Epox moederbord overhit

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 04:27
Afbeeldingslocatie: http://pic16.picturetrail.com/VOL670/3772642/7787615/102617482.jpg
zo ziet mijn moederbord er nu uit, kreeg eerst een bioserror en starte verder niet meer op. en krijg
nu geen beeld meer. bruinig mengsel op de groene condensatoren lijkt mij aanduiden op overhitting? moederbord kapoet?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nee, dat ligt niet aan oververhitting. Het is een bekend probleem. Is veel over te vinden :)
edit:
Het zijn wel andere bordjes, maar om je een idee te geven: Project Florida - A motherboard is reborn :Y) Je dan ze dus relatief makklijk vervangen.

[ Voor 42% gewijzigd door fsfikke op 30-06-2005 00:31 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Moet er trouwens geen koelblok op je chipset? :?
Lekkende elcos zijn typisch voor moederborden uit een bepaalde periode omdat de fabrikanten ze afnamen van een fabriek die ze goedkoop aanbood maar met een verkeerde formule waardoor ze relatief snel beginnen lekken.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics*

Als we toch met links aan het smijten zijn :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. Dit is al de derde topic hierover deze week, er staat expliciet naar verwezen in de Hangen & Opstarten Troubleshooter en de FAQ. NOG een topic hierover is vrij overbodig, nietwaar :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.