Toon posts:

Andere Projecten?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu we op nummer 1 staan bij RC5 moete we niet eens gaan nadenken over wat mee krachten verdelen? Iedereen zegt wel dat je naar OGR moet gaan maar als iedereen zich daar nu op gaat storten dan wordt dat ook een lachertje en een kwestie van tijd voordat we op nummer 1 staan.

Zijn er niet nog andere soortgelijke projecten ik weet maar 1 voorbeeld en dat is SETI. Ikzelf heb daar aan meegedaan voordat ik RC5 kende maar zouden we daar neit een Nederlands teampje kunnen helpen om op nummer 1 te komen? Ik weet niet of er ngo andere projecten zijn maar dan kunnen we daar ook naar kijken. Ik wist zo snel ff geen ander voorbeeld.

Wildhagen had al een SETI team opgericht (daar ben ik ook lid van met mijn wu's die is een half jaar geleden gedaan heb, Ik doe het dus nu niet meer dat daar geen vergissingen over zijn!!). Zouden we dat team niet kunnen retiren ikhet grootste Nederlandse team dat met SETI meedoet. Ik ken alleen SETI@NETHERLANDS maar zijn die de grootste?

Er zullen nu vast wel weer lui zijn die zeggen van "wat doe je nou debiel" en dat soort dingen "wij blijven bij dnet".
Ik wil gewoon eens weten hoe jullie erover denken.

Verwijderd

Ik vind dat we niet aan alles moeten gaan meedoen, je kan je beter op een paar projecten concentreren zodat je daar wat hoger in komt te staan denk ik. Met 20 projecten niet op nr. 1 is ook niks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 22:34 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik vind dat we niet aan alles moeten gaan meedoen, je kan je beter op een paar projecten concentreren zodat je daar wat hoger in komt te staan denk ik. Met 20 projecten niet op nr. 1 is ook niks.
Dat bedoel ik nou juist dat overal waar we op nummer 1 kunnen staan moeten we dat ook doen :P:P:P:P:P:P

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
DPC en SETI ging tot nu toe absoluut niet samen, als we dus een DPC-SETI oprichten denk ik niet dat RC5 en OGR veel leden in zullen leveren. Als DPC-SETI gaat bestaan uit allemaal nieuwe leden zorgt dat voor een grotere bekendheid van DPC waardoor misschien ook het aantal leden dat RC5 en OGR doet gaat toenemen.

Ik denk dat we op moeten passen dat als straks het doel bij OGR ook bereikt is dat de motivatie ineens enorm terugvalt.

(SETI afkraken mag, maar wel met motivatie graag :))

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet een SETI team dat DPC heet maar gewoon dat wat lui met hun "cpu-tijd" naar SETI gaan.

• Chaos
  • Niet online
Dan bedoelen wij iets anders, maar ik vind mijn idee beter :). Als we dan toch gaan SETI'en moeten we dat natuurlijk wel voor DPC doen.

Verwijderd

/me stemt voor OGR (winnen we ook wel op den duur) dus als extra seti of gf erbij

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 22:57 schreef raver het volgende:
/me stemt voor OGR (winnen we ook wel op den duur) dus als extra seti of gf erbij
Wat is gf?

Verwijderd

Gamma Flux

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 22:33
Raver geen seti gewoon een ander project van distributed.net

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 00:37 schreef bulletje het volgende:
Raver geen seti gewoon een ander project van distributed.net
Dan meoten er wel eerst nieuwe komen.

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

Om met OGR op nummer 1 te komen hebben we heel wat CPU-time nodig....

En ook om op nummer 1 te blijven met RC5 hebben we ook heel wat nodig....

Ik denk dat we gewoon alle DPC'ers moeten gaan verplichten om 50% OGR en 50% RC5 te doen >:) ;)

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Er is al een groot Nederlands SETI-team
Alleen botert het tussen DPC en Nl-SETI niet zo.
(Hetgeen grotendeels de schuld is van DPC, moet ik tot mijn spijt zeggen :()

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Om te weten aan welke projecten we mee kunnen doen moeten we wel eerst weten welke projecten er zijn. Misschien dat mensen met ideeën voor andere projecten dat hier kunnen posten? Gewoon een opsomming met wat er allemaal is...

