Toon posts:

MSI K7N2 Delta2 Premium 3x rood D-LED

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een MSI K7N2 Delta2 Premium met een Athlon XP 2000+ en 512 Pc3200 DDR aan geheugen... nu heb ik in mijn bios een instelling aan de FSB gedaan (tenminste ik denk dat het daarvoor komt) en krijg ik geen beeld meer..

als ik naar de D-LED kijk dan geeft ie:

:) :(
:( :(

ik in mijn handleiding zoeken wat het betekende.. staat er niet in :S dus op interner opgezocht en dit gevonden: Early Chipset Initialization
nja nog een dag verder gezocht wat ik eraan kan doen om het weer goed te krijgen.. CMOS al gereset werkt ook niet :S

heeft iemand nog een idee wat ik kan doen??

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je er toevallig 2x 256MB in zitten? Start eens op met één reepje. Doe nog een keer een BIOS reset.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

In mijn manual (MSI Master K7D, de dual versie dus) staat dat die D-LED opstelling de "early chipset initialization" is. Het feit dat 'ie daarop blijft hangen is waarschijnlijk een gevolg van je overclock.

Edit: Stukje eronder niet gelezen... Ahum, misschien wordt je northbridge te warm?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 14:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb er 1x 512 in zitten... dus dat gaat ook niet lukken..

heb ondertussen een nieuwe processor gekocht en het werkt allemaal als een speer dus denk dat daar ergens iets niet goed was :) iig allemaal bedankt voor de reacties...