publiciteit!!

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16
We worden al genoemd bij planet multimedia: http://www.planet.nl/planet/0,1114,86_1211_73625,00.html

Mooi werk!!!!!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:33

Spooksel

Spooksel!

VET }:O

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Cowl (Cewl) ;)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

wheeej! :9~

beter!

Verwijderd

LACHE MAN!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
de eerste die het in de landelijke krant krijgt (makkelijkst lijkt me de Telegraaf hoewel ik dat zelf niet kan controleren) krijgt van mij 10.000 RC5 workunits cadeau :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 01:17 schreef Dutchman! het volgende:
de eerste die het in de landelijke krant krijgt (makkelijkst lijkt me de Telegraaf hoewel ik dat zelf niet kan controleren) krijgt van mij 10.000 RC5 workunits cadeau :)
Dan doe ik er ook 10.000 bij. :)

• Dutchman!
dat zijn er dan al 20.000, en ik verhoog mijn inzet naar 1 maand kraken op mijn hoofdbak, dus het begint interessant te worden :)

• Dutchman!
'kort nieuws' bericht in het 8 uur journaal van de NOS is trouwens ook goed :)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Dutchman: Als je wilt regel ik in de week van 29 jan. een interview met het R'dams dagblad voor je. Die blokjes laat maar zitten, publiciteit voor de DPC vind ik genoeg :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Rotterdams dagblad is maar 5.000 waard :7

• DSmarty
  • Niet online
Sterker nog, de eerste die DPC in de telegraaf krijgt (en niet als betaalde advertentie), krijgt van mij 50.000 wu's!

• Dutchman!
dan zitten we dus al rond de 100.000 totale beloning :7

En Pinball: nieuwbericht is A, interview is B. Daar denk ik alleen nuchter over na :)

Verwijderd

OK.

Heb net 4 landelijke dagbladen gemeeld met het nieuwbericht inclusief diverse links naar het project, tweakers en ook de tegenstanders.

Eén probleempje. Ik lees die dingen alleen nauwelijks.

Adios,

DeJa Vu! ;)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

Wessie

Noizy Cows Crewmember

De Dutch Power Cows staan in hun distributed computing project, RC5 of ook wel koetjegrazen, op de eerste plek. Daarmee hebben ze het Amerikaanse team van Anandtech verslagen. Het Nederlandse team probeert op kop te blijven in de strijd tussen duizenden internetgebruikers en teams die proberen 2^64 sleutels te kraken. Het project loopt inmiddels al 3 jaar.

1 woord ...
MOOOOOOOEEEEEEEEEH
}:O

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

telt de internetversie van kranten ook? ik was gisteravond al op het idee gekomen en heb de telegraaf.nl al gemaild :P

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 01:51 schreef DSmarty het volgende:
Sterker nog, de eerste die DPC in de telegraaf krijgt (en niet als betaalde advertentie), krijgt van mij 50.000 wu's!
stik....ik was netaan het kijken wat dat kost...LOL

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Is er ergens een mooi standaard verhaal over het inhalen van TA en DPC in het algemeen?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Ik ga nu.nl mailen die hebben ook een internet nieuws gedeelte kijken of het lukt...

Verwijderd

Ik wil de volgende brief sturen zijn er nog op of aanmnerkingen?
Geachte redactie,

ik wil graag een nieuwtje onder jullie aandacht brengen. Zoals jullie wellicht weten zijn er op internet verschillende distributed computing wedstrijden bezig, het bekendste voorbeeld is wellicht seti.
In een aantal andere wedstrijden is een nederlands team actief genaamd de Dutch Power Cows(DPC).

In de zogeheette RC5-contest heeft dit team gisteren de eerste plaats van de wereld gehaald. Het hoeft natuurlijk niet gezegd te worden dat dit voor een team uit een klein land een bijzondere prestatie is.

Ik weet niet of het interressant genoeg is om op de internetafdeling van jullie site te zetten, maar ik hoop natuurlijk van wel.

