vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 09:59

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Voorheen:

"ineens" begon het beeld artifacts te vertonen wat uiteindelijk resulteerde in een zwart beeld, videokaart overleden? mobo overleden? Eerst met de gehele computer naar Paradigit daar daar mijn videokaart vandaan komt, na testen is ook gebleken dat deze overleden was. Gezien de garantie een nieuwe meegekregen (zie ook eerdere post in ander topic) nomaals hulde aan Paradigit Deventer!!

Ik nam de computer weer mee daar ik achter kwam dat op deze nog garantie zat bij Informatique!
Dus van de Achterhoek naar Bergschenhoek..... Ook daar bleek dat de mobo het niet deed. Zou een nieuwe meekrijgen, maar ik vroeg of zij deze voor mij wilden overzetten/inbouwen. Is altijd netter dan als ik het zelf doe!

Maar nu.. ze gingen toch even testen, hadden wel beeld maar met vlakken in het beeld!
ELke combinatie (proc veranderen, ander mobo, ander geheugen, ander videokaart en visa versa) die ze probeerde zelfde resultaat. Waar zou dit nu aan liggen?

gegevens:
mobo: MSI K8T Neo-FIS2R, K8T800
Geheugen: 512mb Dane-Elec en 1024mb Kingston geheugen
HD: 80GB S-ata Maxtor
Videokaart: Leadtek A400 6800LE AGP (orgineel dus niet OC of rivatuner)

Verder is de kast beplakt met IBL matten voor geluidsreductie, werkt echt goed terwijl temps 40 idle en 53 stress is.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

Verwijderd

Wat voor voeding heb je precies?

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 09:59

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Antec True480, 480W (ATX)

deze hebben ze bij Informatique ook doorgemeten niets aan de hand

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122