Ik zal even de eerste opnoemen:

- DES (gestopt)
- CSC (gestopt)
- RC5 (jeu!)
- OGR (jeu!)
- GammaFlux (Door een HD crash daar bestaat GF-DPC niet meer)
- SETI (Zijn nu meerdere teams met DPC'ers)
- Prime95 (bestaat dat nog?)

Zo, wie vult me aan...

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Kijk met Chaos kan ik praten.. dat verkondig ik al een tijdje hiero maar niemand wil dat aannemen.. eindelijk :P maar ehh Chaos heb wel gelijk.. we moeten zonder dat het ons nu leden kost gaan kijken naar gloedjenieuwe teams voor Seti en Gammaflux ofzo.. we zullen wel moeten want ooit daagt AT ons uit om ook daar 1ste te worden.. we moeten AT overal kunnen kont schoppen waar we kunnen!!

Maar dan moet het wel georganiseerd worden

trouwens.. ik stel wel voor om projecten te doen waar je geen geld mee kan verdienen ofzo.. dat is beter voor het moraal en je doet tegelijker tijd vrijwillegers werk :P en het houdt de sfeer beter want dan doe je het niet voor het geld..

ennuh kom niet op met van RC5 doe ik voor het geld want das volgens mij onzin.. kleine kans dat je geld wint..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad, geen commerciële troep als AIDS@Home, da's bagger.

Verder ben ik wel vóór oprichting van DPC-SETI, hoewel ik zelf niet actief zal meedoen.

Gamma-Flux ben ik niet zo kapot van, doel is wel goed, maar ik heb het heel even gedaan, en de client is ongelooflijk brak...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 november 2000 08:03 schreef wildhagen het volgende:

[..]
...

Dat is al zeker 1 jaar geleden, en dan nog met 1 bak, die niet stabiel draaide met RC5. Inmiddels ligt die PC in de winkel als scheermesjes, en Seti doe ik al lang niet meer...
Ik neem je niets kwalijk ik heb zo een beetje hetzelfde gedaan maar hoezo ben je dan wel gelijk een team begonnen?

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo zouden we niet met SETI@NETHERLANDS mee kunnen doen? (niet grazen!) Die hebben al een boel leden en staan redelijk in de stats en als wij nou zorgen dat zijn ineens keihard gaan stijgen misschien willen ze de naam dna wel veranderen in DPC-SETI ofzo.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 21 januari 2001 11:02 schreef matthijs1985 het volgende:

[..]
Ik neem je niets kwalijk ik heb zo een beetje hetzelfde gedaan maar hoezo ben je dan wel gelijk een team begonnen?
Baldadigheid denk ik :P Weet het eigenlijk niet eens meer joh...
Hoezo zouden we niet met SETI@NETHERLANDS mee kunnen doen? (niet grazen!) Die hebben al een boel leden en staan redelijk in de stats en als wij nou zorgen dat zijn ineens keihard gaan stijgen misschien willen ze de naam dna wel veranderen in DPC-SETI ofzo.
Mjah, persoonlijk (!) voel ik meer om vanaf scratch te beginnen. Lijkt me ook leuker, lekker laag beginnen en op eigen kracht omhoogstomen.

Voor de geinterreseerden: de stats van DPC-SETI zijn te vinden op http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_51283.html

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

denk dat het wel leuk is als we aan meerdere projecten meedoen.. maar als dat maar niet ten koste gaat van de huidige projecten (RC5 & OGR25)..

persoonlijk zal ik na OGR-25 doorgaan met OGR-26, ik denk ook dat het verstandig is dat DPC zich op dit moment effe op OGR concentreert omdat OGR-25 tegen zijn einde zou lopen en we nog niet op #1 staan :?

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zondag 21 januari 2001 11:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Mjah, persoonlijk (!) voel ik meer om vanaf scratch te beginnen. Lijkt me ook leuker, lekker laag beginnen en op eigen kracht omhoogstomen.
volgens mij kunnen we dat wel :P

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Ik denk niet dat je veel nieuwe leden kunt krijgen voor DPC-SETI, want dan krijg je zoiets van: ja, jij smeert me dit nu wel aan, maar waarom doe je zelfs iets anders dan? Dan is dit programma zeker een programma waardoor je in kunt breken bij mij :( (serieus, heb ik al tig keer gehoord bij install van een client bij een bepaald persoon :'()
En ik denk ook dat we veel meer computerpower op OGR moeten gaan richten als RC5 klaar is, omdat Dnet redelijk lang door zal gaan met OGR (OGR-25,OGR-26,OGR-27 :P) daar moeten we iig wel voor opppassen (het is pas van latere tijd, maar ik d8, ik zegt het nu vast, het is iig wel de toekomst van de DPC :))

Verwijderd

Folderol (www.folderol.org) lijkt me wel een leuk project. Als het goed is hebben ze binnenkort een client die in de background werkt. Nu nog moet het meet een screensaver :r.