Hieronder zal ik nog enige sites weergeven waarop meer informatie te vinden is over zowel de wedstrijd, als het team. Zoals je op de pagina's over het team kan zien is er een hele comunitie om het team ontstaan.

De organisator van de wedstrijd:
http://www.distributed.net/rc5/index.html.nl

De algemene informatie op distributed.net:
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313

De statistieken:
http://stats.distributed.net/rc5-64/tlist.php3?low=1&limit=100

algemene informatie over deelnemen:
http://www.tweakers.net/reviews/123

De site van de DPC:
http://www.dutchpowercows.org/index.dsp

Het forum waar de teamleden samen komen: http://gathering.tweakers.net/listtopics/5

Ik hoop dat u bij deze voldoende geinformeerd bent en dat u er iets mee wilt en kan doen.
Voor meer informatie kan u mij mailen.

met vriendelijke groeten,

**************8-)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ja en dan komen ze hier kijken, en dan zien ze dat er een beloning is voor het in de media brengen en dan denken ze: we worden gebruikt... en dan: DOEI

Verwijderd

Zal ik die link dan maar weglaten :)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

hoeft van mij niet hoor. maar dit is zomaar ff een gedacht die in mij op kwam toen ik het las.

• DSmarty
  • Niet online
Het aanbod is alleen geldig voor een artikel in de geschreven versie van het landelijke dagblad "De Telegraaf"

Verwijderd

Maar van de rest wel OK?

edit:

nieuws is nieuws
promotie DPC is ook belangrijk...

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Op vrijdag 19 januari 2001 13:04 schreef happy het volgende:
Maar van de rest wel OK?

edit:

nieuws is nieuws
promotie DPC is ook belangrijk...
ik vintut mooi zo hoor

Verwijderd

Als ik dat zou lezen en ik was iemand van nu.nl (die tonnen aan onzin binnenkrijgen) dan weet ik niet of ik er tijd aan zou besteden om het nader te bekijken. Het klopt
natuurlijk helemaal maar het maakt niet veel indruk.

Waarom is dit bijvoorbeeld zo'n grote prestatie?
-> Omdat het een gigantisch project is dat al 3 jaar aan de gang is en waar 100.000-en mensen aan mee doen. Mischien is het ook wel leuk om te vermelden dat distributed.net de grootste super computer ter wereld is en dat de DPC meer computer kracht heeft als 3 maal de nieuwste super computer van shell in totaal!!!

Dat zou toch wel een beetje indruk moeten maken?

Verwijderd

Te laat hij is nu al verstuurd...

Verwijderd

eikel... >:)

(wéér een gemiste kans)

Nu moet je vanavond maar alleen proberen om met photoplay [BlIn] dieper in de zorgen te drukken (hehehe)

Verwijderd

Sorry, maar [Blin] loopt al bij het riag vanwege de photoplay, als ik nog iets hoor van die gasten van nu.nl dan mail ik dat wat jij schreef wel ff terug

Verwijderd

OK..

Nu ben ik weer gerust gesteld... :)
Zin om met Accenture naar Parijs te gaan?
(ik kan mischien iets regelen :) )

Verwijderd

Regelen we wel via mail of tel. het is hier geen chatbox >:)

Maar natuurlijk geinteresseerd

edit:

Hebben ze daar ook photoplay.
Fremi on tour <datum>

• Dutchman!
Op vrijdag 19 januari 2001 13:04 schreef DSmarty het volgende:
Het aanbod is alleen geldig voor een artikel in de geschreven versie van het landelijke dagblad "De Telegraaf"
...of een andere landelijk dagblad of het 8 uur journaal van de NOS :)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Geen slecht woord over Phot-Play!!! >:)
Ik ben zelf een fervent speler van Find-It, elke vrijdagavond een stuk of 25 potjes en als ik zaterdags vrij ben (zelden), dan ook weer een stuk of 25. (Ermmm, topscore BTW is 105500 :P)

