2 kleine bugjes op t.net-site

Pagina: 1
Acties:

• johanvdw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07-2025
(Ik vond niet direct een plaats om bugs te melden, dus doe ik het maar even hier, sorry als het verkeerd staat)

Eerst en vooral alle medewerkers van tweakers.net eens bedanken voor de geweldige site die zij al jarenlang hebben. Deze site heeft me al ontelbaar veel uren aangenaam leeswerk bezorgd, en ook al heel veel tijd bespaard als ik een programma zocht of een oplossing voor een computerprobleem.

Maar waarvoor ik eigenlijk een post doe:

Op
http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=activateuser
kan de gebruikersnaam maar 15 tekens zijn. Dat was voor mij een probleem, want mijn gebruikersnaam op de frontpage is meer tekens.

Uiteindelijk is het gelukt door de activatielink te copy-pasten, maar ik denk dat die beperking best aangepast wordt aan de werkelijke maximale lengte van usernames.

En nu ik toch bezig ben, nog een tweede mini-probleempje melden. Het is wel veel minder belangrijk, maar het is toch misschien iets om op te letten:
Als je de printversie van de excellente best-buy guide erop naslaat werken de links naar de productsurvey niet.
bvb: http://print.tweakers.net/?reviews/580
Ideaal zou natuurlijk zijn moest er ook ook een print-versie van die productsurveys zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

johanvdw schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:23:
(Ik vond niet direct een plaats om bugs te melden, dus doe ik het maar even hier, sorry als het verkeerd staat)
Wij hebben onze eigen bug database genaamd devtrack waar je al je bugmeldingen vwb de frontpage kwijt kan ;)
[...]
Op
http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=activateuser
kan de gebruikersnaam maar 15 tekens zijn. Dat was voor mij een probleem, want mijn gebruikersnaam op de frontpage is meer tekens.

Uiteindelijk is het gelukt door de activatielink te copy-pasten, maar ik denk dat die beperking best aangepast wordt aan de werkelijke maximale lengte van usernames.
De limiet is bij registratie al 15 tekens, dus ik vraag me af hoe je ueberhaupt een gebruikersnaam met meer tekens hebt weten te registreren; daar zit dan ws een bug in, en niet in het activatie formulier.

Maar als je deze 2 dingen even op devtrack wilt zetten dan zal er zeker naar gekeken worden :)

Intentionally left blank

• johanvdw
Ah,
't Is dan toch de eerste keer in bijna 5 jaar dat ik een probleem heb met mijn te lange username.

Ik zal de bugjes eens proberen posten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

johanvdw schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 23:57:
Ah,
't Is dan toch de eerste keer in bijna 5 jaar dat ik een probleem heb met mijn te lange username.

Ik zal de bugjes eens proberen posten.
Ah, ik snap um; vroeger waren langere usernames inderdaad mogelijk; de limiet van 15 is later ingesteld. Je moest zeker opnieuw activeren na een email adres wijziging?
Ik zal die maxlength op alle andere formulieren (behalve dus de registratie) wat verhogen :) (die hoef je dan wmb ook niet te melden op devtrack).

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 30-07-2005 00:00 ]

Intentionally left blank

• johanvdw
Inderdaad, heractivatie na wijziging emailadres.