[PC] Battlefield 2 - Deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ja ik heb hem opnieuw naar 1.12 gepatched
toenet connecte hij wel, refreshde de server lijst en toen deed ie niet veel meer, hij is ook rete sloom in menu!:S

P4 3.2 GHZ
1GB Dual channel
ATI 9800XT

niks mis met de specs dus:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

probeer de poorten op je router open te zetten (als je er eentje gebruikt).
Welke poorten? check het boekje bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 98752 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:16:
probeer de poorten op je router open te zetten (als je er eentje gebruikt).
Welke poorten? check het boekje bij het spel.
Om het spel gewoon te kunnen spelen moet je normaal gezien helemaal geen poorten openzetten. Da's enkel nodig als je voor server wil spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
server list krijg ik nu iig maar als ik wil connecte zegtie: kan niet verbinden, check uw netwerk of internet verbinding

en die is gewoon online en goed! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154232

Anoniem: 17526 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:04:
Weet iemand of er binnenkort een prijsverlaging van BF2 komt? Aangezien het spel sinds juni uit is en ik 'm overweeg te kopen. :)
Op marktplaats zijn ze al weer een stuk goedkoper dan in de winkel. En anders moet je even flink onlone shoppen in het buitenland is er genoeg te krijgen voor betere prijzen.
Mijn asia cd's komen dus daar ook vandaan. En koste bij de release datum maar 39 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163140

Danielson schreef op woensdag 21 december 2005 @ 09:13:
Ik ben ook weer volop aan het BF2en :) Settings @ 1920x1200 alles op High en 4X AA :)

Alleen heb ik geregeld de melding: "De verbinding met de server is verbroken" :?

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb al een andere NIC geprobeerd, vuurmuur uit, antivirus uit. Maar krijg nog steeds geregeld deze fout! :?
Pfft .. ik wou dat ik zo'n systeempje als jij had!
Echt vet strakke specs ..
Mijn PC is niks vergeleken met die van jou lolx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Anoniem: 163140 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:29:
[...]

Pfft .. ik wou dat ik zo'n systeempje als jij had!
Echt vet strakke specs ..
Mijn PC is niks vergeleken met die van jou lolx!
8) Bevalt ook super :D Ziet er echt super uit :D Zou anders binnenkort eens wat screens posten! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Danielson op 21-12-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
Tweakers,

Even een vraag over BF2..
Tijdens het spelen van BF2 met patch 1.12 klapt bf2 eruit en kom ik op de desktop uit.
BF2 geeft geen foutmelding en in de event viewer is ook niets te zien. Bf2 draait op een nieuwe xp installatie (+- 1 maand oud).

Specs: Amd athlon 3500+
asus av8 deluxe
gefoce 5900 @ 5950 ultra (driver versie 81.85)

Is er een manier om bf2 in debug mode te starten zodat ik wel kan zien wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

Duinkonijn

Huh?

[btf2/sf 1.12] wil net connecten online begint ti te zeuren dat me cd key niet geldig is.

iemand dit al eerder gehad?

heb ea support al ingeschakeld

[ Voor 6% gewijzigd door Duinkonijn op 21-12-2005 17:12 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

blablable schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:37:
Tweakers,

Tijdens het spelen van BF2 met patch 1.12 klapt bf2 eruit en kom ik op de desktop uit.
BF2 geeft geen foutmelding en in de event viewer is ook niets te zien. Bf2 draait op een nieuwe xp installatie (+- 1 maand oud).

asus av8 deluxe

Is er een manier om bf2 in debug mode te starten zodat ik wel kan zien wat er mis gaat?
Dit is volgens mij wel een bekend probleem, waar ik ook nog nergens echt een oplossing voor heb kunnen vind. Bij mij crashed hij soms zelfs dusdanig dat de pc zich reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

blablable schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:37:
Tweakers,

asus av8 deluxe

Heb je er met andere grafisch intensieve spellen ook last van of alleen BF2?
Anders zou ik kijken of de hardware mischien niet te warm word (videokaar en cpu temps checken bijvoorbeeld)
Wanneer bijvoorbeeld de videokaart te warm word klapt hij ook terug naar de desktop mischien eens proberen deze kaart weer origineel te maken en kijken wat hij dan doet.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Danielson schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:42:
[...]

8) Bevalt ook super :D Ziet er echt super uit :D Zou anders binnenkort eens wat screens posten! :)
waarom nu niet gelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26
Na een paar dagen down geweest te zijn is onze Capture the flag server weer online.

Zijn er nog mensen die zin hebben in een paar rondjes CTF?

Servername is Crazy Redhawk Clan: Dcon CTF
en het ip is 83.149.95.84

Hopelijk tot ziens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 10:21
Is server van DJMantri uit de gratie ofzo?
Zie al paar dagen weinig activiteit.

Ga nu ff kijken kan ik mijn helicopterskills beetje opschroeven.

