In bijna alle topics met bugs of feature requests zoals feature request: volgen van reacties op newspost wordt gereageerd met "Plaats dat alsjeblieft op Devtrack . Is het misschien niet een idee om aan de FAQ en vooral de insert_topic warning toe te voegen dat dat soort dingen bij voorkeur op devtrack moeten. Eventueel met de melding erbij dat als het controversieel (oid) is, dat het dan wél eerst in FA besproken zou kunnen worden. Net zoals sommige dingen nu eerst in LA ipv BUG besproken worden
.
Klopt, maar daar zit je met het probleem dat niet alles direct naar Devtrack moet. Alleen bugs moeten naar Devtrack, terwijl sommge featurerequests (niet eens alle) bij voorkeur eerst in FA besproken moeten worden om te horen of er überhaupt wel draagvlak voor is.
Zeker waar, het valt me alleen op dat er nogal een hele hoop topics zijn die de genoemde reactie hebben
. Het lijkt me nuttig daar iets aan te doen. Je zou ook een text als "Als het om een bug of featurerequest gaat, kijk dan eerst hier.", en eventueel de FAQ text wat uitbreiden m.b.t. de [feat]'s ?
.
Dat vind ik wel een goede, de rest ook?Bugs in de frontpage kun je hier melden. Voor featurerequests mag je gewoon een topic openen.
Ik bedenk me overigens nu wel dat bugs lang niet altijd ook bugs zijn, maar het dat het ook gewoon gebruikersfouten kunnen zijn, die niet op Devtrack horen. In die zin zou een dergelijk zinnetje dus zinloze bugmeldingen opleveren en ik weet niet of de devvers daarop zitten te wachten.
An sich vind ik het niet erg als meldingen eerst hier gedaan worden zodat beoordeeld kan worden dat het ook echt een bug betreft. Als een bug echt obvious een bug is mag het wel direct op devtrack, maar meestal is er toch sprake van een probleem aan de client-kant (niet in kunnen loggen, geen mailtje gekregen, rare layout verschijnselen etcetera) en dan is FA een beter startpunt
Intentionally left blank
Dat is zeker wel waar, het houd devtrack wel een stuk schoner iniedergeval, wat inderdaad belangrijker is dan FA schoon houden. Goed, ik trek mijn voorstel in
, iniedergeval bedankt voor het luisteren
.
Pagina: 1