Toon posts:

[SEO] Tips & Trucs

Pagina: 1
Acties:
  • 183.331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-09 21:03
André schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:19:
Keesjan is ook al van dit percentage teruggekomen ;) We hebben wel eens contact met hem.
Ik heb eens een voorlichtingsmiddagje van m gekregen. Was er eerlijk gezegd niet zo van over de indruk. Alles wat hij vertelde wist ik al, en alles wat ik vroeg beantwoorde hij heel twijfelachtig.
Hoe ben jij over zijn kennis te speken?

@YopY
Ik heb een script welke per pagina alle woorden analyseerd, van de belangrijkste woorden een meta-tag maakt, en deze dynamisch in de pagina voegt. Zo zijn ze altijd actueel en pagina specifiek, precies zoals Ilse ze wilt hebben (de overige spiders (behalve Ask Jeeves) kijken er niet naar)

@LuCarD
Zoek eens naar "Google sandbox"

@CaptBiele
1. Zoek eens in de acces-log van je webserver of de siper al is langsgeweest
2. Je kunt de pagerank van een pagina zien als je de Google Toolbar gebruikt
http://toolbar.google.com/T3/intl/nl/toolbar3_nl.gif
3. Dat maakt het wel moeilijker ja, maar dat is ook afhankelijk van het type informatie. Google wilt haar bezoekers actuele informatie bieden. Als jouw pagina omschrijft dat de wereld rond is, is dat actueel, ookal staat het er al een jaar. Probeer toch wat random content te tonen, of van plek te laten wisselen om een bepaalde interval
4. Als je menu verwijst naar alle paginas welke in je site voorkomen, lijkt een sitemap me overbodig. Maar kijk toch eens naar https://www.google.com/we...ps-nl-about&utm_source=EM
5. Referals tonen schijnt te helpen ja, maar de vraag is voor hoelang. Zorg liever voor consequente links vanaf belangrijke sites. Begin bij dmoz.org en de startpagina-dochters.

[Voor 39% gewijzigd door frickY op 10-01-2006 12:12]

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17-09 19:14

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie met regelmaat (steeds vaker) dit soort geintjes:

Iemand enig idee hoe ik die "maak"? Heeft dat met AdWords te maken? We hebben wel wat adwords campagnes lopen.... Ik heb geen idee hoe je zoiets "noemt" en kan er dan ook niks over vinden met Google...

[Voor 11% gewijzigd door RobIII op 07-08-2006 16:21]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Elvis56686
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Ik heb een vraag die enigszins in het verlengde ligt van dit topic, ik vind het in elk geval geen nieuw topic waard. Recentelijk zag ik dat Vmware.com (uiteraard) de eerst hit is als er gezocht wordt op Vmware. Wat me opviel is dat er naast de standaard beschrijving ook een aantal extra links stond(zie afbeelding). Is dat een betaalde functie van google of is zoiets met bepaalde code te doen?

http://home.wanadoo.nl/m_vandermolen/vmwareresults.png

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Elvis56 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:51:
[..]
Is dat een betaalde functie van google of is zoiets met bepaalde code te doen?
http://home.wanadoo.nl/m_vandermolen/vmwareresults.png
Ook al is er in dit topic een paar keer de vraag voorbijgekomen, en ook antwoorden dat het niet mogelijk is. Maar zo eigenwijs als ik ben: Ik ben diverse zoektermen gaan invullen, om te kijken of een een overeenkomst tussen dit soort sites kon vinden.
De teksten die onder de url worden weergeven staan bij alle site in een <div> of <table> waar de tekst "nav" of "menu" in voorkomt.
De tekst + url die eronder staat komen dus uit dit soort div's en table's als ik een aantal sites heb gechecked. Google zal vast wel een aantal keywords standaard opnemen om zo rommel van relevante content te filteren.
Ik heb als test m'n navigatie in een <div id="menu"> gezet, en wie weet gebeurd er wat over een paar dagen.