Ik heb al veel gezocht naar andere distributed computing projecten, maar elke keer val ik weer terug op dist.net. UD lijkt me ook wel wat. maar laat ze dan eerst de client verbeteren, met SMP ofzo. Entropia is te commercieel. Gamma flux is helemaal erg.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb ooit in een voag verleden ook aan SETI gedaan, samen met de koe op een p100, dus veel d.net-WU's en SETI-WU's heb ik niet gedaan :)

maar k zal dat oude meel adres ff DPC-SETI laten joinen, dat zijn dan weer een stuk of 10 (?) WU's

edit:
ff nagekeken, ik heb wel 6 ! WU's gedaan :P

Verwijderd

Topicstarter
Hoelang duurt OGR 25 dan nog?
en wat is het verschil tussen OGR 25 en OGR 26? En hoe weten jullie zo zeker dat na OGR 25 OGR 26 komt? of is het al bekenent dat ze daarmee gaan beginnen?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoelang duurt OGR 25 dan nog?
Dat weet je nooit met OGR-xx...
En hoe weten jullie zo zeker dat na OGR 25 OGR 26 komt? of is het al bekenent dat ze daarmee gaan beginnen?
Ja, dat hebben ze al gemeld. Maar ze beginnen er pas aan als OGR-25 helemaal is afgelopen.

Virussen? Scan ze hier!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Daarom moet DPC@SETI een apart onderdeel worden waar we misschien wat leden voor kunnen zoeken die nog niet mee doen met RC5 of OGR maar die zelf al actief aan het zoeken zijn naar aliens.. misschien kunnen we een groepje nederlanders benaderen die al mee doen met Seti en vragen of ze intresse hebben.. want ik denk ook dat zij als doel hebben om AT van hun troon af te slaan.. en met de gedachte dat er een groot team achter staat en een naam waar AT bang (nou ja :P) voor is vanaf nu moet het te doen zijn!

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Sequence

Sequence

Online marketing

gammaflux is ook wel grappig.. client is beetje vaag maar niet extreem ofzo..

er bestaat nu ook een DPC-team daaro, team 1408 ;)

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
ik ken nog wel iemand die weigert zijn seti in te leveren voor koetjes :)
dus ik zal es vragen of hij al in een team zit...

enne waar kan ik GF vinden? ( www.gammeflux.org ofzow ? )

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

http://dcypher.net voor GammaFlux.

Virussen? Scan ze hier!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

Flapmo

and back is gigi!

Persoonlijk heb ik het niet zo op SETI beetje space mannetjes zoeken :?.

Het idee om nog een ander project te gaan doen is wel oké, mits dit niet teveel gaat kosten (leden die ogr doen die dan weggaan ofzo) want dan staan we (zoals boven al gezegd) overal een beetje hoog maar nergens echt nummer1.

En als OGR-25 ten einde loopt we staan pas 4e! Dus ff snel daar wat graaskr8 heen want rc5 staan we al 1e :).

Lets :Y) TA

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Ik denk wel dat het goed is om uit te breiden naar andere projecten. Deze discussie was natuurlijk te verwachten na het behalen van de eerste plek.

Ik wil er wel op wijzen dat we niet te :+ overmoedig moeten gaan worden. Uitbreiden met een project (dus bij rc5 en ogr) lijkt me voldoende. Laten we dan eerst maar eens gaan kijken hoe we het doen bij dat project.

Het project waarbij dat het makkelijkste zal gaan zal naar mijn mening SETI zijn. Maar dat alleen om de reden dat dit project bij de meeste mensen al bekend is. }:0

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Ik denk wel dat het goed is om uit te breiden naar andere projecten. Deze discussie was natuurlijk te verwachten na het behalen van de eerste plek.