Verwijderd

[erg offtopic]
Fraek en <font color="#df040f">* happy</font>
hebben bij bogey 3 de volledige top 10 en komen er zelf niet meer in.>:)

We werden uitgedaagd om een ander spel te spelen en staan daar nu 1,2,4,6,8,10(als ik het goed heb).
dus geen fout woord over photoplay van mijn kant.

ps bij de laatste DPC-meeting nog gespeelt in de kroeg van Westbroek
[/erg offtopic]

Verwijderd

Inderdaad in zowel pyramid als in Bogey 3 moeten we nog mensen gaan ontmoeten/ photoplay kasten gaan zien waar wij een lagere score hebben..

Waar kunnen we informatie vinden over de internet gekoppelde kasten?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Zeer vet.....off-topic :D

* MarcyDarcy is een master in amore (160.000) en find-it 2 (125.000)......ook concentration (memorie) is goed te spelen (met 6 man tegelijk) [img=15,15]i&#047;s&#047;wink.gif[/img]

On-topic:
Leuk idee om een beloning weg te geven om een artikel in een krant te kunnen verzorgen.
(brakke zin)

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Mmm.. goede vriend van mij is internet-redacteur bij NRC handelsblad (de papieren versie dus). Is die ook 50K blokjes waard?
;)
Ik zal 'm eens een icqtje sturen.

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Hmwah .... ik kan hoogstens wat regelen op regionaal vlak. Ik heb zo mijn mannetjes bij de lokale radio (DPC wordt vermeld in de uitzending van a.s. maandagavond en is te beluisteren op internet). Misschien dat ik nog iemand van Net 8 kan regelen, maarja. Das ook lokaal volgens mij :?
Maarja beter dan niets *D

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Nog effe over dat photo-play, echt zeer gaaf ik kende het al heel lang, maar zins 2 maanden heeft de kroeg waar ik altijd kom een kast overgenomen. Hi-score met zwikken, elevens, fun towers, shanghai, memory, find-it, find-it2, memory, en al die kwissen. Maar het wordt door mijn vriendengroep zo vaak gespeeld dat je vaak je hi-score alweer na 2 dagen kwijt bent!!

rc5 Stats || Matrix info

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 22:33
Misschien krijgen we door alle aandacht nog meer leden bij dpc erbij! :):)

Verwijderd

Het Algemeen Dagblad heeft ook op zaterdag een pagina over computers/internet. Dit past er op zich wel bij, zijn wel vaker zulk soort berichten. :) T.net werd daar ook een keer genoemd.

Verwijderd

Brrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuttttttt

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 17:15 schreef bulletje het volgende:
Misschien krijgen we door alle aandacht nog meer leden bij dpc erbij! :):)
Laat het ons daarom nou ook net te doen zijn ;)

Eik zouden we een standaard mailtje moeten maken zodat iedereen dat naar zijn (lokale) krant/tijdsschrift of wat dan ook kan sturen!

Of is dit in strijd met de regels (:() van Dnet???

Hmm 'mannetje van die radio ofsow.. wanneer is dat te beluisteren? Ik hoop dat het iets beter is dan dat stukje van Femme toen op de radio (Sorry Femme :), maar je zei geen url oid (volgens mij))

Keep this up! And spread the news!
(Maybe an good-idea to send an email to the "6 o'clock news" >:)?

Verwijderd

eigenlijk zouden we ervoor moeten zorgen dat er een heel verhaal over wordt geschreven over het algemene met daarin veel voer DPC.
ik d8 aan 1 kantje in de krant :9:9:9

Verwijderd

Hoe meer publiciteit des te beter,

Zou het niet iets voor Hart van Nederland zijn? Dan verzinnen we dat we arme, contactgestoorde nerds zijn ofzo...

of kom ik nu te dicht bij de waarheid...:)

• brilsmurf
  • Laatst online: 13:16
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Misschien is dit iets voor iemand die zich geroepen voelt?

