OGR-Win32 Client uitleg

Pagina: 1
Acties:

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Topicstarter
Piepeltjes,

ik heb net de nieuwste (dnetc v2.8012-465-GTR-01010823 for Win32) geinstalled, en ik doe aan de OGR(24/25) projecten mee (heb eerst RC5 gedaan, maar ik heb gezien dat OGR me (en mn team) me meer nodig heeft, dus vandaar de overstap naar OGR)
Maar nu is mijn vraag (zal wel simpel zijn ofsow) ik zie nu ineens een OGR-Rate in mn client, WTF?!?!?! is dat de huidige crunch snelheid, zo ja, hoe kan ik dan zien hoever die met dat blokje is? Bij mn oude install kon ik dat (net zoals bij RC5) zien, dmv een "XX% done" maar hier is dat nu niet meer het geval?!?!

GreetZ

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

ff instellen :

1) General Client Options
dan: 11) Crunch-o-meter (progress indicator) style ==> 2 :)

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
Heb ik ook aan zitten denken ja... maar toen las ik in de text erboven dat dat alleen maar correcte info is als je RC5 of een van die andere projecten (maar niet ORG) draait...

Wat ik dus nu wil weten is hoever ben ik met mn blokje (als die uberhaubt nu wel aan het crunchen is):?

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

de client doet vele malen langer over een ogr "stats unit" (node) dan over een Rc5 stats unit(wu). Dit komt onder andere doordat de ogr pakketjes veel groter zijn dan de rc5 packetjes. Je progress meter zal dus ook een stuk langzamer richting de 100% kruipen als dat eerst bij RC5 het geval was. Hij is dus wel aan het grazen, maar omdat het zo langduurt voordat hij een blokje klaar heeft, gaat die meter dus ook erg langzaam vooruit.

Als je straks eens op "restart" ramt, laat de client zien hoeveel Gnodes hij al heeft gedaan. let op: in een ogr pakketje (stub) zitten meerder nodes , tot wel 500 per keer! :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
De client weet niet vantevoren hoeveel werk 1 stub is, daarom klopte die progreassbar ook nooit (sprong soms ineens van 30% naar 100%). Daarom heeft d.net nu die percentagebalk (die toch niet klopt) vervangen door je rate.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
Keej... thnx voor de uitleg, nu is het me iig wel duidelijk wat er aan de hand is :)

FF de andere pc's bij wie ik de D-Net clients beheer upgraden naar de nieuwe versie, zodat die ook weer wat up-to-date koetjes hebben :P

MOOOOOO, ik laat er geen gras over groeien! }:O

Pagina: 1