst in de buurt ligt.

Zoals in de FGB Policy vermeld staat, is FGB bedoeld voor de complete workflow. Het opbergen van foto's hoort daar duidelijk ook bij, alsmede het uitprinten van foto's :)

Je hebt gelijk dat de naam "Fotobewerking" dan misschien wat verwarring kan brengen, we zullen er nog over brainstormen :)
Fotoworkflow?

• Remy

Remy

Topicstarter
Yep, Fotoworkflow gaat em worden hebben we besloten :)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• Steve
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 26-11 16:52

Steve

Krokodil \o/

Paar dt-foutjes in de policy:

deze policy geld voor alle topics in FGB > geldt

Het maken van een foto houd niet op bij het indrukken van de sluiter > houdt

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Fixed, bedankt voor het melden. Ik moet toch maar weer eens naar die dt-regeltjes kijken, meestal houd(t? :+) ik er geen rekening mee :P

• Tonio
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Misschien is het ook handig om bij het stukje over zoeken in W&G te zetten dat het ook handig is om in FGA te zoeken. Voor de mensen die al geregged zijn is het logisch om daar ook even te zoeken, maar ja, veel zoekvragen worden door mensen geplaatst die net zijn geregged, en dan is het vaak ietsje minder logisch denk ik.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 23-11 17:20

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Zoefff schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:10:
Fixed, bedankt voor het melden. Ik moet toch maar weer eens naar die dt-regeltjes kijken, meestal houd(t? :+) ik er geen rekening mee :P
http://homes.esat.kuleuven.be/~athomas/werkwoorden.html B)

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tonio schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:48:
Misschien is het ook handig om bij het stukje over zoeken in W&G te zetten dat het ook handig is om in FGA te zoeken. Voor de mensen die al geregged zijn is het logisch om daar ook even te zoeken, maar ja, veel zoekvragen worden door mensen geplaatst die net zijn geregged, en dan is het vaak ietsje minder logisch denk ik.
Goede suggestie, ik heb het in de Algemene Policy vermeld, omdat het niet alleen voor FGW geldt, maar ook voor FGA en FGS. Bovendien moest ik de Algemene Policy toch aanpassen vanwege de switch tussen Korakal en Floris ;)
Dank daarvoor :D

Misschien een goed plan om dit aan de Algemene GoT Policy toe te voegen O-) :P

• freakstar
  • Laatst online: 15:59
Ik kwam een tijdje terug een tutorial tegen (meerdere) in de FG FAQ. Maar nu kan dat helemaal niet meer vinden. :?
Ging over een foto omzetten naar zwart wit en dan bepaalde kleuren terug laten komen. Nou wilde ik mijn vrijdagavond hieraan besteden eigenlijk..

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

freakstar schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:59:
Ik kwam een tijdje terug een tutorial tegen (meerdere) in de FG FAQ. Maar nu kan dat helemaal niet meer vinden. :?
Ging over een foto omzetten naar zwart wit en dan bepaalde kleuren terug laten komen. Nou wilde ik mijn vrijdagavond hieraan besteden eigenlijk..
De Tutorials-sticky stond nog in FGA, samen met de Technische FAQ & Koopadviezen. Ik heb hem daar toevallig vandaag weggehaald, en in FGW gezet, waar hij natuurlijk veel beter past.

Zie FGW Tutorials :)

• Justawitte
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Ik zat net ff door de fgw policy heen te lezen, en er staat een linkje die geen linkje is :/

Het staat onder het stukje nabewerking en is blauw gekleurd. Een linkje is misschien handiger

[Voor 27% gewijzigd door Justawitte op 14-07-2006 23:11]

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Oeps :X

Dat was een reminder in de wip die ik daar voor mezelf heb neergezet. Will fix tomorrow :P

• Remy

Remy

Topicstarter
Zijn er nog verzoeken / aanvullingen mbt de RAW-progs die er tegenwoordig nieuw & verbeterd zijn? Oxi heeft bv in het Lightroom-topic al wat tips en een minireview gedaan, maar misschien leuk/handig als we zoiets in de tutorials hoek zetten?

