Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uurtarieven consultancybedrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 1.501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Baur
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Topicstarter
Geachte heren,
Aangezien ik bijna klaar ben met mijn opleiding Technische Bedrijfskunde aan de THR ben ik mij aan het oriënteren op de arbeidsmarkt. Aangezien ik richting de ICT hoek aan het kijken ben kom je onvermijdelijk in aanraking met bedrijven als Cap Gemini, LogicaCMG en andere consultancybedrijven. Deze bieden redelijke startfuncties met een hoop poespas eromheen (auto, laptop e.d.). De salarissen bij die functies kom ik genoeg tegen op GoT, maar wat ik mij, uit nieuwsgierigheid, afvraag is wat dit soort bedrijven aan mij verdienen.
Dus wat zijn de uurtarieven die consultancybedrijven als Cap Gemini en Logica CMG rekenen voor een consultant (junior/senior)?

The need for speed drives me

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True