Wilde toch even m'n bevindingen delen, misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind, maar testen staat vrij natuurlijk :P

• endless
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Zoefff schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:36:
Die meta-mythe zal ik inderdaad niet intrappen ;)

Wat betreft die RSS-feed, het lijkt haast alsof google zich daar al helemaal niets van aantrekt. Daarin link ik namelijk naar de daily foto's met een 'shorthand notatie' (/daily/yyyy/mm/dd), terwijl ik in de zoekresultaten alleen de lange notatie (/albums/daily/etc) tegenkom. Vind ik overigens ook wel jammer, aangezien je dan in de 'albums' sectie terecht komt (met nog extra thumbs e.d. onder de foto's) i.p.v. in de 'daily' sectie. Wellicht helpt het door op iedere pagina ook nog een permalink toe te voegen met de shorthand notatie?
Heb je je RSS (en/of XML) ook toegevoegd aan Google sitemaps? :)
Ik heb daar mijn RSS én een XML bestand ingevoegd.
Nu ik net kijk is 31 aug 2006 14:36:42 GMT de laatste spider langsgeweest, helpt dus ook niet echt maar doet misschien al weer een stukje meer om meer up te daten.

Als je in je sitemap (mijn voorbeeld, laat ik automatisch genereren met een plugin in Wordpress.), de "changefreq" op "daily" zet heeft dat misschien invloed op google.

Net nog iets nieuws tegengekomen;
http://tweakers.net/ext/f/3675015b13e663525ef3c9173b2ca47b/thumb.jpg
Er staat een tijd achter mijn url.
Nu heb ik dus even op Google sitemaps gekeken, en jep, precies op die tijd is mijn XML bestand gedownload door google.
Waarom wordt dan de tijd achter dat zoekresultaat weergegeven? :/

[Voor 16% gewijzigd door endless op 04-09-2006 16:05]

• bartvb
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 17-09 16:22
Ik gok dat je half oktober bedoeld, er staan hele dunne grijze lijntjes tussen de maanden. Die van mij ziet er iig zo uit:

http://www.typo.nl/misc/google_crawl_0610.png

Het lijkt er op dat het al een tijd niet meer geupdate is, lijkt ergens rond 16 oktober ofzo op te houden.

• Blaise
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Mijn http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/home.gif heeft sinds kort ook een pagerank van 6, en dat zonder content. Wel vaak gelinkt vanaf drukbezochte weblogs door het bij mijn reacties als homepage in te stellen. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik daar opeens een complete website neerzet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-06 16:56

davhor

www.fon.com

Ik heb ook een probleem met één van mijn websites. Wanneer ik via Google Sitemaps mijn robots.txt check, geeft hij de volgende melding:

http://farm1.static.flickr.com/219/507731219_cbe2c1600d.jpg?v=0

Ik heb het idee dat dit dan ook meteen de oorzaak is, waardoor de volgende melding op mijn scherm komt: Googlebot heeft op 9-apr-2007 voor het laatst toegang gehad tot uw startpagina.

Iemand een idee?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

• Emielvenlo
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 02-07 13:33
Mijn ervaring is ook dat je niet teveel van alle seo expert blogs moet uitgaan, je kan er wel ideeen opdoen, maar proefondervindelijk zelf vaststellen of iets werkt blijft de manier. Een seo methode kan voor de ene website super zijn en voor de andere niet werken. Mooi voorbeeld hiervan is social bookmarksites, als je een algemeen nieuwsblog hebt over leuke nieuwsfeitjes kan je erg veel hebben aan een social bookmarksite, omdat veel mensen het leuk vinden geven veel mensen je +jes op de bookmarksite. Maar als je een kleine niche hebt, heeft een social bookmark site totaal geen zin. In een kleine niche is het weer makkelijker een "authoriteit" te worden in jou niche.

