Toon posts:

[SEO] Tips & Trucs

Pagina: 1
Acties:
  • 183.336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blue-eagle
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56308

Dit lijkt tegenwoordig vaker voor te komen, maar nooit staat er nou eens bij wat de criteria is die Google hanteerd bij het verwijderen van sites uit haar index. Ik gebruik voor mijn werk regelmatig "technieken" die de ranking verbeteren, maar ik weet dus niet meer wat ik wel en niet moet en kan gebruiken.

Wat ik al weet niet te doen:
  • Schotel de zoekmachine geen andere inhoud voor dan hetgeen je de gewone bezoekers laat zien;
  • Keyword spamming in verborgen tags is niet wenselijk;
  • Teveel onzinnige keywords opnemen in je meta-tags die niet terug komen in de site zelf doen meer kwaad dan goed.
Wat wel lijkt te werken:
  • Index pagina's exporteren van relevante onderdelen (producten) in een site, deze linken dmv. een site-map, en daarvan goede pagina's opbouwen die doorlinken naar dynamische pagina's in de site zelf (waar een order geplaatst kan worden, bijvoorbeeld);
  • Simpele meta description en keywords. Niet overdrijven, houd het basic. Laat over alle index pagina's wel de algemene bedoeling van de site terugkomen;
  • Goede titel tag inhoud;
  • Semantisch opgezette HTML, headers niet in plaatjes stoppen, etc.;
  • URI paden leesbaar houden, logische paden gebruiken.
Wie heeft er ervaring met SEO technieken, en dan vooral moderne technieken. De hidden-div met veel rotzooi is uit 1996, dus die mag je weglaten ;)

Ik ben nu bezig met een groot project waarbij het erg belangrijk is dat veel pagina's goed worden opgenomen in zoekmachines, en dan vooral Google. Alle tips 'n' tricks zijn dus welkom :)

[Voor 3% gewijzigd door Blue-eagle op 29-07-2005 15:31]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee