Hierbij wil ik ff met klem vragen aan degenen die nog niet betaald hebben, om de casebadges zo spoedig mogelijk te betalen. Dan kunnen we gaan bestelllen. Ik denk dat de meeste mensen die hier komen, wel al betaald hebben, maar voor degenen waarvoor dat niet geld: gelieve zsm te betalen!!!!
Ik weet niet of die betaling van mij al binnen is (van Giro naar Bank) Maar ik hem hem maandag op de bus gedaan
Verwijderd
/me kwam er gister achter dat ik nog moest betalen [img=15,15]i/s/redface.gif[/img][img=15,15]i/s/redface.gif[/img] dus heb ik gelijk gedaan [img=15,15]i/s/smile.gif[/img][img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
FUCK!!!!!...
Ik wist dat ik de laatste keer een belangrijk mailtje kwijt ben geraakt.. Damn it..
Sorry mensen... ga nu een overschrijvinkje in elkaar knutselen...
* IceStorm is in deep shame....
Ik wist dat ik de laatste keer een belangrijk mailtje kwijt ben geraakt.. Damn it..
Sorry mensen... ga nu een overschrijvinkje in elkaar knutselen...
* IceStorm is in deep shame....
Kay is goed, rustig maar 
Voor de benodigde gegevens:
Naam rekeninghouder: Bart Rietveld
Woonplaats " : Borger
Rekeningnummer : 122232828
Onder vermeldeing van: Casebadge bestelling #id
#id = no. dat je hebt gekregen, toen je bestelde.
BTW ik ben nu bezig iedereen een meeltje te sturen die betaald heeft (kan duren tot zondag, kheb erg weinig tijd
)
BVD
Voor de benodigde gegevens:
Naam rekeninghouder: Bart Rietveld
Woonplaats " : Borger
Rekeningnummer : 122232828
Onder vermeldeing van: Casebadge bestelling #id
#id = no. dat je hebt gekregen, toen je bestelde.
BTW ik ben nu bezig iedereen een meeltje te sturen die betaald heeft (kan duren tot zondag, kheb erg weinig tijd
BVD
Verwijderd
misschien kunnen jullie een lijstje maken met mensen die nog moeten betalen of al betaald hebben?
* IceStorm heeft een uur geleden zijn envelop met overschrijving de PTT bus in geflikkerd [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]..
RJ, hebbie er ook eentje voor mij ?Op vrijdag 19 januari 2001 13:46 schreef rjeggens het volgende:
Ik weet niet of die betaling van mij al binnen is (van Giro naar Bank) Maar ik hem hem maandag op de bus gedaan![]()
![]()
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Wat zijn dat voor case badges? * WouterG wil er ook een
Verwijderd
Wat denk je?..DPC Natuurlijk, waarom staat het anders in dit topic?Op vrijdag 19 januari 2001 17:18 schreef TomcatX het volgende:
Wat zijn dat voor case badges? /me wil er ook een
De mijne is gisteren op de bus gedaan, zou begin volgende week bijgeschreven moeten wezen.
Virussen? Scan ze hier!
via girotel kan ik niet naar je overmaken. echt heel raar, alles lukt verder, overboeken dan he, alleen jouw account pakt ie niet.
geeft een dikke error en kapt ermee. heb het nu maar met de ouderwetse overschrijvingskaart gedaan.
Leef jij ook nog?Op vrijdag 19 januari 2001 19:02 schreef jackal_nl het volgende:
Sorry maar jackal (# 258) had hem nog open staan
heb direct geregeld
Ik kan zo wel ff een lijstje maken denk ik, weet ik niet, maar ik heb de mensen die al betaald hebben al gemeeld, en de mensen die nog moeten betalen, komen nu aan de beurt
Tracer, was het idd, ja, maar nu is de helft nog maar betaald 
BTW de andere helft heeft nu ook een meeltje gekregen...
BTW de andere helft heeft nu ook een meeltje gekregen...
Lol, net mailtje gehad en wat blijkt.. Wildhagen en Eric hebben ook nog iet betaalt ;)>:):D
Verwijderd
Ow ja K*T!!!! Shite, dat overschrijvings-formulier ligt bij mij thuis op me bureau! Ik doe um VANAVOND nog in de brievenbus v.d bank!
FOK vergeten snel ff overmaken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Wel weten wat je wil B-Force 
Ik heb twee mailtjes binnengekregen 1 wel betaald de ander niet
Ik heb twee mailtjes binnengekregen 1 wel betaald de ander niet
Verwijderd
Ghe, krijg ik een meeltje dat de betaling binnen is 
Hoe die overboeking bij de bank ik gekomen is mij compleet duister, maar inderdaad, ik kan um hierzo echt niet meer vinden. Naja, ook mooi!!
Hoe die overboeking bij de bank ik gekomen is mij compleet duister, maar inderdaad, ik kan um hierzo echt niet meer vinden. Naja, ook mooi!!
B-Force
Ik heb de 9de al betaald, zie voor meer info m'n mailtje ....
Ik wil ze wél hebben
Ik heb de 9de al betaald, zie voor meer info m'n mailtje ....
Ik wil ze wél hebben
Ja nee, lekker duidelijk die mailtjes.
Krijg er eerst eentje van "Gefeliciteerd :D"
en dan eentje van "Je hebt nog niet betaald"

* Petuhr is confused...
Krijg er eerst eentje van "Gefeliciteerd :D"
en dan eentje van "Je hebt nog niet betaald"
* Petuhr is confused...
Huh? 2 meeltjes? ik zal ff nakijken, maar ik denk dat er dan iets mis is gegaan?
En ik heb geen van 2en gekregen terwijl ik eind december/begin januari al wel betaald heb !
MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH
MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH
Petuhr en Proxy71 -> ik snap het niet, ik heb 2 verschillende lijsten, 1 wel betaald en 1 niet betaald. Hebben jullie misschien 2 keer besteld? Hebben jullie BTW wel of niet betaald?
Proxy71: je staat er maar 1 keer bij, en in mijnadministartie blijkt dat je nog _niet_ betaald hebt...
Proxy71: je staat er maar 1 keer bij, en in mijnadministartie blijkt dat je nog _niet_ betaald hebt...
Verwijderd
ik heb ook een meeltje gekregen dat ik niet betaald heb, maar ik heb op 27 december al betaald. Bestelling nummer #31.
Zoals als eerder doorgemeeld aan jullie, ik ben super blut
, ik kon de afgelopen 2 weken niet meer pinnen.
Maar maandag komt de studie financiring er weer bij
Dan gooi mijn overschijving de deur uit
Maar maandag komt de studie financiring er weer bij
Dan gooi mijn overschijving de deur uit
...
Verwijderd
/me heeft ook 2 mailtjes 1 wel betaald 1-tje dat ik niet heb betaalt [img=15,15]i/s/frown.gif[/img] ( ik heb 2 dagen geleden betaalt)
Pagina: 1