Ik kan het bijna niet geloven maar tijdens het typen van dit bericht ben ik er achter gekomen dat mijn site brandpreventieforum een uitgebreide google notering heeft gekregen.
http://www.emielvanrossum.nl/google.gif

Dit is een teken dat je tot op zeker hoogte een authoriteit in jou niche bent.

Opleiding Brandveiligheid

• NeilForeal
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-11-2019
Ik zie regelmatig sites tussen de Google resultaten die een paar sublinks onder hun site hebben staan. Een voorbeeld daarvan is hier te zien:

http://www.reclame-mediabureau.nl/google.jpg

Hoe krijg ik dat voor elkaar? Heeft dat te maken met een sitemap? Of een ander bestand of een code?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 17-09 21:03
Gebruikt de http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop om je post te bewerken als je iets wilt toevoegen ;)

Je enigste doel van die extra domeinen is het verhogen van je pagerank. Afgezien of dat gaat werken is dat tegen de gebruikersvoorwaarden. "Doorway pagina" is, ook in deze milde vorm, daarvoor toch echt de juiste benaming.

• Perzikvrucht
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01:40
Hey,

Ik heb een probleem hoe ik mijn site moet inrichten, en dan denkend aan hoe ik zo hoog mogelijk in google kan komen.

Mijn site bestaat uit 3 onderdelen:

Xbox 360 ombouw
PSP ombouw
Wii ombouw

Alle 3 de onderwerpen hebben subpagina's (kosten/FAQ etc.). Ook hebben ze alle 3 gezamelijke pagina's (contact/recensie). Nu vraag ik mij af hoe ik het beste mijn site kan inrichten:

1. Een hoofdpagina maken dat men alleen kan kiezen welke console hij/zij wil ombouwen. Hierna komt diegene op de site voor de gekozen console (kan altijd nog naar andere console in de site zelf). Dit zou dan de layout zijn van de hoofdpagina (al denk ik dat ik de consolename naast elkaar ga plaatsen):

http://i41.tinypic.com/wlzr6s.png

2. Geen hoofdpagina, maar 3 verschillende site's toevoegen in google
(xbox360.domein.nl en psp.domein.nl en wii.domein.nl). Men kan op de
site van een gekozen console altijd weer naar een andere (de site
layout etc. is allemaal exact hetzelfde, alleen verschillende tekst).
3. Andere mogelijkheid? Zo ja, welke?

Het gaat hier om 1 domeinnaam, maar het is mogelijk om subdomeinen te maken. Wat is het beste voor zoekmachines, en wat lijkt jullie het handigst?
Ik zelf dacht aan optie 1, maar is het niet moeilijk om op die site te komen, aangezien er bijna geen tekst op staat (alleen de 3 console namen + een titel). Dus weinig trefwoorden.

Alvast bedankt!

offtopic:
Ik weet dat het ombouwen van consoles niet toegestaan is op Tweakers, en heb daarom dan ook NIET de link vermeld. Dit kon net zo goed iets anders zijn met 3 onderwerpen, dus ik hoop dat dit geen probleem is voor Tweakers

*Even gemerged met het [SEO] Tips & Trucs-topic*

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-09 18:23
"WAT GOOGLE NIET WIL DAT JE WEET OVER ADWORDS!"

We betaalden Google $1.423.576,04 voor de verontrustende waarheid over Adwords en in de komende weken maken we het allemaal publiek in 4 "underground" video's ...

"Screenshot van één van onze Adwords-accounts (dit bedrag werd niet in één jaar gespendeerd, maar verspreid over een periode van 47 maanden)"

Wat we je toesturen in de komende weken:

Video #1: Hoe je de nummer één positie in de organische zoekresultaten KOOPT. (bijna niemand weet dit, maar het is mogelijk om hiervoor te betalen)

Video #2: STOP Google! (ze plaatsen je ads momenteel bij keywords die je niet selecteerden. Ontdek hoe je hier voorgoed een einde aan maakt)

Video #3: In drie minuten tijd 1.000 tot 2.000 supergerichte keywords voor je website? Het kan en wij laten je zien hoe.