Ik wil er wel op wijzen dat we niet te :+ overmoedig moeten gaan worden. Uitbreiden met een project (dus bij rc5 en ogr) lijkt me voldoende. Laten we dan eerst maar eens gaan kijken hoe we het doen bij dat project.

Het project waarbij dat het makkelijkste zal gaan zal naar mijn mening SETI zijn. Maar dat alleen om de reden dat dit project bij de meeste mensen al bekend is. }:0
hier ben ik het wel mee eens... overigens zal ik gewoon OGR blijven doen op me snelle machines, en RC5 op me langzame (150MHz-) machines
Ik vind wel dat mensen dan voor zich moeten bepalen of ze ook aan SETI mee gaan doen of niet
En we moeten dan wel vanaf de grond af beginnen, dwz (in mijn ogen) gewoon DPC-SETI laten doorgaan, want daar staan we toch niet echt hoog mee...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Jullie hebben het er wel allemaal over om aan niewe projecten deel te gaan nemen......mar niet vergeten dat er al 3 lopen van d.net.....rc5-64, ogr-24 en ogr-25.

Daar bijna niemand meer ogr-24 doet.....zou het dan niet tofjes zijn om daar ff met z'n alleen een maandje op te rekenen....staan we vet bovenaan etc (en hebben wij het project afgernd...want dit is toch de 2e keer dat alle gnodes worden gecheckd?). :D

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
[..]
Daar bijna niemand meer ogr-24 doet.....zou het dan niet tofjes zijn om daar ff met z'n alleen een maandje op te rekenen.... [..]
Je kan toch niet kiezen of je OGR24 of OGR25 doet? alleen of je RC5 &/of OGR doet...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Volgens mij heb je wel die keuze......ik dacht dat als je op ogr overstapt je dan een buff-in krijgt.....dan moet je controlleren of het cijfer (?) overeenkomt en als dat niet is dan moetst je hem deleten en opnieuw ff fetchen.....hierboven staat dus (half maar toch) beschreven hoe je ogr-25 moet doen.

Als je dus niet die buff-in delete maar zo laat staan dan ga je toch ogr-24 doen :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan heeft iemand je iets totaal onzinnigs op de mouw gespeld.

Je kan niet kiezen of je OGR-24 of -25 doet.

Virussen? Scan ze hier!

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

Ik denk dat we t beste, nu we bij rc5 op 1 staan, ervoor kunnen gaan zorgen dat we bij een ander project op 1 komen en daarna weer verder te gaan met een ander project
en aangezien we nu bij ogr al op de goede weg zijn.....

greetings Harrie_1

Merkez

• Sequence

Sequence

Online marketing

- Gamma Flux -

Gamma Flux (GF) is een project dat wordt geregeld vanuit Dcypher.net. Het project helpt bij onderzoek naar veilige opslagmethoden voor radio-actief afval. GF doet dit door radioactiviteit rond een bron te simuleren.

Het mooie van GF is dat de client geen werk hoeft te fetchen, dus je kan de client zo op een pc zonder internet zetten :P en dan 1 keer in de zoveel tijd de buffer flushen. Ook is er aan de statsverslaafden gedacht! GF heeft namelijk RealTime Stats :9~

Om mee te doen aan Gamma Flux ga je naar www.dcypher.net/install.asp. Daar download je de client en na de installatie is het enige wat je in moet stellen je ID (emailadres) en je team (Dutch Power Cows-ID=1408).

Op stats.dcypher.net kun je de stats bekijken :P

Verwijderd

Topicstarter
Zouden we neit een soort poll moeten houden met welk project we uitbreiden?
Je kan dan wel een ander project gaan doen maar dan niet onder de naam van DPC.
Toch?

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 12:46
Wat mij wel koel lijkt is een team te maken bij United devices. Daar valt elke maand $1000 te verdienen (voor degene die het meeste doet) dus iedereen op 1 email adres daarvoor kunnen we weer nieuwe koeien maken :P misschien wel een vette gekoppelde server die enorm veel ogr of rc5 per dag doet
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Gewoon heel lang door gaan met OGR (25,26, etc.., tot rc5 72 van start gaat, dan eerst een half jaar wachten met joinen, zodat we een lekkere achterstand creeren. Zodra die er is wel meedoen zodat we weer lekker teams in kunnen gaan halen (competitie creeren)

Mits er natuurlijk een rc5-72 bits wedstrijd komt.

