..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Simpel gedaan maar erg veel humor 
De waarheid is hard
De waarheid is hard
LOL, doe dat vooralOp woensdag 17 januari 2001 22:52 schreef #BRILSMURF het volgende:
goed, kan iemand het ulploaden naar het anandtech forum??
Even ter verduidelijking:
Dat doen jullie dus vooral niet
Heel leuk dat soort grapjes, maar dit posten jullie dus niet op het TA forum!
LOLOp woensdag 17 januari 2001 22:58 schreef DSmarty het volgende:
jah pappaOp woensdag 17 januari 2001 22:58 schreef DSmarty het volgende:
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
Papa mag ik compoeterenOp woensdag 17 januari 2001 22:58 schreef DSmarty het volgende:
Verwijderd
Jongens, alsjeblieft.
Sommigen onder ons zien er echt wel lol in (dat plaatje is ook echt lachen), maar we weten gewoon niet wanneer jullie het menen dat je zoiets wil posten en wanneer niet:'(. Voor je het weet komt er weer iemand die het niet helemaal begrijpt en die gaat dat toch posten
.
Om de flames te voorkomen is DSmarty gewoon duidelijk (en in jullie ogen wellicht een beetje kinderachtig). Soms kan je beter iets te voorzichtig zijn en lijkt het overbodig, dan dat het uit de hand loopt. Gezien sommige posts op het TA forum niet geheel onterecht.
Keep up the cow thing!
DeJa Vu!
Sommigen onder ons zien er echt wel lol in (dat plaatje is ook echt lachen), maar we weten gewoon niet wanneer jullie het menen dat je zoiets wil posten en wanneer niet:'(. Voor je het weet komt er weer iemand die het niet helemaal begrijpt en die gaat dat toch posten
Om de flames te voorkomen is DSmarty gewoon duidelijk (en in jullie ogen wellicht een beetje kinderachtig). Soms kan je beter iets te voorzichtig zijn en lijkt het overbodig, dan dat het uit de hand loopt. Gezien sommige posts op het TA forum niet geheel onterecht.
Keep up the cow thing!
DeJa Vu!
Verwijderd
ROTFLMAOBITCSTCIIH1!!!
Rolling On The Floor Laughing My Ass Of, Biting In The Carpet, Scaring The Cat If I Had One
+ P.I.M.P
Rolling On The Floor Laughing My Ass Of, Biting In The Carpet, Scaring The Cat If I Had One
+ P.I.M.P
Verwijderd
Ehm.... Zoals ik al wel heb gemerkt mag je eigenlijk van een aantal mensen nix op het TA-forum posten. Want stel dat het verkeerd wordt opgevat en blablabla... Hebben die Ta-ers nou helemaal geen gevoel voor humor of denken we dat nou alleen maar? Het plaatje staat al op het forum en NIEMAND loopt er over te zeuren bij TA dus laten wij DPC-ers dat dan ook niet doen. Tuurlijk willen we niet dat er geflamed wordt en moet de sfeer tussen deze 2 partijen goed blijven maar je moet niet overdrijven, een beetje een concurrentie of moet ik zeggen prestigestrijd tussen 2 partijen is alleen maar gezond. MoehOp woensdag 17 januari 2001 22:58 schreef DSmarty het volgende:
Het is al op AT forum gepost, en het werd goed ontvangen.
Verwijderd
sure, ze weten ook wel wanneer ze verslagen zijn... 
ennu ik ben echt schijt ziek van mensen die zo dwingend gaan lopen vertellen dat je iets niet mag doen!
ennu ik ben echt schijt ziek van mensen die zo dwingend gaan lopen vertellen dat je iets niet mag doen!
Verwijderd
Ja, mooie boel dat TA forum! Kwam ik ze gisteravond al vertellen dat ze vandaag nr 2 zouden staan, word ik gebanned! Het was helemaal geen flamebait, gewoon een stukje in hun discussie over "geruchten dat DPC 10 M zou flushen". Nou, ik heb gewoon een beetje duidelijkheid verschaft, meer niet. 
Maar daarom niet minder gefeliciteerd van mij aan een ieder die meegehoplen heeft aan de megaflush!
Maar daarom niet minder gefeliciteerd van mij aan een ieder die meegehoplen heeft aan de megaflush!
Het komt gewoon doordat een aantal man zich niet kan gedragen op het AT forum, als iedereen zich nou gewoon ging gedragen, dan waren dit soort situaties niet eens aan de orde geweest.
Zoveel LOL; ik begin ervan te blozen 
en dan te bedenken dat het met paintbrush gedaan is (ff geen photoshop in de buurt)
en dan te bedenken dat het met paintbrush gedaan is (ff geen photoshop in de buurt)
Hebben ze daar geen [ img ] functie?Op donderdag 18 januari 2001 14:50 schreef D_Kasemier het volgende:
Het staat er al: http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=325247
Voor mij is het wel duidelijk dat AT iets meer felicitaties verdient voor de 600m halen, zij waren tenslotte eerder:
DPC @ 16 januari: 593.702.879
AT @ 16 januari: 599.968.698
DPC @ 17 januari: 605.993.528
AT @ 17 januari: 601.386.107
DPC flushte: 9.675.832
AT flushte: 1.410.659
DPC - blokjes tot de 600m @ 16 januari: 6.298.121
AT - blokjes tot de 600m @ 16 januari: 0.032.302
tot aan de 600m was voor DPC 65,0913% van het geflushte aantal
tot aan de 600m was voor AT 2,2899% van het geflushte aantal
Dus AT was eerder bij de 600m ....hoe spijtig het ook is....
MAARJA: WE HEBBEN DE 600M ÉN WE STAAN NUMMER 1 !!!
Mooooooooooooooh
DPC @ 16 januari: 593.702.879
AT @ 16 januari: 599.968.698
DPC @ 17 januari: 605.993.528
AT @ 17 januari: 601.386.107
DPC flushte: 9.675.832
AT flushte: 1.410.659
DPC - blokjes tot de 600m @ 16 januari: 6.298.121
AT - blokjes tot de 600m @ 16 januari: 0.032.302
tot aan de 600m was voor DPC 65,0913% van het geflushte aantal
tot aan de 600m was voor AT 2,2899% van het geflushte aantal
Dus AT was eerder bij de 600m ....hoe spijtig het ook is....
Mooooooooooooooh
8 bitterballen = 1 byterbal
En zo is hetOp donderdag 18 januari 2001 17:01 schreef mees het volgende:
Pagina: 1