armaflex is eigenlijk ook niet gemaakt voor die temps.DaWaN schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:12:
[...]
Pur schuim is niet echt gemaakt voor zulke lagen temperaturen. Ook is je tube dan een beetje onhandig, omdat je met armaflex wat flexibeler uit ben qua je mounting en omdat het weer verwijderbaar en herbruikbaar is.
Verwijderd
Was meer een ideetje omdat ik denk dat Armaflex veel duurder is (klinkt veel duurder dus dat zal het wel zijn
).
Ja armaflex is normaal rated op -50c per cm als ik het goed heb. Iniedergeval ik heb met 2cm geen last van condensatie na 4 uur draaien. Ahum, dit in de zomer zal verschikkelijk zijn.
Mwa, armaflex is zo duur nietVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:55:
Was meer een ideetje omdat ik denk dat Armaflex veel duurder is (klinkt veel duurder dus dat zal het wel zijn).
www.bes.ltd.uk --> daar verkopen ze het en dan kun je gelijk kijken wat het ongeveer kost. Pur schuim is gewoon een elende om mee te werken omdat het brokkelt. Als je perse heel goed wilt isoleren is piepschuim de beeste optie, want er zijn niet veel dingen die beter isoleren en algemeen verkrijgbaar zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Epsilon op 27-02-2006 14:41 ]
Omdat het niet flexibel is denk ik, het brokkelt en buigt niet netzoals purschuim.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:49:
Onee, niet zo duur nee. Waarom wordt er dan niet geisoleerd met piepschuim?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
offtopic:
@Bluecold, weet jij wel dat je het tegen een van de Masters in Phase Change hebt???
Ik neem aan dat die ook wel iets van isolatie weet...
@Bluecold, weet jij wel dat je het tegen een van de Masters in Phase Change hebt???
Everybody lies
Verwijderd
mag die het toch wel vragen?XplodingForce schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:02:
offtopic:
armaflex is inderdaad gewoon meest praktische. Ook aangezien je het op maat voor je buis kan kopen. Alleen de lengte aanpassen, om de buis schuiven en klaar. piece of cake!
Excuses, ik wou je helemaal niet aanvallen! sorry
Het leek alsof ie Epsilon aanviel, maar dat was dus niet zo bedoeld, sorry.
(heb zelf ook niet echt veel ervaring...)
Het leek alsof ie Epsilon aanviel, maar dat was dus niet zo bedoeld, sorry.
(heb zelf ook niet echt veel ervaring...)
Everybody lies
And my little friend? kan jij er iets mee waus
[img]was een plaatje[/img]
[ Voor 14% gewijzigd door Rol-Co op 02-03-2006 14:35 ]
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Verwijderd
bwa als je het toch zo lief vraagt, ik zal een mailtje met men adres sturen
type?