- Capture NX
- Adobe Lightroom
- Apple Aperture
- Bibble (lite)
- C1 Pro
- Breeze
- Picasa
- ACDSee Pro

Roept u maar :P

Ook deze nu stucky voor't gemak :)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• wouter37
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 05-02-2019
goeiemorgen

Mischien is het een idee om net zo als in Foto-opdracht week 32 - Nightlife de week opdracht ook hier een weekopdracht (of maand) neer te zetten met een foto die dan bewerkt kan worden (beetje ala dit Nabewerking voor landschapsfoto)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Rudedadude
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:55

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik vroeg mij af of een topic zoals dat in het verleden gelopen heeft: [BeP case] Bewerk een Plaat
niet weer een leuke toevoeging zou zijn aan dit subforum. het valt mezelf op dat ik hier nauwelijks te vinden ben, terwijl ik best wel wat tijd besteed aan het nabewerken van foto's en hier graag meer over zou leren. Een dergelijk topic stimuleerde mij indertijd om meer met nabewerking aan de slag te gaan en te experimenteren en met name om ook van anderen te leren. Een andere vorm zou ook een soort wekelijkse contest/opdracht kunnen zijn, waarbij er een foto (grote jpg of zelfs raw) geplaatst wordt, waarna men de mogelijkheid heeft deze na te bewerken en te plaatsen. Zou zoiets binnen dit subforum passen?

Ja, ik zit een paar daagjes ziek thuis en ga dus over dit soort dingen nadenken :p

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• janklp
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:24

janklp

Les Trois Ballons 2014

Rudedadude heeft zeker een punt. Eventueel zou zo'n contest heel eenvoudig gehouden kunnen worden. Stemmen aan de hand van een pol en de winnaar post na een week een nieuwe foto!

Zo leer je denk ik wel veel van elkaar. Zie dat idee zeker zitten!

"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

• Dannr
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 07-08 18:02
Goed plan! Wil daar ook nog veel leren!

Lijkt me technisch prima integreerbaar in de "gewone" foto-opdrachten overigens.

• Rudedadude
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:55

Rudedadude

Maybe we were born to run

Is er ook nog een 'formele' reactie? Is zwijgen toestemmen, is er druk overleg, of blijven topics waarin na 5 maanden weer gepost wordt buiten beeld :P

De ideetjes die er liggen zijn:

- het topic 'bewerk een plaat' in dezelfde vorm weer nieuw leven inblazen. Oftewel: iemand post een onbewerkte foto en wie dat wil kan er wat leuks van maken, eventueel met een specifiek verzoek van de poster
- een soort contesttopic: er wordt periodiek een foto gepost (waar die vandaan moeten komen is nog even de vraag, maar dat kan vast wel opgelost worden) en men heeft een bepaalde tijd om een zo mooi/speciaal mogelijke bewerking te maken.
- een soort (basis) fotobewerkingscursus zoals Proller die binnen FGS voor fotografie heeft gemaakt. Een aantal staan al genoemd in de FGW tutorials, maar er is natuurlijk nog veel meer om te behandelen.

een uitwerking van meerdere topics zou ook nog kunnen natuurlijk. Ik kan ook een eerste uitwerking van een van de topics verzorgen, maar mijn tijd hiervoor is enigszins beperkt.

Maar graag een reactie :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• janklp
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:24

janklp

Les Trois Ballons 2014

Waarom niet gewoon een soort Photowork floor zoals op DPZ. Als iemand niet echt lekker uit een bewerking komt deze foto even plaatsen zodat anderen wat kunnen klussen. Uiteraard met de nodige inzet van die persoon vooraf. Maargoed, even afwachten dan maar.

"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Alvast een reactie van mijn kant, we bespreken het nog binnen de crew :)

Het laatste voorbeeld, een 'photowork floor' lijkt me in ieder geval niet zo'n goed idee. Ondanks dat het natuurlijk duidelijk mag zijn dat er wel wat eigen inzet verwacht wordt, ben ik bang dat mensen al snel naar het topic grijpen als er iets niet lukt. Individuele topics met specifieke problemen lijken me veel geschikter (en ook geen probleem) dan een groot probleemverzameltopic.

Wat betreft de tutorials, het staat iedereen natuurlijk vrij om een tutorial te ontwikkelen die wij dan graag opnemen in FGW Tutorials. Als het een enigzins boeiend onderwerp is mag je die gewoon zonder overleg openen, wij zullen dan besluiten of we hem ook in de tutorials-lijst opnemen. Die mag best wel eens verder gevuld worden namelijk :P

Een dergelijke tutorial kan natuurlijk prima gebruikt worden als 'cursustopic' op het moment dat er dingen nog niet helemaal duidelijk zijn, of wanneer je opmerkingen danwel aanvullingen op de tutorial hebt.