[ Voor 31% gewijzigd door Fryskmantsje op 21-12-2005 22:16 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mensen ik kreeg vandaag de melding op verschillende servers
This server only allows you to play with unmodified content.
Please revert your installation of Battlefield 2 to ... nogwat
ik hoorde dat dit aan punkbuster lag, en heb dus pbsetup.exe gedownload, en daarmee zou ik bf2 geupdate hebben (zie allemaal .htm files, maar die staan niet in de juiste dir dus vind het maar wazig)

kan iemand me helpen, kan niet spelen zo (en heb al zoveel gekut met die spel)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

BasieP schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:40:
mensen ik kreeg vandaag de melding op verschillende servers
[...]

ik hoorde dat dit aan punkbuster lag, en heb dus pbsetup.exe gedownload, en daarmee zou ik bf2 geupdate hebben (zie allemaal .htm files, maar die staan niet in de juiste dir dus vind het maar wazig)

kan iemand me helpen, kan niet spelen zo (en heb al zoveel gekut met die spel)
Dit is enkele malen eerder voorgekomen ook bij mij.
Ik denk dat jij ook de SF expansion geinstalleerd hebt en hiermee moet je dan ook patch 1.12 overnieuw installeren.
Eenmaal geinstalleerd loopt hij weer als een trein :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
Edwin van Cleef schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:43:
[...]

Dit is enkele malen eerder voorgekomen ook bij mij.
Ik denk dat jij ook de SF expansion geinstalleerd hebt en hiermee moet je dan ook patch 1.12 overnieuw installeren.
Eenmaal geinstalleerd loopt hij weer als een trein :)
ik heb helemaal geen SF :?

ik heb het spel 3 dagen geleden eens gespeeld, afgesloten, en start hem dus net weer op, en toen die fout :|

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

fryskmantsje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:15:

Totdat we samen die gozer iets te vaak uit zijn heli geschoten hadden :Y) toen was de pis lauw, die had er geen gewetensbezwaren mee op boven de tv toren te hangen en ons eindelijk ongenadelijk te spawnkillen, keer na keer.. :+ daarna de rondes op Kahkand was een super teamplay festijn, liep perfect en t was sswl tegen wat gotters en ander gespuis, nadat wacco met de tank zijn bed in was (gereden) was de 2e pot stuk spannender, maar een van de beste potten tot nu gespeeld, alles werkte zoals het hoorde, medics die het squad healden/revivede mensen die tanks afleidde terwijl ik Oemfoefoe weer paar c4 packets op zijn achterste plakte,hoop gespot en teamplay, t liep als een trein!! _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Anoniem: 127429

ATI 5.13 drivers :

"BattleField 2 Special Forces: A blooming or ghosting effect may be noticed when playing the game in night vision mode. Further details can be found in topic number 737-21263"

Men weze gewaarschuwd !

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

had al raar knipperend beeld wel eens met zowel vorige catalysts als de omegas, maar dit was meer als eerste x1600 driver, met die softwarematige encoder, die netzogoed op nvidia materiaal werkt :+ Tis een bonusdriver vaak dan geen performancegain, enkel voor sli van x1x00 kaarten, waardoor vaker de performance op lagere resos iets te lijden hebben... heb nog wel even geduld tot de 6.x serie next year :7

[ Voor 82% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-12-2005 01:54 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:04

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

sain onez schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:54:
[...]

....terwijl ik Oemfoefoe weer paar c4 packets op zijn achterste plakte...
Hmmm....wat was jouw ingame nick ook alweer, -x-[SswL]-x-S@in toch ofzo? :+

Was idd een stevig potje. Zo zie ik ze graag, alleen bij voorkeur dat aan het eind mijn team de hoogste aantal tickets heeft! :9

Anoniem: 163694

Na maanden lang heb ik geprobeerd mijn allerlaatste Badge te halen , de Commander badge.
Ik dus spelen kom ik op 40 punten haal ik mijn basic commander badge , speel ietjes door en ja hoor Veteran Commander badge _/-\o_

Overigens denk ik dat ik doorspeel tot de 50.000 punten.
Sta nu ongeveer op 30.000..pfff is wel erg veel , maja ik zie wel :)

26685

Anoniem: 163694 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 03:29:
Na maanden lang heb ik geprobeerd mijn allerlaatste Badge te halen , de Commander badge.
Ik dus spelen kom ik op 40 punten haal ik mijn basic commander badge , speel ietjes door en ja hoor Veteran Commander badge _/-\o_

Overigens denk ik dat ik doorspeel tot de 50.000 punten.
Sta nu ongeveer op 30.000..pfff is wel erg veel , maja ik zie wel :)
Feli :). Ik begin steeds meer lol te krijgen in spelletje, ben nu bijna "Sergeant". Dat wordt me derde unlock. Ik heb nu de G3 en de L85A1. Momenteel speel ik alleen SF. Zou wel leuk zijn als ik een keer Gold Star haal, dit heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen. Zilver en Brons al wel. KPD blijft een beetje hangen rond 1. Morgen weer poging wagen :).

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
26685 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 03:58:
[...]

Feli :). Ik begin steeds meer lol te krijgen in spelletje, ben nu bijna "Sergeant". Dat wordt me derde unlock. Ik heb nu de G3 en de L85A1. Momenteel speel ik alleen SF. Zou wel leuk zijn als ik een keer Gold Star haal, dit heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen. Zilver en Brons al wel. KPD blijft een beetje hangen rond 1. Morgen weer poging wagen :).
:P kep al 308 Gold medals, 132 Silver en 65 Bronze ... en dat terwijl ik 'maar' 1070 rondes heb gespeeld :Y)

Anoniem: 139872

The N Man schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:49:
Na een paar dagen down geweest te zijn is onze Capture the flag server weer online.