type?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 03:20 ]
Verwijderd
gaan jullie nu een 650 euro kostende cpu direct onder ln2 gooien?
respect maar dat gaat me iets te ver eigenlijk, ik lees (en geniet) wel
succes in ieder geval en hou hem heel
respect maar dat gaat me iets te ver eigenlijk, ik lees (en geniet) wel
Verwijderd
ah kost hij maar 650 euro? hehe hoe duurder hoe groter de kickVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:06:
respect maar dat gaat me iets te ver eigenlijk, ik lees (en geniet) welsucces in ieder geval en hou hem heel
Hey waus.......hoe zit dat?........jij zegt dat ie niks waard is......Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:06:
respect maar dat gaat me iets te ver eigenlijk, ik lees (en geniet) welsucces in ieder geval en hou hem heel
ja leg die dothan maar in de kast, dat is een celeron vergeleken bij deze..Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:31:
julliekuch
ik ja haha
geniet maar verder... komen leuke dingen binnekort
[ Voor 28% gewijzigd door Rol-Co op 02-03-2006 14:30 ]
Misschien stomme vraag maar kan je een Phase Changer nou gebruiken als 'permanente' koeling? Of maakt ie daar gewoon teveel herrie voor?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
opzich kan je phase-change nog stiller maken dan waterkoeling. permanente oplossing is dus geen enkel probleem.webfreakz.nl schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:29:
Misschien stomme vraag maar kan je een Phase Changer nou gebruiken als 'permanente' koeling? Of maakt ie daar gewoon teveel herrie voor?
heb jij zonet voor nix een ES cpu ontvangen
jij lucky dude...
ikzelf heb hier ook nog een intel 840 EE ES intresse
www.weefab.com
Verwijderd
Waarom heb je die cijfers gecensureerd? Is het zelfs zo erg dat niemand dat mag zien?
En die plek rond de core, wat is dat? Is ie dood?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 21:27 ]
Verwijderd
omdat het officieel niet helemaal normaal is dat iemand een ES heeft die zijn alleen voor systeembouwers (moederbordfabrikanten enzo) correct me if i'm wrong
Wouter, zou je even je mail kunnen checken ?
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
lol blijkbaar iemand die nog nooiiiiittt een cpudie gezien heeftVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:26:
[...]
Waarom heb je die cijfers gecensureerd? Is het zelfs zo erg dat niemand dat mag zien?
@ topic:
ln² @ 780 gisteren.
3864 mhz ^^
http://www.belgium-coolin...han&ln&/stressed_temp.JPG
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 22:53 ]
Verwijderd
ehr even no offence, maar wie is het met mij eens dat het spelen met ln2 niet samen gaat met tijgertje stickers op de monitor 
mooie score overigens hoor
Verwijderd
Je wil zeggen dat een dode cpu altijd zo'n plek heeft?Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:51:
[...]
lol blijkbaar iemand die nog nooiiiiittt een cpudie gezien heeft
@ topic:
ln² @ 780 gisteren.
3864 mhz ^^
[afbeelding]
http://www.belgium-coolin...han&ln&/stressed_temp.JPG
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 23:15 ]
Verwijderd
jepVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:14:
[...]
Je wil zeggen dat een dode cpu altijd zo'n plek heeft?
Vind het wel iets hebben. Het lijkt dan kinderlijk eenvoudig om zo extreem over te clocken. Maar vind het wel een leuk projectje. Ben een groot fan van LN2Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:08:
ehr even no offence, maar wie is het met mij eens dat het spelen met ln2 niet samen gaat met tijgertje stickers op de monitor
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Voor diegene die niet weten wat die cpu is..
Tis een Intel Core Duo T2600 Engineering Sample a 2.16ghz
Op een overclock van 3070mhz schopt hij deze tijd eruit.

Dit was met boxed koeler
Sta ik 4 uur met ln2 voor te benchen haha
Kortom, nieuw project komt eraan.
Dit was met boxed koeler

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 01:30 ]
Verwijderd
dode?lol heb je al ooit een cpu core gezien? man man:DVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:14:
[...]
Je wil zeggen dat een dode cpu altijd zo'n plek heeft?
Verwijderd
gvd wij gaan ook eens een nieuwe cpu halen danVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:29:
[afbeelding]
Dit was met boxed koeler![]()

btw waus verkoop je die p4C niet?
Verwijderd
dat is wel een erg goede tijd voor lucht
dat ding heeft zeker potentieel 
keep it up, het wordt steeds leuker
keep it up, het wordt steeds leuker
CPU-Z leest nog niet goed uitVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:45:
Die tijden van dat ding zijn wel echt ubergoed man
Maar zie ik daar nou serieus 2,992V
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Lijkt het je trouwens niet slim om eens handschoenen aan te doen? Ik weet niet ofdat je handen
het zo leuk vinden als ze die troep over zich heen krijgen.

Die discussie gaan we niet weer aan beginnenVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:07:
Lijkt het je trouwens niet slim om eens handschoenen aan te doen? Ik weet niet ofdat je handen

