No more underdog

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
ben wel eens benieuwd naar het dagelijkse motivatiespeechje op de frontpage.. geef toe.. we hebben je odig om 1e te blijven als we gemiddeld een miljoen voorstaan PER DAG is niet bepaald gelsaagd.
en wanna join a nr1 team? noujah, de underdog joinen en dan nr. 1 worden is altijd leuker toch?

;( ik vond het echt wel leuk als underdoggie.. drom dat'k ook overstap naar OGR (met me ZEER beperkte kudde) daar kunnen we stijgen

hierbij pleit ik gelijk ook voo,r participatie in meer projecten als we nr. 1 overall en daily staan in RC5 EN OGR.. want geef toe.. underdog feeling is leuk!

Verwijderd

gewoon niets meer flushen totdat we weer achterstaan en dan weer terugvechten >:)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ben wel eens benieuwd naar het dagelijkse motivatiespeechje op de frontpage..
Ik ook... :o

Verwijderd

en dan alleen OGR erbij?? Er zijn er nog meer..

De DPC heeft genoeg kracht voor meerdere project en zelfs om daar 1e in te staan. Moeten we natuurlijk wel beperken en niet elk lullig projectje gaan doen...

Dat we OGR tot nu toe zo links hebben laten liggen moet echter niet nog een keer gebeuren want uit zo'n onmogelijke positie terug moeten komen elke keer is niet altijd haalbaar denk ik...

als 600 RC blokjes 400 OGR blokjes zijn dan moeten we toch wel 200k OGR blokjes extra kunnen doen per dag, zonder dat we het merken voor RC5, 300K OGR doen. Dan duurt het echter nog wel +/- 40 a 50 dagen voordag we TA inhalen. Is OGR25 dan nog bezig?

Het meest prestigieuze project (RC5) mogen we echter niet uit het oog verliezen.

• witchdoc
dat zeg ik net ook freak-ac, maar het is me ondertussen best wel duidelijk gemaakt dat DPC enkel de D.net projecten mee wil doen. (waarom daar ga'k effe niet over) :)
Maar voorlopig zullen we't maar houden bij RC5 en OGR zeker? Als we bij beiden 1 zijn met wat marge zullen de DPC bonzen zich misschien wel laten overhalen :)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

poohbeer: reden, de d.net client is goed geprogrammeerd. Als je bijvoorbeeld de seti client pakt, die neem veel resources.

Een ander project: gamma flux hebben we geprobeerd, toen kreeg de server een crash en was alle gegevens kwijt van de laatste tijd, inclusief de gegevens van DPC, dus die is ook direct weer afgestoten.

• witchdoc
Op donderdag 18 januari 2001 14:08 schreef Scraper het volgende:
poohbeer: reden, de d.net client is goed geprogrammeerd. Als je bijvoorbeeld de seti client pakt, die neem veel resources.
goeie reden, al maakt dit voor thuisgebruikers vaak al niet veel uit
Een ander project: gamma flux hebben we geprobeerd, toen kreeg de server een crash en was alle gegevens kwijt van de laatste tijd, inclusief de gegevens van DPC, dus die is ook direct weer afgestoten.
d.net heeft ook wel groeipijnen gehad hoor.. hoeveel mensen waren laatst plots ineens NIET meer bij de DPC? Zoalng dergelijke fouten eenmalig zijn en daarna 'onmogelijk' gemaakt worden vind ik dat hun een kans verdienen.. maja, we zijn voorlmopig toch nog niet nr.1 in de OGR contest dus maakt nie uit :)

Verwijderd

[b]Op donderdag 18 januari 2001 14:14 verdienen.. maja, we zijn voorlmopig toch nog niet nr.1 in de OGR contest dus maakt nie uit :)
Oh nee?? En als we nu eens oproepen dat iedereen weer alles flusht wat ie te flushen heeft?! ;) Maar er moet inderdaad maar een coordinatie komen tussen OGR en RC5 nu.

ZaandamPosse is nu op 60/40 OGR overgegaan.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 18:07
ermm andere projecten:

- SETI@HOME :P
- GammaFlux
- Ermm, een of ander progje voor een oplossing te zoeken voor AIDS (of een andere ziekte)
- Herstart van DES
- Herstart van CSC

genoeg toch? >:)

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
uhmm niet meer flushen?? gewoon 90 dagen niks flushen.. en dan alles dumpen.. 90M blokkies :P :) en dan niet gecontroleerd als gisteren.. :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

TA is dominant aanwezig in zo'n 5 projecten;
Als wij in 3 daarvan op #1 staan, is dat imho een totale overwinning.
Seti lijkt mij geen goed plan gezien het verleden van DPC met de Nederlandse Seti-teams.

/me houdt van lange/middellange projecten met een einde, een goede competitie en een duidelijke winnaar [img=15,15]i/s/yummie.gif[/img]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Op donderdag 18 januari 2001 20:31 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:
uhmm niet meer flushen?? gewoon 90 dagen niks flushen.. en dan alles dumpen.. 90M blokkies :P :) en dan niet gecontroleerd als gisteren.. :)
Jah dat kan dnet ook echt aan enzo :P Ze zitten nu nog steeds verstopt :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
B-Force, wanna die :? :P
Pagina: 1