Verwijderd

of goede webspace, zodat wdo niet meer over Chaos zijn lijntje hoeft te lopen

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 15:50 schreef Firestormer het volgende:
Wat mij wel koel lijkt is een team te maken bij United devices. Daar valt elke maand $1000 te verdienen (voor degene die het meeste doet) dus iedereen op 1 email adres daarvoor kunnen we weer nieuwe koeien maken :P misschien wel een vette gekoppelde server die enorm veel ogr of rc5 per dag doet
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
ehu United devices ondersteund nog geen teams. dat kan pas later dit jaar :)

Verwijderd

We zijn nu paar dagen op #1
en meteen allemaal plannen voor seti en gf en weet ik veel allemaal.
volgens mij vergeten jullie dat TA zijn plaats terug wilt dus niet allemaal gaan ogren (of seti/gf) want dan zakt onze rc5 keyrate in en kan AT weer op 1 komen.
Dus ga nog geen seti/gf doen maar blijf RC5 doen en OGR maar niet allemaal 100% OGR we moeten eerst voorsprong op TA krijgen dan wat meer op OGR.
Dan pas naar seti gf of weet ik veel

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
en meteen allemaal plannen voor seti en gf en weet ik veel allemaal.
volgens mij vergeten jullie dat TA zijn plaats terug wilt dus niet allemaal gaan ogren (of seti/gf) want dan zakt onze rc5 keyrate in en kan AT weer op 1 komen.
Dus ga nog geen seti/gf doen maar blijf RC5 doen en OGR maar niet allemaal 100% OGR we moeten eerst voorsprong op TA krijgen dan wat meer op OGR.
Dan pas naar seti gf of weet ik veel
stats.dcypher.net/TeamDetail.asp?team=1408&cid=2
wat doen deze GF stats hier dan?? (sequence, verklaar U nader :P, oftewel, wrom begin je hier aan onder de naam van DPC zonder dat iemand (of iig weinigen) meedoen??)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb ook meegedaan met SETI voor RC5, ik heb zo`n 721 gedaan (ca. 1 jaar aan CPU tijd), maar ik zit al bij een team, dus die kunnen niet de DPC afdeling :(

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zondag 21 januari 2001 17:46 schreef oVeRLoaD het volgende:

[..]
stats.dcypher.net/TeamDetail.asp?team=1408&cid=2
wat doen deze GF stats hier dan?? (sequence, verklaar U nader :P, oftewel, wrom begin je hier aan onder de naam van DPC zonder dat iemand (of iig weinigen) meedoen??)
kdacht "probeer eens wat anders", heb de client gedownload, er bestond nog geen DPC dus die heb ik effe opgericht en heb hier op GoT gepost dat er nu ook een GF-team bestaat, iedereen moet zelf maar weten wat ie er mee doet, maar het bestaat iig.

beetje variatie is wel leuk :D

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 18:23 schreef The Wizard het volgende:
Ik heb ook meegedaan met SETI voor RC5, ik heb zo`n 721 gedaan (ca. 1 jaar aan CPU tijd), maar ik zit al bij een team, dus die kunnen niet de DPC afdeling :(
Dit klopt niet, bij seti kan je gewoon overstappen en dan neem je al je wu's mee naar het nieuwe team. :)

Verwijderd

Teffa

Heb net ff een stukje gelezen over joinen and rejoinen maar wat jij ze klopt niet .

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=51283

Verwijderd

Als iemand nog een project zoekt:
- Distributed.net
- United Devices
- Distributed Science
- DCypher.net
- Parabon
- Seti @ Home
- Aids @ Home
- Folding @ Home
- Entropia
- Popular Power
- Applied MetaComputing

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 22:58 schreef stappel het volgende:
Als iemand nog een project zoekt:
- Distributed.net
- United Devices
- Distributed Science
- DCypher.net
- Parabon
- Seti @ Home
- Aids @ Home
- Folding @ Home
- Entropia
- Popular Power
- Applied MetaComputing
Graag de Internet adressen er bij :P

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 12:46
Op zondag 21 januari 2001 16:50 schreef stappel het volgende:

[..]
ehu United devices ondersteund nog geen teams. dat kan pas later dit jaar :)
Het Is Ook Niet De Bedoeling Dat Ze Het Te Weten Komen >:).

Kortom: HIONDBDZHTWK :7
Pagina: 1