Dat is nu al zo vaak voorbij gekomen....
Verwijderd
wij weten wat we doen, laat ons aub doen wat we doen en graag doen. doen lol?Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:07:
Verwijderd
wat aardiger mag ook wel.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:37:
[...]
wij weten wat we doen, laat ons aub doen wat we doen en graag doen. doen lol?
het is best een begrijpelijke vraag als je er nog nooit mee gewerkt hebt. Maar nee handschoenen zijn niet erg handig, als je LN2 op je handen krijgt valt het er zo weer af en het heeft weinig warmtecapaciteit. Handschoenen kan het in komen en dan heb je een probleem.
PROJECT GESTOPT ~ MISSION ACCOMPLISHED
Dothan geeft geen leven meer. Heb haar nog even ge reanimeerd maar ook dat hielp niet. Zat heel raar maar waar koelpasta aan de pinnen, niet erg best natuurlijk. Ik maak me niet druk om dit feit, erg leuk project geweest. Veel geleerd en een wereld record bereikt. Snelste superpi 1m van nederland. Dus ik ben trots.
Waar ik alleen meer me zit is het feit dat ik nu niet meer me kan doen aan de Fair play Contest. Aangezien ik geen agp meer heb. Bummer.
Iniedergeval BIG thnx aan iedereen die me geholpen heeft, was me een genoegen!
Waus-mod
Dothan geeft geen leven meer. Heb haar nog even ge reanimeerd maar ook dat hielp niet. Zat heel raar maar waar koelpasta aan de pinnen, niet erg best natuurlijk. Ik maak me niet druk om dit feit, erg leuk project geweest. Veel geleerd en een wereld record bereikt. Snelste superpi 1m van nederland. Dus ik ben trots.
Waar ik alleen meer me zit is het feit dat ik nu niet meer me kan doen aan de Fair play Contest. Aangezien ik geen agp meer heb. Bummer.
Iniedergeval BIG thnx aan iedereen die me geholpen heeft, was me een genoegen!
Waus-mod
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 14:14 ]
Very niceVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:29:
[afbeelding]
Dit was met boxed koeler![]()
Maaruh, ik had begrepen dat de yonah niet in de ct-479 paste? Heb je hem (cpu/ct-479) gemodificeerd of heeft deze ES nog de pinout van de dothan?
oftwel de yonah (core duo wil ik niet gebruiken, echt de meeste belachelijke naam die intel ooit bedacht heeft, lijkt wel een ijsje ofzo) past zo in de ct-479 en de bios herkend hem (enigzins)?
Ok, ok, maar dan is de grote vraag: waar draai je die cpu op?? Vast niet in een laptop
Aopen i975 plank als ie uit isDa_Bink schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:03:
Ok, ok, maar dan is de grote vraag: waar draai je die cpu op?? Vast niet in een laptop
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
srry jurgen maar het is gewoon altijd hetzelfdeVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:50:
[...]
wat aardiger mag ook wel.![]()
het is best een begrijpelijke vraag als je er nog nooit mee gewerkt hebt. Maar nee handschoenen zijn niet erg handig, als je LN2 op je handen krijgt valt het er zo weer af en het heeft weinig warmtecapaciteit. Handschoenen kan het in komen en dan heb je een probleem.

Verwijderd
er is een verschil tussen mensen die gewoon een serieuse vraag stellen en mensen die de boel lopen te verzieken met comments. Die laatste groep word ik inderdaad ook niet vrolijk van maar had niet het idee dat deze persoon de boel probeerde te verzieken.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:50:
[...]
srry jurgen maar het is gewoon altijd hetzelfde
@waus: jammer man, heb je geen cpu voor in je agp bord? (je bord is toch niet dood)
edit: laat maar waus las het al in ander topic
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:25 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 04:16:
[...]
dode?lol heb je al ooit een cpu core gezien? man man:D
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:26:
[...]

elke cpu heeft een "plek" rond de core, dat bedoel ik

Er zijn 2 gelukkige mensen in nederland.
Het zijn net de ringen van een bruiloft....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 23:10 ]
Ik denk Rob en Wouter?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
nieuwe cpu's?
/me dacht dat dit project beeindigt was
/me dacht dat dit project beeindigt was
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 11:28 ]
De Dothan is dood ja, dus is dit project afgelopen.
Maar waus stopt niet met LN2
daar vind ie et veels te leuk voor
Nieuwe cpu, nieuw project? deze is iig geslaagd. Gefeliciteerd waus. Denk dat je ES het erg lekker gaat doen onder LN2 als hij met stock koeler al zo verschrikkelijk snel is.
Maar mag je eigenlijk een WR superpi insturen met een ES? lijkt me niet toch?
Maar waus stopt niet met LN2
Nieuwe cpu, nieuw project? deze is iig geslaagd. Gefeliciteerd waus. Denk dat je ES het erg lekker gaat doen onder LN2 als hij met stock koeler al zo verschrikkelijk snel is.
Verwijderd
Die ES die 3GHz onder boxed cooler doet is helemaal niet van hem hoorExtera schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:37:
De Dothan is dood ja, dus is dit project afgelopen.
Maar waus stopt niet met LN2daar vind ie et veels te leuk voor
![]()
En waarom zou dat niet mogen met een ES WR superpi insturen... wordt toch echt gedaan
Hmz, oke superpi wel, maar je kan toch geen WR clocksnelheid insturen dan toch? je kan er in principe geen type bijzetten toch? Of heeft hij gewoon een typenaam (dus geen codenaam)
Tuurlijk wel het is gewoon een T2600 ESExtera schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:03:
Hmz, oke superpi wel, maar je kan toch geen WR clocksnelheid insturen dan toch? je kan er in principe geen type bijzetten toch? Of heeft hij gewoon een typenaam (dus geen codenaam)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Hier de conroe getest waus, they scaring the amd crowdVerwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:00:
Dit is DE yonah van dit momentdus ja ik doe mee!
test