Video #4: Waarom "insiders" 30% tot 70% minder betalen per klik

:') :') :') :') :') :')

Nou jongens we kunnen het topic wel sluiten, deze site heeft alles wat je nodig hebt. 8)

Facts don't care about your feelings

• DaannO
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23-08 10:10
Ik zie wat raars in Google Webmaster tools. Onze sitemap wordt niet elke dag netjes geindexeerd door Google. Sterker nog indexed urls staat steeds op 0 http://www.allaboutphones.nl/sitemap_index.xml en dat terwijl de sitemaps gewoon goed zijn voor zover ik kan zien. Iemand enig idee waar dit door kan komen?

http://tweakers.net/ext/f/v3IPxjKP7VnXJDAlXlsf00p3/thumb.png

[Voor 20% gewijzigd door DaannO op 01-08-2009 14:12]

• DukeN
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-09 16:26

DukeN

ook @ www.duken.nl

Nou heb ik toch iets vreemds op mijn website. Sinds een maandje is mijn title veranderd in google. Dit is alleen als men zoekt op het woord "downloaden" in google.

In het verleden had ik als titel staan "DukeN.NL". Nu staat de naam "Sponsor" erin. Op mijn frontpage of de pagina waar de link naar verwijst is de hele naam "Sponsor" niet te vinden.

Nu heb ik in mijn forum als 2de bericht een automatisch bericht reclame bericht met google adsense. Dit bericht werd dan geplaatst door "Sponsor". Dit is ook de enige locatie waar de naam Sponsor voor komt. Ik heb deze vorige week hernoemt naar "Downloaden" maar google behoud de title nog op Sponsor. Misschien dat het wat langer duurt maar het is toch vreemd dat google de title veranderd...

Iemand een idee waar dit door zou kunnen komen? Thx :)

Duken.nl meer dan downloaden

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 26-08 06:50
Ziet er op zich wel interessant uit die SEO Toolkit, helaas krijg ik alleen maar errors wanneer ik mijn website wil laten analyseren.

• Jazzper
  • Laatst online: 12-09 00:03

Jazzper

BB4E^Guerilla

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Jazzper schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:39:
zou je dan als je zeg peugeot bent en je opel een hak wilt zetten niet een fake domein maken met zelfde content als opel in de hoop dat opel een penalty krijgt?
Nee hoor.

Dat zou denk ik niet zo gauw gebeuren. Dan zou ik in feite een complete 1:1 kunnen doen van Tweakers.net onder de naam Tweekers.net en Tweakers.net hiermee kunnen sandboxen in Google. :P

Doet Google nog wat met keywords btw?

Ik heb een CMS draaiende met modellen, elk model krijgt zijn of haar keywords die automatisch in de keywords meta tag worden gestopt. Hecht google daar uberhaubt nog waarde aan?

http://tweakers.net/ext/f/ApG3XdcCkh6MXTNYT8fX87vD/thumb.jpg

Onder trefwoorden dus.

M'n magische bol werken.

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16-09 23:39
Ik heb best een raar probleem...

Ik heb een site die voor een bepaalde combinatie zoekwoorden ongeveer de 3e plaats in Google bereikt, echter verdwijnt mijn pagina om de zoveel tijd ineens voor een paar dagen volledig en staat hij ergens op pagina 100 in Google :?

En na een dag of 4 staat m'n site ineens weer op pagina 1 zonder dat er in de tussentijd iets veranderd is (ja, de content verandert (automatisch), maar de site zelf niet).

