Toon posts:

Gratis Telfort pc: past hierop een FX5600 kaartje?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij Telfort kan je nu een gratis pc krijgen. Ideaal voor mijn vriendin, haar oude p3 800 staat op het punt het te begeven.

Het betreft een pc met het volgende moederbord: http://www.asrock.com/product/product_p4i45gv_r5.htm

Ik kom er niet helemaal uit of hierop een FX5600 AGP kaartje past? Volgens mij wel, maar ik twijfel omdat ik de melding AGI in plaats van AGP zie staan???

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:47

Outerspace

Admin General Chat
Ja dat kan :)
A.G.I. - ASRock Graphics Interface
An innovative design by ASRock’s talent engineer team provides an extension AGP graphics interface on i865GV & i845GV chipset platform.

ASRock A.G.I.8X
- Provides an upgradeable graphics interface
- Compatible with AGP 8X/4X
- Supports Microsoft® Direct X 9.0 standard
- Provides Easy Dual Monitor Upgrade (Supports dual-monitor under Windows 2000/ XP)
:)

[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 13-06-2005 10:51 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

1 x A.G.I 8X slot (AGP8X/4X compatible)
lijkt me duidelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Perfect dus!

Dan neem ik even een 2jarig abonnement bij Telfort en is mijn vriendin straks ook blij met een leuk pc'tje (en kan ik ook lekker gamen via lan met vrienden).

Verwijderd

m'n zus heeft ook zo'n pc staan.. tis echt bij verre na niet waard wat je kan besparen door een 2 jarig abbo + cashback te nemen.
Niet echt te maken met je vraag.. maar ik denk ik meld het toch even :) (denk dat het nog niet eens 50% van je abbo geld waard is..)

edit: als ik het zo uit m'n hoofd even bedenk is het denk ik 200 euro waard als je het via de pricewatch zou doen. (als het niet minder is.. alles onboard, asrock, sempron, sweex kast + voeding+ standaard 40gb hdd/floppy/dvd)

het abbo was geloof ik 25e/maand.. dus 600 euro totaal :X

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 12:48 ]

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:46

Majapro

Deventer

Modbreak:Hier stond een ononderbouwde opmerking plus een flame richting Asrock.

[ Voor 75% gewijzigd door BalusC op 13-06-2005 13:01 ]

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

als je op die pc een beetje wilt gamen kan je beter een 6600 nemen deze bijvoorbeeld

http://nl.asus.com/prog/spec.asp?m=N6600/TD&langs=10

misschien moet je dan meteen extra geheugen nemen,
dan hoef je niet snel meer te upgraden! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 12:51 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De kernvraag van de topicstarter is onderhand wel beantwoord :) 't Staat zoals eerder gezegd zelfs gewoon op de Asrock website waar je naar linkt in je topicstart ..
(AGP8X/4X compatible)

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 13-06-2005 13:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.