Zijn er nog mensen die zin hebben in een paar rondjes CTF?

Servername is Crazy Redhawk Clan: Dcon CTF
en het ip is 83.149.95.84

Hopelijk tot ziens ;)
Ik kom vanavond weer eens langs, ben helemaal into ctf tegenwoordig. Vooral Mashtuur is leuk

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jep, erg leuk is die mod....

Daarna is meedoen aan teamplay in vanilla BF2 helemaal een eitje...

@ Oemfoefoe : das idd mijn ingame nick, gisteren waren weer eens wat oude sswl members online en t was direct weer feest,die halve gare wacco had 25 kills in zijn tank voordat ie eens 'gewackt' werd... (op een EA server a la, maar toch niet op Dj M's :X )

tis inderdaad jammer dat er zo weinig volluk meer langskomt...

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 11:14
Tja iedere keer dat ik kijk is DJM leeg, ik heb dan geen zin om te wachten tot er naast mij nog 7 of 9 anderen joinen.
Op GOF, DutchGamingCommunnity, en nog een paar andere zijn ook altijd wel GoTters en andere goede spelers te vinden.

Ik ga vanavond of morgen die CTF mod ook maar eens proberen. Heb jarenlang UT CTF gespeeld en me daar altijd erg mee vermaakt, dit moet dus ook wel leuk zijn.

Ik heb gister trouwens op het nippertje mijn knife badge gehaald, stond al op 19852 puntjes en had de hoop al opgegeven. Gelukkig wist ik een paar maal een flashbang in een groepje vijanden te mikken, daarna was het als bbq-vlees aan een stokje rijgen :P

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

fryskmantsje schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:15:

Als die op SF staat zijn er weinig mensen in naar mijn mening :) Maar met vanilla komen er altijd wel de "vaste" mensen

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 13:18

Tjark

DON'T PANIC

Interview met Armando Marini van Dice over de veranderingen in de 1.2 patch met o.a.:
TotalBF2.com: Can you please comment on "Dolphin Diving" is no longer possible?

Armando: We’ve implemented some fail safes that prevent the user from inputting the commands that cause dolphin diving to occur. To the regular player, the fail safes will be almost imperceptible. When a user rapidly and repeatedly jumps and then goes prone, he will find that this is now completely impossible. The transition in first person view will match the third person view.

*insert signature here

26685

EyeWitness schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:59:
[...]

:P kep al 308 Gold medals, 132 Silver en 65 Bronze ... en dat terwijl ik 'maar' 1070 rondes heb gespeeld :Y)
Hey joh, ga je mij ff geen minderwaardigheidscomplex aanpraten :D. Als ik klaar ben met werk duik ik weer ff één van me servers in. Proberen die Gold Medal te halen 8) .

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

eerrr... 449 goud, 281 zilver en 222 brons..

• innocent
Anoniem: 62696 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:27:
[...]

Heb ik ook altijd, weten die gasten wel dat je ook guided missiles kan schieten? |:(
JA dat wel :), maar ik kom maar weinig piloten tegen die mij de kill gunnen. Vaak beginnen ze zelf als een idioot op het doel te schieten en krijg ik het doel never nooit niet in beeld :(

• innocent
EyeWitness schreef op donderdag 22 december 2005 @ 07:59:
[...]

Mag ik dan je commander score eens zien 8)7

• Danielson
  • Nu online
Omdat ik op mijn werk zit ;) En mijn pc 35KM verderop staat ;)

Pfft .. ik probeer die standaard Commander badge te verdienen .. maar dat lukt niet echt.
Hoe kan ik in 1 ronde aan die 40 punten komen?
Als ik deze gehaald heb, heb ik alle standaard badges.
Zojuist ook alle badges in Special Forces gehaald .. lekker simpel.
Gewoon met elke kit 11 kills maken .. en dan ben je er al weer!

Valt het bij jullie ook niet op, dat Special Forces gewoon veel zwaarder loopt dan BF2?
In BF2 haal ik rond de 50 FPS, en ik SP rond de 20 ~ 30 FPS.
En dat met dezelfde instellingen!
Waar kan dit aan liggen?

• innocent
Anoniem: 163140 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:42:
Pfft .. ik probeer die standaard Commander badge te verdienen .. maar dat lukt niet echt.
Hoe kan ik in 1 ronde aan die 40 punten komen?
Als ik deze gehaald heb, heb ik alle standaard badges.
Zojuist ook alle badges in Special Forces gehaald .. lekker simpel.
Gewoon met elke kit 11 kills maken .. en dan ben je er al weer!

Valt het bij jullie ook niet op, dat Special Forces gewoon veel zwaarder loopt dan BF2?
In BF2 haal ik rond de 50 FPS, en ik SP rond de 20 ~ 30 FPS.
En dat met dezelfde instellingen!
Waar kan dit aan liggen?
Gewoon met 10 man op een 64 player Strike at Karkand map spelen :)

Hmmz .. maar dat gaat dan eeuwen duren.
Dan zit je daar zo ff 1 uur voordat je eindelijk die klote 40 punten hebt.
Als ik gewoon in een volle 64 man server zit, haal ik meestal rond de 35 punten! :P
Kom ik er altijd 5 tekort.
Had ook een keer 39 punten, toen de game voorbij was ..
Ik was een beetje pissed off ervan! :P
Maar ik heb nu alle medals die nodig zijn voor al mijn volgende ranks .. dus dat is het probleem niet meer.
We gaan gewoon voor rank en global points .. en natuurlijk voor de lol spele!
Dat is het belangrijkste!