Het is overigens niet zo dat ik gebanned ben door google, want m'n site is nog wel telkens geïndexeerd. Hier een screenshot van Google's webmastertools (aantal kliks uit zoekopdrachten):

http://i53.tinypic.com/bhywex.png

Ik heb nog een tijdje gedacht dat het aan de laadtijd van m'n site lag, maar ook als die vrij stabiel blijft dropt m'n site om de zoveel tijd volledig uit Google.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 12:54

OkkE

Front-end ninja :+

Ik heb een vraag m.b.t. het productenoverzicht van een webshop.

Een product ziet er als volgt uit, het volledige blok klikbaar is (naar de detial pagina):

Ik (developer) heb er één <a> van gemaakt met verschillende <span>'s voor de opmaak van tekst. Nu heeft er een SEO expert naar gekeken en deze vindt dat het omgebouwd moet worden naar 3 links. De image een link, de titel (de "Lorem ipsum ...") een aparte link en een derde voor de prijs & knop samen.

Het voelt vanuit de HTML gezien vreemd, en ik zie het nut niet helemaal om er 3 links van te maken, terwijl deze allemaal naar de zelfde pagina linken. De SEO expert zegt echter dat het beter is om de titel als aparte link te hebben, ipv tussen overige tekst als prijs etc. Plus dat 3 links naar een pagina beter is voor Ranking dan 1 link.

Ik ben iemand met de mening "Je maakt een website voor bezoekers, niet voor Google (en co)". Maar naast dat, heb ik het idee dat zo'n aanpassing naar 3 losse links in één product blokje ook (vrijwel) geen beter resultaat opleverd.

Graag hoor ik hoe jullie hier over denken?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• bartvb
Is er onlangs (half maart) iets veranderd bij Google? De zichtbaarheid van m'n site (voornamelijk een forum, heel veel 'long tail' verkeer via Google) is enorm naar beneden gegaan in de afgelopen weken:

Aantal impressies is enorm gedaald, aantal kliks ook met ongeveer een derde :\ Niet heel blij mee :+ Voor zover ik weet heb ik in die periode niets spannends aangepast op de site.

[Voor 8% gewijzigd door bartvb op 24-04-2011 21:49]

• bartvb
Mja, ik ben op zich best erg benieuwd wat Panda voor ons gaat betekenen als Nederlandse site met behoorlijk wat 'shallow' content. Gaat idd om Bokt.nl .

Maar heb nog wat verder zitten zoeken en het zijn eigenlijk alleen de Image Search resultaten die echt enorm gekelderd zijn. Van 60.000 impressies/1300 clicks naar 250/35 :\

Geen heel positieve verandering en voor zover ik weet heb ik ook niets veranderd aan dingen die image search zouden kunnen beinvloeden. Als ik alleen kijk naar web resultaten dan is er eigenlijk niet heel veel veranderd aan de performance van de site in Google.

Iemand enig idee wat kan zorgen voor een daling van veel naar zo goed als niets in imagesearch?

[Voor 6% gewijzigd door bartvb op 26-04-2011 11:12]

• ieperlingetje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-09 20:03
Misschien interessant voor website bouwers: Google toont nu ook tabellen in de resultaten:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Fonk schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:18:
[...]

1) Dat doet Google niet mensen :)

Ik help je wel even... ga naar plugins en zoek op Wordpress SEO van Yoast (de valk)
Der beste SEO expert van NL.

Wat jij wil noemen ze Bread Crumps (of crumbs) of in het NL broodkruimels.
Je kunt zo'n pad laten aanmaken door die plugin van Joost en dan zal google netjes
van die >> etc zetten in de zoekopdrachten.

2) Als ik jou was zou ik alles op localhost klaar maken.. gebruik daarvoor Xampp server
ga naar http://lifeinthegrid.com/ en lees ALLES en leer alles wat deze genie te melden heeft.
Ging voor mij een nieuwe wereld open, serieus.

Het kan soms wat technisch zijn maar als je een beetje passie hebt voor techniek en dat hebben de meeste Tweakers wel.. heb je ook CSS zo door.

Belangrijkst voor Google blijft: Schrijf unieke content.

