Toon posts:

P4T533-C AGP hendeltje wil niet dicht, is dat link?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n videokaart vervangen en in m'n P4T533-C maar nu wil het witte AGP hendeltje niet dicht met de nieuwe kaart (Powercolor 9800 PRO). Het gekke is dat de kaart toch echt recht en goed vast in het AGP slot lijkt te zitten en het zilveren bevestigingsplaatje netjes recht aansluit op de kast.
Ik vroeg me toch af of het link (gevaarlijk voor je systeem) is als dat hendeltje niet vast zit? Kan de kaart er dan soms uittrillen met e.v.t. kortsluiting tot gevolg?

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:16
Hendeltje is niet boeiend, heb genoeg moederborden met agp zonder hendel gezien, die het nog steeds perfect doen. Heb echter nog nooit meegemaakt dat het hendeltje niet dicht kan :) Dus ik vermoet dat ie er toch niet helemaal in dit.

[ Voor 35% gewijzigd door Terror op 14-06-2005 12:14 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:46
Kaart kan eruit trillen ja, als je harde schijven bijvoorbeeld maar aan 1 kant met schroefjes vast hebt gezet. Of als je je pc vaak vervoert ivm lan parties of wat dan ook.

Of er kortsluiting zal ontstaan, ik denk dat die kans wel enorm klein is. Ik heb een aantal keer gehad in diverse pc's dat pci kaartjes niet helemaal goed in het slot zaten, dan vind windows het kaartje niet meer of vind hem wel maar functioneerd niet goed.

Het hangt er dus vanaf hoe erg je de kaart eruit kan halen, misschien voldoet die ene schroef gewoon?

Misschien zou je ook nog aan de binnenkant van je kast (rechterkap) een stukje kunnen monteren wat de kaart in zijn slot houd.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 20:41

Hendal.

Chocolate moose

Is dat het witte knopje aan de achterkant?

Ik heb een asus mobo die dat knopje maar gewoon weggelaten heeft.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07 07:47

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Is inderdaad geen probleem het kan zijn dat het "haakje" van de printplaat niet precies overeenkomt met het hendeltje.

Ik knip dit haakje dan altijd bij/af. maar als de kaart zo recht staat en het goed doet hoef je er volgens mij niks aan te doen.