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik wil graag Listen server draaien met BF2 ik heb zitten spitten overal ,en in het boekje bij het spel vindt ik ook geen duidelijkheid.ik start wel een server op maar heb het idee dat ik niet zichtbaar ben in de ingamebrowser.Ik draai geen firewall of viruscanners,draai gewoon op windows XP SP2
Wie kan mij er wat meer over zeggen ?

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mischien leuke voor 2de addon, de nederlandse Fenniks. Prototype wel te verstaan :)

http://www.defensieforum....smf&Itemid=7&topic=7165.0
---
TotalBF2.com: Can you please comment on "Helicopter now carry 8 missiles rather than 14"? And where did this idea come from?

Armando: This was a request directly from the franchise director. He felt that the helicopter payload was a little excessive and felt that this change was needed.

ongeloofelijk wat een lompe opmerking zeg! de directeur zegt dat de helis te sterk zijn, nerfen!!!!!! Hij zal wel teveel raketjes op ze hoofd gehad hebben, toch zijn fout als die zuigt net zoals die 8 raketen, hij zal wel bij de blastingdienst werken daar balasten ze ook alle leuke dingen zwaar (kerst bonus)

[ Voor 65% gewijzigd door evilpin0 op 22-12-2005 15:12 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

innocent schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:13:
[...]

JA dat wel :), maar ik kom maar weinig piloten tegen die mij de kill gunnen. Vaak beginnen ze zelf als een idioot op het doel te schieten en krijg ik het doel never nooit niet in beeld :(
Wat is jouw ingame nick? Vlieg maar eens een keer met mij dan...

Ik laat het eigenlijk altijd aan de gunner over. Ik verdien de meeste punten die rondes dan ook altijd met kill-assist. Voor groundtargets grijp ik pas in als de tv-guided pas is vertrokken (vanwege de laadtijd) of als de gun is overheated. Voor de rest spaar ik de missiles voor de NME-chopper. Ik ben dan wel sterk afhankelijk van de kwaliteiten van de gunner. Gister bijvoorbeeld een goede ronde mijn vaste maatje [GoT] Lange-Slurf. Hij eindigde zelfs op 104 pt bij Sharqi.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Oemfoefoe schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:22:
[...]

Ik laat het eigenlijk altijd aan de gunner over. Ik verdien de meeste punten die rondes dan ook altijd met kill-assist. Voor groundtargets grijp ik pas in als de tv-guided pas is vertrokken (vanwege de laadtijd) of als de gun is overheated. Voor de rest spaar ik de missiles voor de NME-chopper. Ik ben dan wel sterk afhankelijk van de kwaliteiten van de gunner. Gister bijvoorbeeld een goede ronde mijn vaste maatje [GoT] Lange-Slurf. Hij eindigde zelfs op 104 pt bij Sharqi.
tip: speel op wakeisland 64 man servers. "mijn vaste gunner" haalde gister een score van 110/0 met kills :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

[...]

Oemf ik zie je maar weinig @ DJMantri's server :'( Was altijd leuk met jou in heli O+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Blacksnak
* Blacksnak zoekt nog een vaste piloot :)

Vind het ongelooflijk plezant om als co-pilot in chopper te vertoeven, echter zijn er weinig piloten die je de kans geven om fatsoenlijk met die tv-guided te werken. Veel bak ik er dan meestal ook niet van (probeer maar eens een chopper uit de lucht te schieten als je piloot denkt dat hij het wereldrecord schommelen aan't verbreken is! :p ) Maar als ik mag chopperen met een goede piloot lukt het aardig!. Wie o wie is het eenzaam rondvliegen beu en kan een co-piloot gebruiken?

Solliciteren kan altijd via pm ;)

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

DeluxZ schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:39:
[...]

Oemf ik zie je maar weinig @ DJMantri's server :'( Was altijd leuk met jou in heli O+
Hey Deluxz! O+

Ik ben er toch vaak hoor. Alleen als er genoeg mensen online zijn én als BF2-Vanilla draait. BF2-SF kan mij niet echt bekoren, dan wijk ik uit naar een andere server. Kijk anders eens via BF2tracker op welke server ik zit. Vaak zitten daar dan ook meerdere GoTters. ;)

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Blacksnak schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:43:
* Blacksnak zoekt nog een vaste piloot :)

Vind het ongelooflijk plezant om als co-pilot in chopper te vertoeven, echter zijn er weinig piloten die je de kans geven om fatsoenlijk met die tv-guided te werken. Veel bak ik er dan meestal ook niet van (probeer maar eens een chopper uit de lucht te schieten als je piloot denkt dat hij het wereldrecord schommelen aan't verbreken is! :p ) Maar als ik mag chopperen met een goede piloot lukt het aardig!. Wie o wie is het eenzaam rondvliegen beu en kan een co-piloot gebruiken?

Solliciteren kan altijd via pm ;)
Als ik ingame een vacature voor gunner open heb staan dan gil ik wel ff ;).

