"Na 180 minuten te hebben zitten zwoegen op een Wiskunde A School Onderzoek, terwijl ik ziek was.., kwam ik op de fiets naar huis..
Ik denk een beetje aan het proefwerk dat ik verknald heb en besloot wat langzamer te fietsen omdat ik mijn vrienden die achter me fietsten de gelegenheid wilde geven om mij in te halen..
Maar toen.. PLOTS kreeg ik het.. het kwam uit mijn onderbewustzijn.. Mooh?.. Moooooh? Mooooooh! Moohoohohhohohohoohohohohohoooooooh! ik begon rondjes op mn fiets te springen, begon luid te loeien en uitte kreten van vreugde..
Want als het goed is, zouden we vandaag nr UNO! staan! Mijn vrienden wilden mij een spuit geven en omdat ik het eigenlijk toch niet zeker wist (dnet heeft er wel eens vaker uitgelegen..) begon ik 'als een koe te fietsen' en ramde dus een auto (wat een stel sklz btw.. dachten echt dat ik opzij ging MOOH

) na nog 3 mensen omver gereden te hebben kom ik bij mijn huis..
Ik sla mijn raam in (sleutel uit mn broekzak halen duurt te lang..) en spring naar binnen.
Met een welgemikte worp gooi ik mijn schooltas tegen de powerknop van mn pc (hmm ik d8 toch écht dat ik de pc vanochtend aan had laten staan.. ouders

) en zet het beeldscherm aan..
Nog nooit heb ik Windows ME zó langzaam gevonden (hmm das niet waar.. het IS langzaam..). Anyway ik w8 en w8 en daar zie ik mijn desktop op het beeldscherm tevoorschijn komen. ik begin te shaken en start IE op.. na 17 keer geprobeert te hebben om het inet adress normaal in te typen lukte het.. en wat zie ik..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1e JEEEEEEEEEEJ
We're the best!
Ik start mIRC op en ga naar #DPC. Waarschijnlijk is het nog niet tot iedereen doorgedrongen want het is daar nog redelijk rustig..
[12:25] <DaM> Wie is hier blij?
[12:25] * Ruben|bzzzy .
[12:25] <DaM> That's all???
[12:25] * Ruben|bzzzy .
[12:26] <DaM> hmm
[12:26] * Ruben|bzzzy .
[12:26] * Onno ook wel wat
[12:26] <Onno> alleen jammer dat we de 10M nét niet gehaald hebben
Ik heb last van mn kouwe klauwe (typen is lastig als je net van buiten komt.. dus ga stoppen met dit verhaal..
COLLEGA'S/KOEIEN/SYSTEEMBEHEERDS/ETC.. bedankt voor uw medewerking zonder uw hulp was dit niet mogelijk geweest..
Oh ja

TA thanx for the sportive competition.. it was fun as long as it lasted
[don't mind my typo's plz]
Ik zeg nog een ding:
PARTY!!!!!!!
[vul deze in op de plaats waar u ze het liefst ziet:

:9~:9~ }:O}:O

):Y)

en *D]