Afbeeldingslocatie: http://www.hieverybody.net/tips.gif

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik kan wel een niet betaalde advertentie regelen in 3 (DRIE) kranten, waarschijnlijk.
Die komt dan wel op een topplek ook nog trouwens, op de achterpagina van volkskrant trouw en het parool...
Nu nog moederlief overtuigen... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
RubZie: Als je dat lukt dan retire ik 350.000 blokjes naar je !

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
En noem ik mijn eerste kind naar jou ;)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Kan iemand eens een goed artikel over Distributed.net en DPC schrijven? Dus een a4'tje vol?

Ik denk namelijk dat het meer kans maakt als er ook een redelijk gedeelte over distributed.net gaat, en als en hoop zoekwerk al gedaan is (bijv: hoeveel mensen doen er mee, hoeveel computer worden gebruikt, enz...) maak je ook meer kans. met een paar regels en een stel links kom je er niet door, omdat het dan te veel werk voor de krant wordt.

"Just my 2 eurocent";)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Als ik ga afstuderen zal ik aan jullie denken

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:)}:O}:O}:O:):):)}:O}:O}:O}:O:):):):)}:O}:O}:O:)
:)}:O:):)}:O:):)}:O:):):)}:O:):)}:O:):):):)
:)}:O:):):)}:O:)}:O:):):)}:O:)}:O:):):):):)
:)}:O:):):)}:O:)}:O}:O}:O}:O:):)}:O:):):):):)
:)}:O:):)}:O:):)}:O:):):):):):)}:O:):):):)
:)}:O}:O}:O:):):)}:O:):):):):):):)}:O}:O}:O:)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Verwijderd

Op vrijdag 19 januari 2001 21:17 schreef #BRILSMURF het volgende:
Hoe meer publiciteit des te beter,

Zou het niet iets voor Hart van Nederland zijn? Dan verzinnen we dat we arme, contactgestoorde nerds zijn ofzo...

of kom ik nu te dicht bij de waarheid...:)
nieuws@hartvannederland.nl ofsow?

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 10:11
5 in het land: RTL TEXT 327

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 14:31 schreef llevering het volgende:
5 in het land: RTL TEXT 327
Joepie nog meer!!!!!:):):)

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Het is leuk om te zien hoe iedereen nu probeert om DPC in de publiciteit te krijgen. Maar het feit dat we #1 zijn bij RC-5 is inmiddels oud nieuws. Kranten en tv zullen volgens mij derhalve niet geinteresseerd zijn. Daarom zou ik willen voorstellen om het anders aan te pakken, doch op een DPC waardige manier.

We willen toch het grootste distributed computing team ter wereld zijn!!! Daar hoort een vermelding bij in het >:) Guiness book of records >:) Kortom ... regiseer een recordpoging ... licht de media van te voren in ... en kick ass >:)

Voorwaarden voor een recordpoging:www.guinnessworldrecords.com/get_involved/howrecord.asp
SETI heeft een recordvermelding: www.guinnessworldrecords.com/record_catagories/recordhome.asp?RecordID=53519

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op vrijdag 19 januari 2001 17:54 schreef DaMaster het volgende:

[..]
Hmm 'mannetje van die radio ofsow.. wanneer is dat te beluisteren? Ik hoop dat het iets beter is dan dat stukje van Femme toen op de radio (Sorry Femme :), maar je zei geen url oid (volgens mij))
A.S. maandagavond tussen 21-22 uur. Het is te beluisteren via http://www.hetinternetcafe.com (als alles goed gaat).
Reageren kun je daar ook in het forum !
MOOOOOOEEEEEEEW }:O

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
kijk es... AT zit met z'n online bannertjes.. wij pakken het hier meteen goed aan.. ik gaat denk ik maar eens een mailtje sturen naar Holland Centraal hiero in de regio leiden / bollenstreek.. komen we misschien op de kabelkrant ofzo.. ff checken of het kan.. :) alles voor de }:O

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Pagina: 1