Btw...is het nu [BE]Blacksnak of [GoT]Blacksnak...ik heb nml. beiden gezien :+

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:24
Gister bijvoorbeeld een goede ronde mijn vaste maatje [GoT] Lange-Slurf. Hij eindigde zelfs op 104 pt bij Sharqi.
Dat is niet zo moeilijk in Sharqi, mijn hoogste score als gunners is daar 135 :)
(Zonder lame spawnkillen en zo)

Als ik vlieg heb ik meestal een waardeloze gunner en als ik gun een waardeloze piloot :(

Maar ja, ook met een gunner die wat minder is kan je toch lol hebben, dan maar wat minder punten :Y)

Ik merk ook vaak dat je je als gunner eerst moet bewijzen met een paar TVM kills voordat de piloot je "vertrouwt".

Anoniem: 98389

dCY schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:06:
eerrr... 449 goud, 281 zilver en 222 brons..
gelukkig heb ik wel een sociaal leven! :X

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

vassago schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:52:
[...]

...Zonder lame spawnkillen en zo...
Zo hoort het ook. _/-\o_
Ik vlieg heus weleens een paar keer (als MEC) over die tv-tower heen, maar dan is dat meestal om back-up te geven als er iemand van ons de flag aan het capturen is.
Maar de hele ronde lang spawnkillen rond de tv-tower hangen doe ik niet aan. Ook niet als de NME nog andere spawnpunetn heeft. Is het de enige spawnpunt...dan moet er maar gelijk een eind aan gemaakt worden. B)

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Anoniem: 98389 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:54:
[...]

gelukkig heb ik wel een sociaal leven! :X
_o_

Ik zag laatst hetzelfde bij iemand. eerst heeft ie 7000 punten. praat ik 2,5 weken later met em heeft ie 25.000 punten. Hij woont samen met z'n vriendin. Arme meisje zal wel een dildo gekocht hebben.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• EyeWitness
innocent schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:20:
[...]

Mag ik dan je commander score eens zien 8)7
M'n commander score (ziet link in mn sig) is maar: 2,894

kspeel niet vaak commander, gaat sloom zit geen actie in en het aantal kills valt ook mee meestal. Kzit liever meer in de actie zelf :P.

Wh00t .. in het donker vechten is echt leuk in BF2SF.
Lekker Stealth bezig zijn .. prachtig is dat.
Je kan echt op iedereen verrot schieten, als je maar een goede verstopplek hebt.
Deze had ik, en had een goed schot op alle vijanden.

Maar vind ik het jammer dat ik Special Forces op 1024x768 @ Gemiddeld @ AAx2 moet draaien, voor soepele gameplay.
Terwijl BF2 gewoon op 1024x768 @ Hoog @ AAx4 goed draait.
In BF2 haal ik ongv 30 ~ 50 FPS, en in Special Forces 15 ~ 45 FPS.
Dit is erg jammer .. want dit heeft er vaak voor gezorgd dat ik onnodig een vijand heb laten gaan, of dat ik onnodig dood ben geschoten, terwijl ik hem makkelijk neer had kunnen schieten.

Maar het voordeel is, is dat de meeste levels donker zijn, en dan merk je toch bijna niks van de graphics! :P

Ga nu weer snel spelen, want ik moet nog maar 280 punten voor mijn volgende rank :D
Mijn stats en badges etc kan je hier vinden: http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=61116089

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 163140 op 22-12-2005 17:45 . Reden: Verkeerde user stats! :P ]

Anoniem: 91868

En zeker je gamma enorm hoog zetten dat je nog veel ziet?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zit over de 600 uur spelen heen maar ben precies 84 seconden commander geweest... :X

Anoniem: 91868 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:05:
En zeker je gamma enorm hoog zetten dat je nog veel ziet?
Nee .. staat nog gewoon standaard.
Als je die heel hoog ziet, en er zijn plekjes verlicht, zie je volgens mij helemaal geen reet.
Dan is het al heel lichtgroen, en dit word dan volgens mij nog feller.
Dus laat het gewoon lekker standaard staan.

@sain onez: Haha .. ik zit al over de uur als een Bevelhebber.
Vind Bevelhebber zijn maar niks .. alleen maar een beetje naar zo'n schermpje turen wachten tot die balkjes eindelijk vol zijn .. nee dankje.
Ik ga liever tanks slopen met wat C4!

En hoe dit het eigenlijk met de unlocks van BF2SP?
Wanneer kan ik deze unlocken?
Moet ik daarvoor eerst alle wapens uit BF2 unlocken, om daarna pas de wapens uit SF te kunnen unlocken?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 163140 op 22-12-2005 18:51 ]

• Blacksnak
Oemfoefoe schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:48:
[...]
Btw...is het nu [BE]Blacksnak of [GoT]Blacksnak...ik heb nml. beiden gezien :+
Was eerst [BE]Blacksnak maar heb het gewijzigd in [GoT]Blacksnak :) Zal het hier meteen eens veranderen... :)

• Fryskmantsje
[...]