Maar al je SEO zaken worden na het installeren van die van Yoast een makkie.. hij geeft je in WordPress zelfs tips om je SEO te verbeteren.

Succes!
Maarten
Ik denk niet hij breadcrumbs bedoelt, maar het volgende:

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vroeg mij af hoe sites aan zo'n afbeelding als hieronder komen..
http://cdn3.yoast.com/wp-content/uploads/2008/04/rel-author-Google-Search.jpg

Iemand een idee?

An  a day keeps the doctor away.

• PowerFlower
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:37

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik vond dit wel een mooi overzichtelijk schema: A Visual Guide to Keyword Targeting and On-Page Optimization; klikbaar want nogal groot:

• CrashOne
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

PowerFlower schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:59:
[...]

Niet achterhaald (hoewel ik zelf een maximum van 145 hanteer in plaats van de 160 die vermeld is. Ik hou niet van de puntjes op het einde). Het maximum van een description lijkt 155 te zijn, en het is minder als de 584 (niet 512) pixels overschreden worden.

Dus het is een simplificatie, ook al omdat er goede redenen kunnen zijn om een (veel) langere description te gebruiken, bijvoorbeeld als je meerdere keywords aan wil spreken (via aparte zinnen in de description).

Desondanks is dit een prima vuistregel, waar je alleen van af moet wijken als je heel bewust een reden hebt :)

Langer meta description heeft alleen zin als je het trucje om op verschillende keywords met dezelfde rankende pagina verschillende descriptions wil laten tonen.

Verder is de simplificatie prima, maar soms wil je het exact weten.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• CrashOne
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb meerdere sites naar https gemigreerd (normale SSL en EV certificaten op verschillende type sites), allen A grade, geen enkele een heeft er baat bij gehad. Sommige zijn recent, andere draaide al een tijd op SSL voordat Google met zijn update kwam.

O.a.:

Ik vermoed dat je overstap naar SSL ergens anders mee samen is gevallen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09-09 10:50

RoyK

Photoshop coach

Ik heb ook de test eens over mn webwinkel heen gegooid en ik zie dat er nog wat te winnen is. Niet dat ik er nou wonderen van verwacht, maar het moet ook gewoon goed zijn toch :) Wellicht is het 'slechts' het aan of uitzetten van een paar processen.

Ik blijf met mn magento webwinkel ook steeds tegen dezelfde problemen aanlopen in google insights. Ik krijg mn score in mobile maar niet hoger dan 60. Hij blijft ruzie maken met javascript en ccs dat boven de vouw staat, en blijft hij ook maar aangeven dat css en html verkleind moeten worden. Daar heb ik allemaal modules voor draaien die dat zouden moeten opvangen. Het is een prachtig programma dat Magento, maar ik mis wel eens een toegankelijke index.html waar je gewoon heel duidelijk een <body> etc etc in hebt staan.

[Voor 42% gewijzigd door RoyK op 24-04-2015 08:43]

Leer Photoshoppen als een baas!

• xehexehex
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 15-09 21:23
Iemand die mij even de juiste richting in kan helpen? Wil mijn website graag goed geïndexeerd hebben. Heb netjes YOAST draaien, een sitemap aangemaakt maar heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe.

Even voor de beeldvorming: ik heb een onepage homepage, het menu scrollt dus naar de specifieke onderdelen op mijn homepage #contact #recenties #diensten whatever.

Verder heb ik ónder mijn diensten in het menu een 4-tal pagina's aangemaakt waar ik wat dieper in ga op de diensten. Losse pagina's (child pagina's) met als hoofdpagina de home.

Nu wil ik het zo hebben bijv:

Mijn sitemap lijkt gewoon correct:

En binnen mijn Google Dashboard ook:

Echter als ik een zoekopdracht doe krijg ik mijn pagina's dus verspreid over de zoekresultaten, als losse result en niet als subpagina/menu .

Doe ik iets stoms?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee