*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Heb je de patch van BF2 geïnstalleerd misschien?Tusk schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:49:
ik heb een amd 3500+ in een msi neo 2 plankje met 1024 mb corsair cl2 geheugen
nou is het rare wanneer ik een spel start en later nog een keer ga spelen dat ik ineens teveel geheugen in gebruik heb.
als ik alle processen bij elkaar optel dan kom ik op iets van 200 nogwat uit. kijk ik wat er gebruikt wordt: 400 nogwat.... WTF
en wanneer dit dus met bf2 is welke 600 mb geheugenpakt kom ik boven de 1024 mb uit en gaat ie liggen swappen wat het spel dus onspeelbaar maakt
na een reboot is alles weer normaal
Dan kun je dus last krijgen van de memory leak -> je geheugen loopt na een tijd vol.
Doe es de kolom Virtueel geheugen toevoegen in je Taakbeheer > Processen > Beeld`> kies kolommen.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
200 milibit geheugen teveel in gebruik. 1/5 bit

Zelfs in de tijd van de 8-bitters met 48kB RAM zou dat te verwaarlozen zijn (nog los van hoe opmerkelijk het splitsen van een bit is
)
let dus op je hoofdletters...
GoT Huisregels
Verder is dit in geen velden of wegen een hardwareprobleem, ga dus kijken in een forum over Windows...
Zelfs in de tijd van de 8-bitters met 48kB RAM zou dat te verwaarlozen zijn (nog los van hoe opmerkelijk het splitsen van een bit is
let dus op je hoofdletters...
GoT Huisregels
Verder is dit in geen velden of wegen een hardwareprobleem, ga dus kijken in een forum over Windows...
[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 16-07-2005 01:42 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()