Totdat we samen die gozer iets te vaak uit zijn heli geschoten hadden :Y) toen was de pis lauw, die had er geen gewetensbezwaren mee op boven de tv toren te hangen en ons eindelijk ongenadelijk te spawnkillen, keer na keer.. :+ daarna de rondes op Kahkand was een super teamplay festijn, liep perfect en t was sswl tegen wat gotters en ander gespuis, nadat wacco met de tank zijn bed in was (gereden) was de 2e pot stuk spannender, maar een van de beste potten tot nu gespeeld, alles werkte zoals het hoorde, medics die het squad healden/revivede mensen die tanks afleidde terwijl ik Oemfoefoe weer paar c4 packets op zijn achterste plakte,hoop gespot en teamplay, t liep als een trein!! _/-\o_
Was gister idd leuk potje.
Probeerde later elke keer MEC chopper uit de lucht te krijgen maar ik was niet echt partij voor chopper. :Y)

Kan helaas vanavond niet gamen :'( vriendin is jarig.
Maar heb nu week vakantie dus dan kan ik wat vaker los.
Oemf weer uit chopper knallen enzo })

Specs

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

...terwijl ik Oemfoefoe weer paar c4 packets op zijn achterste plakte...
fryskmantsje schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:37:
[...]

...Oemf weer uit chopper knallen enzo })
Wat is er toch met die Oemf? Is de nationale 'laten-we-met-z'n-allen-Oemf-pakken-omdat-Battlefield2-daarvoor-is-gemaakt'-tijd aangebroken?

Zo ja, laat het me dan ff weten, want dan ga ik ook alleen maar op hem jagen! 8)7

Anoniem: 161585

zijn er eigenlijk al veel mensen die overgestapt zijn naar special forces?
of zijn er veel mensen die bij de gewone blijven?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Anoniem: 161585 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:45:
Wij spelen alles wat Oemfoefoe speelt, want dan kunnen we het makkelijst op hem jagen :)

Serieus: ik speel meerendeel SF

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Anoniem: 109640

Weer net een paar heerlijke rondjes gespeeld op Djmantri alleen s'middags ging het niet lekker op wake!

Echt hoe verneuk je andermanse vlieg plezier :/
gewoon 3 mensen die niet wisten dat ze een t.v guided konden schieten en 2 mensen wisten niet dat het guided missles waren :(

Dit was gewoon even teveel van het goeie :( en naar hun rank te zien waren ze niet net begonnen 8)7

Maar even over deze avond!
in me hele bf2 carriere heb ik dit nog nooit mee gemaakt :D

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/7818/screen0082jv.th.jpg

:X alleen had ik geen eerste plek maar toch allebij 86 punten!

Ook mij complimenten aan de Ewo en Gotters mooi teamwork
dat mis je nog wel is op sommigen servers als 24/7 strike

• Fryskmantsje
Oemfoefoe schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:21:
[...]

[...]

Wat is er toch met die Oemf? Is de nationale 'laten-we-met-z'n-allen-Oemf-pakken-omdat-Battlefield2-daarvoor-is-gemaakt'-tijd aangebroken?

Zo ja, laat het me dan ff weten, want dan ga ik ook alleen maar op hem jagen! 8)7
Is nix persoonlijks Oemf maar we moeten je toch weer wat nederheid bijbrengen zo nu en dan. >:)
Alleen als je bij de tegenparij zit natuurlijk, anders vlieg ik graag weer eens met je mee. O-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Ik speel vrijwel geen SF, m'n kan et gewoon niet trekken... nou ja, hij haalt wel 30 FPS, maar daarmee kan ik geen FPS spelen ... moet minstens 50/60 ofzo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

fryskmantsje schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:44:
[...]

Is nix persoonlijks Oemf maar we moeten je toch weer wat nederheid bijbrengen zo nu en dan. >:)
Alleen als je bij de tegenparij zit natuurlijk, anders vlieg ik graag weer eens met je mee. O-)
Hmmz...Als je het héél lief vraagt dan én ook netjes 'mijn' chopper in de turtle wax zet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:19:
...
Echt hoe verneuk je andermanse vlieg plezier :/
gewoon 3 mensen die niet wisten dat ze een t.v guided konden schieten en 2 mensen wisten niet dat het guided missles waren :(

Dit was gewoon even teveel van het goeie :( en naar hun rank te zien waren ze niet net begonnen 8)7
...
Kan kloppen ja, ik heb geloof ik 3(!) verschillende gunners gehad die géén TV-guided missiles gebruikten.
En ééntje wilde ik droppen zodat 'ie de Cobra kon pakken. Naar ongeveer 30x gespamt te hebben dat 'ie eruit moest, vertelde 'ie dat niet kon vliegen. Ghehehe...kan gebeuren hè? :| :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

DICE introduceert BF2 Booster packs :)

Goede prijs, moeten ze vaker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Als Special forces draait dan speel ik die, eigenlijk maakt mij het niet zoveel uit welke vd 2 ik speel.

SF is weer leuk vanwege urban maps, en vanilla is leuk vanwege de planes en de varieteit aan voertuigen

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Idee is goed, maar alleen online uitbrengen is wat minder. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
EyeWitness schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:46:
[...]

Ik speel vrijwel geen SF, m'n kan et gewoon niet trekken... nou ja, hij haalt wel 30 FPS, maar daarmee kan ik geen FPS spelen ... moet minstens 50/60 ofzo zijn.
nog niet op 't idee gekomen om de instellingen dan wat lager te zetten ?! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Voor een tientje hoor je mij niet klagen :)
Sowieso, wat moet je met de DVD? Met Special Forces was de DVD versie al verouderd (patch 1.1 versus 1.12) voordat deze in de winkel lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij uitleggen hoe die unlocks in Special Forces werken?
Moet ik eerst all wapens in BF2 unlocken, om daarna pas de wapens van Special Forces te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Mr. Detonator schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:41:
[...]

nog niet op 't idee gekomen om de instellingen dan wat lager te zetten ?! :|
Nee, ik blijf rond de 30 FPS hangen met die SF maps, als ik m'n settings verlaag (640x480>noAA) krijgk hooguit 5 FPS erbij ... en et speelt niet lekker met die settings |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

DaMorpheus schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:46:
Voor een tientje hoor je mij niet klagen :)
Sowieso, wat moet je met de DVD? Met Special Forces was de DVD versie al verouderd (patch 1.1 versus 1.12) voordat deze in de winkel lag
Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat ik voor nieuwe wapens en maps geld moet betalen. Er wordt namelijk niks verteld over nieuwe units, dus die vlieger gaat niet op, waar die bij SF nog wel opging :X

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EyeWitness schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:41:
[...]

Nee, ik blijf rond de 30 FPS hangen met die SF maps, als ik m'n settings verlaag (640x480>noAA) krijgk hooguit 5 FPS erbij ... en et speelt niet lekker met die settings |:(
Ik heb precies hetzelfde ..
Zoals eerder, die engine van het spel is gewoon goed kut.
Ze hadden de HL2 engine 2 moeten nemen .. dat zou veel en veel beter hebben gedraaid!

Zojuist weer ff gespeeld als SAS .. ronde verloren. Moet nog ongv 80 punten voor mijn volgende rank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Prijs: _o_
Alleen on-line: :( :( :(

Jah, sorry hoor, maar ik ga niet on-line kopen bij EA. Na al die positieve ervaringen met Special Forces gehoord te hebben, denk ik dat dat te goed voor mij is... 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grr .. BF2SF flikkert na iedere ronde eruit ..
Echt klote is dat.
Ik word steeds gekker van het spel ..

Maar kan iemand mij ff uitleggen hoe de unlocks werken in BF2SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Royz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:53:
[...]

Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat ik voor nieuwe wapens en maps geld moet betalen. Er wordt namelijk niks verteld over nieuwe units, dus die vlieger gaat niet op, waar die bij SF nog wel opging :X
Battlefield2.nl
Zowel wapens en voertuigen als nieuwe maps zullen in beide booster packs zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-06 10:22

Royz

Kleurenblind!!

Dus geen nieuwe Russische forces of wat dan ook. 10 euro voor nieuwe wapens, maps en voertuigen. Hoe gaat dat dalijk als jullie het wel hebben en ik niet? Het houdt toch ergens een keer op? Wie het meeste geld erin pompt krijgt de beste wapens ofzo :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:21
Ik ben van plan om Battlefield 2 - Special Forces te gaan halen. Maar is deze exp wel 30 euro waard, heb toen die tijd ook Battlefield - Road to Rome gehaald en daar was ik niet echt over te spreken. Wat vinden jullie tot nu toe van deze expansion pack voor battlefield 2.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Ik heb em nog nauwelijks gespeeld. Ik heb nog altijd te veel fun met gewoon BF2.

Maar ik ga em wel nog spelen ;)
Die paar rondes waren zeker wel leuk.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist m'n volgende rank gehaald, en mocht 2 unlocks kiezen!
Heb nu de SCAR-L en de G3 erbij.

Nu heb ik geunlocked:

G36C
FN SCAR-L
G3
L85A1

Er zijn er nog 8 over om geunlocked te worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 163140 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:27:
Hmmz .. maar dat gaat dan eeuwen duren.
Dan zit je daar zo ff 1 uur voordat je eindelijk die klote 40 punten hebt.
Als ik gewoon in een volle 64 man server zit, haal ik meestal rond de 35 punten! :P
Kom ik er altijd 5 tekort.
Had ook een keer 39 punten, toen de game voorbij was ..
Ik was een beetje pissed off ervan! :P
Maar ik heb nu alle medals die nodig zijn voor al mijn volgende ranks .. dus dat is het probleem niet meer.
We gaan gewoon voor rank en global points .. en natuurlijk voor de lol spele!
Dat is het belangrijkste!
Ik speel liever 1x 1 uur en heb dan de badge dan 10 x net niet en dan 5 uur wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
[...]

*BIO* lt-inncocent :)

Oemfoefoe, ik vlieg graag een keer met je mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door innocent op 23-12-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:46:
Op DVD of CD heb ik liever, omdat ik het anders zelf moet branden. Voor mijn gevoel vind ik een originele DVD of CD beter en mooier dan downloaden en zelf branden.
En betalen met creditkaart doe ik niet, omdat ik er geen een heb.

En dat ze de laatste patch niet erbij gedaan hadden, is eigenlijk een slordige fout. Hadden ze maar beter moeten plannen. Een patch downloaden vind ik dan minder erg, je hebt immers al een "speelbare" versie.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Ik heb Speciale Forces net binnen gekregen, maar die vrije ruimte op c moet 4 / 5 GB zijn dit heb ik dus niet is er geen manier om dit te omzeilen bf2 staan niet eens op de c partitie geinstalleerd :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 23:19:
...
in me hele bf2 carriere heb ik dit nog nooit mee gemaakt :D

[afbeelding]
Ik wel, komt vaak voor als er teveel mensen disconnecten waardoor er te weinig spelers overblijven en het spel wordt afgekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:41:
[...]

Ik wel, komt vaak voor als er teveel mensen disconnecten waardoor er te weinig spelers overblijven en het spel wordt afgekapt.
Nee dit was op de Djmantri zelf op sharq :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:00:
[...]

Nee dit was op de Djmantri zelf op sharq :>
Het spel wil ook nog wel eens raar doen als er vlak voor het eind teveel mensen om één of andere reden snel naar het winnende team switchen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

innocent schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:27:
[...]

*BIO* lt-inncocent :)

Oemfoefoe, ik vlieg graag een keer met je mee :)
Hmmmz...ik kan me niet herinneren dat ik je ooit op DJ Mantri-sever heb gezien. :/
Maarja, mijn geheugen laat me ook weleens in de steek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Oemfoefoe schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:25:
[...]

Hmmmz...ik kan me niet herinneren dat ik je ooit op DJ Mantri-sever heb gezien. :/
Maarja, mijn geheugen laat me ook weleens in de steek. ;)
Aangezien mijn favoriete map 'strike at karkand' is, ben ik vaak maar kort op één en dezelfde server aanwezig. Switch namelijk vaak van server als er een andere map gaat draaien.

De laatse tijd ben ik begonnen om mijn heli skills weer eens wat op te vijzelen, ik heb namelijk nog niet heel veel gevlogen in BF2. Wel heb ik er honderden heli BF1942 Desert combat vlieguren opzitten. En om eerlijk te zijn vond ik het vliegen in BF1942 DC vele male fijner dan in BF2.

Maar ja het kan ook gewoon een kwestie van wennen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

herken de naam innocent wel van heel direct in t begin bij ons op de -x-[SswL]-x-server, en was jij niet die dude die zijn stats gereset kreeg, omdat je zo een wazige commanderscore had 1042934393493 !?!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
sain onez schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:55:
herken de naam innocent wel van heel direct in t begin bij ons op de -x-[SswL]-x-server, en was jij niet die dude die zijn stats gereset kreeg, omdat je zo een wazige commanderscore had 1042934393493 !?!? 8)7
Ik gelukkig niet :)

Maar ja, ik zal ook wel nooit beschuldigd worden van stat padden met

Medic Heals: 95
Revives: 17
Resupplies: 81
Repair: 451

na 432.06 uur speel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, dan was jij dat niet , maar er was er een die na uitloggen een hele vreemde (foutieve) score had, die onmogelijk was, dit was ook vrij duideljik, maar EA besloot om em toch maar op 0 te zetten..
is hier nog flink besproken geworden

was rond de tijd dat statspadding duchtig werd aangepakt, en ook onze krantenloper zonder sociaal leven (exp Electrik) werd gereset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:40:
oke, dan was jij dat niet , maar er was er een die na uitloggen een hele vreemde (foutieve) score had, die onmogelijk was, dit was ook vrij duideljik, maar EA besloot om em toch maar op 0 te zetten..
is hier nog flink besproken geworden

was rond de tijd dat statspadding duchtig werd aangepakt, en ook onze krantenloper zonder sociaal leven (exp Electrik) werd gereset..
Lz is Exp.Eletric gerest!
sinds waneer hoe, waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163974

Heb dit spel ook sinds vandaag.
We gaan ff dikke pret hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:43:
[...]

sinds waneer hoe, waarom
shit, je zit zeker weer op school :X
(meer spelfouten dan woorden...)

en exp Electric is al lang geleden gereset, bleek ook een duchtige padder te zijn...

[ Voor 32% gewijzigd door SAiN ONeZ op 23-12-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

sain onez schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:01:
[...]

shit, je zit zeker weer op school :X
(meer spelfouten dan woorden...)

en exp Electric is al lang geleden gereset, bleek ook een duchtige padder te zijn...
Was toch iets te vaak op pistol & knife only servers geweest.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Anoniem: 163140 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 09:37:
Kan iemand mij uitleggen hoe die unlocks in Special Forces werken?
Moet ik eerst all wapens in BF2 unlocken, om daarna pas de wapens van Special Forces te unlocken?
Klinkt raar, maar de unlocks van SF kun je gebruiken in vanilla. :+

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dCY schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:23:
[...]

Was toch iets te vaak op pistol & knife only servers geweest.?
meen dat ie meer 'tricks up his sleave' had...

nadebashing/resupply padding en meer van die grappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wealthy_beggar
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06-2021

wealthy_beggar

NID'er in opleiding

Ik ben ook op de pistol en knives only geweest toen die er nog waren, moet zeggen dat zo de unlocks van de knives en pistols een stuk makkelijker te halen waren >:) .

| Mijn Game PC | Mijn Laptop | Leukste mohaa clan |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:43:
[...]

sinds waneer hoe, waarom
In september is zowat de gehele top10 van dat moment gereset :Y)
wealthy_beggar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:30:
Ik ben ook op de pistol en knives only geweest toen die er nog waren, moet zeggen dat zo de unlocks van de knives en pistols een stuk makkelijker te halen waren >:) .
En nu ben je trots op die onderscheiding die je zo gehaald hebt, of wat is de reden dat je het hier neerzet? :D

[ Voor 45% gewijzigd door Stewie! op 23-12-2005 16:44 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.