Je noemt ook een soort contesttopic in FGW. We (FG-mods) waren vanavond even bij elkaar om het e.e.a. door te praten, daarbij kwam onder andere de weekopdracht en de invulling daarvan ter sprake. We willen die in de toekomst nog wat gevarieerder qua onderwerp maken, waarin we bijvoorbeeld ook het Photoshop aspect in 1 van de opdrachten uit kunnen lichten (zoals dat bijvoorbeeld al eerder in lichte mate is gedaan met de HDR-opdracht). Het lijkt mij dus beter om 'een FGW contest' te integreren in de huidige weekopdracht, dan er een aparte topicserie voor te starten.

• Lennart
  • Niet online
Ik mis in de Faq (?) van FGW een stukje over schermen (TFT's) en achtergrond. In VB is het niet specifiek genoeg gericht op fotografie en men linkt daar naar info uit 2001. Zou hier wat over toegevoegd kunnen worden?

==
hoi

• Remy

Remy

Topicstarter
Wat zou je daar precies in willen zien Lennart? Iets mbt calibratie en dergelijke, of schermkeuzes an sich? :)

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• DaTiezl
  • Laatst online: 12:10
Is het misschien mogelijk dat de Tutorials geupdate worden? De meeste foto's in de TS's zijn niet meer beschikbaar...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik merk net dat Zoefff een redelijk aantal topics naar FGW heeft verplaatst.
Ik begrijp wel dat FGW een beetje een "achteropgesteld" deel van FG is, maar om nou al die topics te moven?
Vooral omdat er ook een hoop naar FGW verhuisd zijn die mijn inziens niks met workflow te maken hebben, vind ik dit een beetje een rare actie.
Paar voorbeeldjes:
Schaduw bij flitsen
Het gebruik van "oude" L lenzen op nieuwere camera's

Deze hebben toch beide niks met je workflow te maken? :?

• cowgirl
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Zie Bestaansrecht Fotoworkflow?, daar is het idee ontstaan.

• HuHu
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
De user rmfloris plaatst wel heel veel spam voor z'n eigen website (fotovergelijk) in dit topic: Ervaring met bedrijven die foto's op canvas doek drukken. Gaat daar wat aan gedaan worden, of mag dat gewoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
Iemand? Moderator?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:51

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/alert.gifJe hebt al een keer eerder een topicreport gedaan voor dit topic!http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/alert.gif
Ik ga wel wat schoppen.

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Excuses voor de late reactie. Alle mods hebben het op prive-gebied (of zakelijk; iig anders dan GoT) momenteel even extreem druk (en dat valt toevallig allemaal samen). Dit topic heeft dan ook niet de aandacht gehad die je normaal zou verwachten.

Ik wil even zeggen dat wij geen mededelingen doen over communicatie met individuele gebruikers. Ik heb je TRs langs zien komen en het feit dat de reactie er nog staat, zegt imo genoeg ;) Ik wil daar nog wel even aan toevoegen dat ik wel contact heb gehad met de gebruiker in kwestie.

Dank voor je TRs, posts in dit topic en je topic in SEM ;)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

Ik heb in het subfora nergens een topic gezien waar ik een vraag kan stellen inzake het gebruik van CS5 icm foto's. Kan iemand mij even een linkje geven? Dank alvast. :)

De mens wikt maar God beschikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:37

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Mark. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:23:
Ik heb in het subfora nergens een topic gezien waar ik een vraag kan stellen inzake het gebruik van CS5 icm foto's. Kan iemand mij even een linkje geven? Dank alvast. :)
Gewoon in Foto & Video Workflow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12:05

Nomad

a.k.a. Martijn

yup :). thnx GH

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• beat
  • Niet online
Ik was de fotografie FAQ aan het lezen en daar las ik:
Een telelens produceert een kleinere scherptediepte dan een groothoeklens.
Is misschien te kort door de bocht.

Wanneer je bijvoorbeeld een kopje thee op tafel fotografeert waar het kopje thee de helft van het beeld beslaat zal je dezelfde scherptediepte houden ongeacht of je nou een telelens of groothoeklens gebruikt.

[Voor 18% gewijzigd door beat op 30-09-2011 14:32]

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 10:50
Beetje vreemde plek om deze vraag te stellen, omdat de FAQ in FVH staat en daar is ook een feedbacktopic.
Maar ik ben de beroerdste niet om je een passend antwoord te geven ;)
Dat een telelens een kleinere scherptediepte geeft dan een groothoeklens is inderdaad wat kort door de bocht, maar je moet wel echt je best gaan doen om met een groothoeklens een kleinere scherptediepte te maken dan met een telelens.
Maar het voorbeeld wat jij noemt heeft niets met scherptediepte te maken, want het gaat niet om de grootte van het voorwerp in het beeld, maar om hoeveel diepte in de foto scherp is.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee