Toon posts:

Trage pc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat Internet Explorer soms ff vastloopt, een seconde of 10 (soms wat langer) niets doet, en dan weer verder gaat.
Hetzelfde gebeurt ook bij Firefox. daar is het alleen nog wat erger en gebeurt het wat sneller.
Het is echt vrij kut. ook met het stukje typen van dit topic gebeurt het.

pc gegevens:
Intel Pentium IV 3.0 GHz (800 MHz)
1024 Mb PC3200 Kingston DDR
160 gb 7200 RPM Maxtor HDD 8 Mb
ASUS P4S800 moederbord
ASUS ATI RadeOn 9250 Gamer Edition 256 Mb

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En wat heb je al gedaan om het op te lossen :?

Begin eens met scannen op spyware en virussen

Verwijderd

aan je hardware zal het waarschijnlijk niet liggen, al eens op spyware gecontroleerd met bv. Hitman Pro of Microsoft AntiSpyware (allebei gratis)

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk zal ik ff zeggen wat ik gedaan heb.
virusscan, anti-spyware scans, temperatuur gecontroleerd.
maar helemaal niets komt eruit

Verwijderd

je kan de bestanden die je niet wilt verliezen branden op CD/DVD en dan 'ns een schone installatie van Windows proberen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart is te mager. We kunnen op geen enkele manier uit de topicstart opmaken wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Een van de stappen vóór het openen van een topic op GoT is het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ. Via de inhoudsopgave had je o.a. Mijn PC is traag, de CPU verbruik is 100%, hoe komt dat? kunnen vinden met daarin alle mogelijke oorzaken opgesomd :)

Herlees ook eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.